Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

 قرعه‌کشی مرحله سوم مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا انجام گرفت تا تیم‌ های حاضر در مسابقات مسیر خود را برای نزدیک‌شدن به دور  گروهی مسابقات شناسایی کنند.

برهمین اساس در بخش قهرمانان، فاتح دیدار تیم‌های سلتیک اسکاتلند و روزنبورگ نروژ به دیدار آ.ا.ک آتن از یونان خواهد رفت.

زالتسبورگ اتریش با اسکاندیا مقدونیه دیدار می‌کند تا برنده این بازی با تیم اف.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سی.شریف مولداوی مصاف دهد.

در ادامه ستاره سرخ بلگراد از کشور صربستان با سودوا از لیتوانی دیدار می‌کند.تیمی که در این جدال برنده شود با فاتح جدال لژیا لهستان  اسپارتاک ترناوا اسلواکی روبه‌رو می‌شود.

همچنین برنده تیم‌های کاکس آلبانی و قره‌باغ از آذربایجان با فاتح دیدار باته‌بوریسف بلاروس و هلزینکی از فنلاند دیدار می‌کند.

در پیکاری دیگر پیروز میدان تیم‌های آستانه قزاقستان و میتی‌لاند دانمارک با برنده دیناموزاگرب و هاپوئل رژیم صهیونیستی دیدار می‌کند.

تیم کلوج رومانی با مالمو از سوئد دیدار خواهد کرد تا برنده این بازی نیز رهسپار برنده تیم‌های لودوگورتس بلغارستان و ویدی مجارستان شود.
با انجام این مسابقات، 6 تیم برنده به دور پلی‌آف می‌رسند و 6 تیم بازنده نیز وارد بازی‌های انتخابی لیگ اروپا خواهند شد.

در ادامه قرعه‌کشی‌های انجام گرفته، تیم استاندارد لیژ بلژیک با برنده دیدار تیم‌های آژاکس آمستردام و اشتورم گراتس اتریش دیدار می‌کند. بنفیکا پرتغال با فنرباغچه ترکیه مصاف می‌دهد.همچنین اسلاویا پراگ از جمهوری چک با دیناموکیف روبه‌رو می‌شود.

برنده مصاف پائوک یونان و بازل سوئیس با اسپارتاک مسکو از روسیه مصاف خواهدداد.

طبق اعلام یوفا برنده این دیدارها نیز به مرحله پلی‌اف لیگ قهرمانان وارد می‌شوند و 4 تیم بازنده سر از انتخابی‌های لیگ اروپا درخواهندآورد.

انتهای پیام/ا

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۱۴۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای ستاره سیتی: ترسی از پادشاه اروپا نداریم

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی چهارشنبه شب در چارچوب دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه اتحاد روبروی رئال مادرید قرار خواهد گرفت تا تکلیف تیم صعود کننده به مرحله بعدی این مسابقات روشن شود. 

شاگردان پپ گواردیولا در بازی رفت در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با تساوی 3-3 برابر تیم میزبان متوقف شدند و حالا به دنبال استفاده از این فرصت و امتیاز میزبانی هستند که بتوانند بار دیگر در جمع چهار تیم برتر لیگ قهرمانان حضور داشته باشند و به تلاش برای دفاع از عنوان قهرمانی ادامه دهند.

گواردیول که یکی از گل‌های تیمش را در بازی رفت به ثمر رساند در آستانه این بازی حساس در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:« ما قراراست برابر رئال مادرید قرار بگیریم که پادشاه فوتبال اروپا است اما اگر از من بپرسید، باید به شما بگویم که ما هیچ ترس و هراسی از این بازی مقابل آنها نداریم. 

اگر شما از تلاش کردن و انجام دادن کاری بترسید، بهتر است که به تماشا کردنش از تلویزیون ادامه دهید. ما می‌خواهیم قهرمان لیگ قهرمانان اروپا باشیم. اگر می‌خواهید به این هدف برسید، باید رئال مادرید را شکست دهید.»

دیگر خبرها

  • لیگ قهرمانان اروپا | دشمن آشنا در خانه بارسلونا
  • ساعت دقیق بازی بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن؛ بازی برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • ادعای ستاره سیتی: ترسی از پادشاه اروپا نداریم
  • پیش بازی بارسلونا و پاری سن ژرمن؛ آماده برای یک جنگ تمام‌عیار
  • قرعه‌کشی و برنامه کشتی فرنگی قهرمانی آسیا
  • قرعه و ساعت رقابت ملی‌پوشان در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا
  • قرعه‌کشی رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا برگزار شد
  • قرعه کشی رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ حریفان فرنگی کاران ایرانی مشخص شدند
  • استارت سربازان رنگرز: رونمایی از قرعه های آسیایی
  • قرعه کشی رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا برگزار شد