Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@05:00:30 GMT

1775 فقره بارنامه در آذربايجان شرقي صادر شد

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۱۴۲۰۵

1775 فقره بارنامه در آذربايجان شرقي صادر شد

خبرگزاري آريا - تبريز - ايرنا - معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار آذربايجان شرقي با اشاره به عادي بودن روند بارگيري و صدور بارنامه براي کاميون ها در استان گفت: تا ساعت 15 امروز يک هزار و 775 فقره بارنامه براي جابجايي بار و کالا صادر شده است.

رحيم شهرتي فر روز دوشنبه در گفت و گو با ايرنا اظهار داشت: رانندگان خدوم و زحمتکش با همکاري شرکت هاي حمل و نقل نسبت به حمل و جابجايي کالاهاي اساسي، کشاورزي و توليدات واحدهاي صنعتي اقدام مي کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: بر اساس بررسي هاي انجام گرفته، بارگيري و صدور بارنامه در تمامي شهرستان هاي استان از روال عادي برخوردار است و هيچ مشکل و کمبودي در حمل و نقل عمومي وجود ندارد.
معاون سياسي و امنيتي استاندار آذربايجان شرقي خاطرنشان کرد: به رغم فضاسازي هاي برخي رسانه ها و نيز افراد در فضاي مجازي مبني بر فراخوان اعتصاب کاميونداران در استان، خوشبختانه چنين مساله اي صحت ندارد.
وي ادامه داد: تلاش بي شائبه فعالان حمل و نقل عمومي آذربايجان شرقي از جديت آنان در پاسخ منفي به فراخوان هاي ضدانقلاب و دشمنان خارجي دارد.
به گزارش ايرنا، آذربايجان شرقي به عنوان يکي از پنج استان برتر در صنعت حمل و نقل جاده اي کشور فعال بوده و براساس آمار کارت هاي هوشمند، 12 هزار و 295 دستگاه خودرو بارگير ثابت مانند کاميون و 11 هزار و 359 خودرو بارگير غيرثابت مانند تريلي در سطح استان وجود دارد.
6132/518
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۱۴۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست تحقق شعار سال با حضور فعالان اقتصادی آذربایجان‌شرقی

سالن جمهوری اسلامی در استانداری آذربایجان شرقی روز گذشته میزبان همایشی با عنوان «بررسی الزامات تحقق شعار سال» با حضور بیش از ۱۰۰ نفر از فعالان اقتصادی و مدیران ارشد استان و با هدف همفکری و هم افزایی برای تحقق شعار سال بود.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074537 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • افزایش فعالیت‌های اکتشاف معادن در آذربایجان‌شرقی
  • نشست تحقق شعار سال با حضور فعالان اقتصادی آذربایجان‌شرقی
  • اهدای ۱۷۹ واحد خون در مهربان
  • جابه‌جایی ۵۵۹ هزار تن کالای اساسی توسط ناوگان باری آذربایجان غربی از مبدا بندر امام خمینی (ره)
  • افزایش فوتی‌های حوادث ناشی از کار در آذربایجان‌شرقی
  • ۳۹۵ هکتار اراضی کشاورزی در آذربایجان شرقی واگذار شد
  • صدور شناسه یکتا از ۴۰۰ هزار فقره عبور کرد
  • صنعت دامپروری در آذربایجان شرقی
  • (تصاویر) پشتو قالاسی، قلعه‌ صخره‌ای آذربایجان شرقی
  • بازدید استاندار آذربایجان شرقی از مجتمع آبرسانی