Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری رویترز، براساس نتایج یک نظرسنجی که امروز -دوشنبه- منتشر شد، بیش از نیمی از مردم آلمان معتقدند که اروپا می‌تواند بدون حمایت نظامی آمریکا از خود دفاع کند. این در حالی است «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا، کمتر از دو هفته پیش تهدید کرده بود که از حمایت نظامی اروپا دست خواهد برداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این نظرسنجی که شرکت تحقیقاتی فورسا آن را برگزار کرده، تنها ۳۷ درصد از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی باور دارند که اروپا برای دفاع از خود به حمایت آمریکا نیاز دارد.

نکته جالب اینجاست که در این تحقیق تفاوت چندانی میان نظر مردم آلمان شرقی و غربی وجود ندارد، حال آن‌که بخش غربی آلمان همواره رابطه بهتری با ایالات متحده داشته‌اند. در مناطق شرقی آلمان، ۶۰ درصد از مردم معتقد بودند که اروپا نیازی به آمریکا ندارد و در بخش‌های غربی ۵۵ درصد چنین عقیده‌ای داشتند.

حدود ۸۴ درصد از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی معتقدند که اظهارنظر ترامپ درباره این‌که آلمان «اسیر» روسیه بوده، «کاملا مسخره» است. هزار و چهار آلمانی در این نظرسنجی شرکت کرده‌اند.

۹۲ درصد از شرکت‌کنندگان معتقدند که انگیزه آمریکا برای چنین اظهارنظری تشویق فروش نفت این کشور در اروپا و آلمان است.

 

 

 

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: دونالد ترامپ اروپا و آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۱۴۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت مردم گیلان از جنبش‌های دانشجویی در امریکا و اروپا

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ اقشار مختلف مردم گیلان به ویژه دانشجویان مانند مردم دیگر استان‌ها، حمایت خود را از برگزاری جنبش‌های دانشجویی در آمریکا و اروپا در دفاع از مردم مظلوم و بی دفاع غزه اعلام کردند.

دانشجویان با تمسخر مفهوم «آزادی بیان» در کشورهای غربی ، به خبرنگار صدا و سیما گفتند: چرا مسئولان این کشورها به دانشجویان اجازه نمی دهند که اعتراض خود را به اعمال ددمنشانه و وحشیانه نظامیان صهیونیستی در مقابل مردم بی دفاع غزه بیان کنند.

دیگر خبرها

  • هزینه‌ها کلانی که هوش مصنوعی روی دست مایکروسافت می‌گذارد
  • نارضایتی مردم آمریکا از سیاست‌های بایدن در قبال جنگ غزه
  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • حمایت مردم استان اردبیل از خیزش ضد صهیونیستی دانشجویان آمریکا و اروپا
  • حمایت مردم گیلان از جنبش‌های دانشجویی در امریکا و اروپا
  • برهم خوردن سخنرانی سفیر آلمان در پاکستان+ فیلم
  • قیام جامعه دانشگاهی ایران در حمایت از دانشجویان آزادیخواه اروپا و آمریکا +تصاویر
  • موافقت اکثر صهیونیست‌ها با استعفای فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی
  • گفت و شنود/ آب شد!