Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-19@10:50:48 GMT

اشک شوق سردار سلیمانی در لحظه اهداء حکم خادمی امام رضا (ع)

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۱۴۲۴۷

‍‍‍‍‍‍

دریافت 5 MB

       

کد خبر 4355103.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

کلیدواژه: امام رضا ع تولیت آستان قدس رضوی قاسم سلیمانی جام جهانی 2018 روسیه فوتبال رضا رشیدپور برنامه حالا خورشید انگلیس شبکه سه سیما ایالات متحده آمریکا عادل فردوسی پور خندوانه شبکه جام جم اروپا بلژیک روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۱۴۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام ساعت فعالیت پایگاه‌های اهداء خون خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،مسئول واحد برنامه‌ریزی جذب و نگهداری اهداکنندگان انتقال خون خراسان رضوی گفت: در حال حاضر ما به گروه‌های خونی مختلفی نیاز داریم، اما بیشتر نیاز ما به گروه‌های خونی A مثبت و منفی و AB مثبت و منفی است.

محمد شریف‌الحسینی افزود: در حال حاضر  به گروه‌های خونی مختلف نیاز داریم و از دارندگان گروه‌های خونی گوناگون درخواست می‌کنیم به پایگاه‌های اهدای خون استان مراجعه کنند.

او گفت:ما به گروه‌های خونی A مثبت و منفی و AB مثبت و منفی بیش از سایر گروه‌ها نیاز داریم.

مسئول واحد برنامه ریزی جذب و نگهداری اهداکنندگان انتقال خون استان افزود: در ایام پایانی سال میزان اعمال جراحی و میزان مصرف خون افزایش پیدا می‌کند و به علت مشغله‌‎های گوناگون مردم در این ایام میزان مراجعات مردم به پایگاه‌های اهدای خون با کاهش روبه‌رو می‌شود که در سال جاری، توامانی ماه مبارک رمضان و روز‌های پایانی سال سبب شده که به علت روزه‌داری مردم، میزان مراجعات بیش از سنوات قبل دچار کاهش شود.

دکتر شریف‌الحسینی در خصوص فعالیت پایگاه‌های اهدای خون در ماه مبارک رمضان گفت: ۱۴ پایگاه در استان وجوددارد که پایگاه فنی مرکزی امام رضا (ع) حدفاصل میدان شریعتی و چهارراه دکترا روبه‌روی خیابان کفایی مانند قبل از ساعت ۷:۴۵ تا ۱۳ فعال است و افرادی که به هر دلیلی نمی‌توانند روزه بگیرند، می‌‎توانند در شیفت صبح به این پایگاه مراجعه کنند.

مسئول واحد برنامه‌ریزی جذب و نگهداری اهداکنندگان انتقال خون خراسان رضوی افزود: اهدای خون هیچ منافاتی با روزه‌داری ندارد و تمامی پایگاه‌های ما بعد از افطار از ساعت ۲۰ تا ۲۴ فعال هستند که افراد روزه‌دار می‌توانند پس از افطار در این ساعات مراجعه کنند. در شهرستان‌های سبزوار، نیشابور، تربت حیدریه، گناباد، قوچان، تربت جام و کاشمر نیز پایگاه داریم که ساعت فعالیت آنها نیز بر همین منوال است.

وی گفت: در روز‌های اول و ۱۳ فروردین‌‎ ماه پایگاه مستقر در حرم مطهر از ساعت ۲۰ تا ۲۴ فعال است. در سایر ایام تعطیل شامل ۲۹ اسفند، ۲، ۳، ۴ و ۷ فروردین‌ماه صبح پایگاه فنی مرکزی امام رضا (ع) و بعد از افطار نیز پایگاه‌های امام رضا (ع)، حرم مطهر در داخل صحن پیامبر اعظم (ص) جنب ورودی باب الکاظم (ع) و شهید سلیمانی بین استقلال ۲ و ۴ فعال خواهند بود.

شریف‌الحسینی افزود: در شب‌های احیا شامل ۱۰، ۱۲ و ۱۴ فروردین‌ماه در صبح پایگاه مرکزی امام رضا (ع) و بعد از افطار تمامی پایگاه‌های ما از ساعت ۲۰ تا ۲۴ فعال هستند. پایگاه‌های شهرستان‌های ما در برخی ایام تعطیلات شامل ۱، ۳، ۱۳ و ۱۷ فروردین‌ماه غیر فعال بوده و مابقی ایام هر شب بعد از افطار از ساعت ۲۰ تا ۲۴ فعالیت دارند.

دیگر خبرها

  • اهداء ۳ میلیون تومان به خانواده زندانیان به مناسبت نوروز و ماه رمضان
  • اهداء جهیزه به نوعروسان بخش کبگیان
  • اهداء ۱۲ مورد جهیزیه به نوعروسان چوار
  • اعلام ساعت فعالیت پایگاه‌های اهداء خون خراسان رضوی
  • اندیشکده آمریکایی: ایران به قاتل سردار سلیمانی باج نخواهد داد
  • عکس آخرین افطاری سردار سلیمانی!
  • گزارش استیمسون؛ ایران به قاتل سردار سلیمانی باج نخواهد داد | سعودی‌ها و اماراتی‌ها ممکن است به ترامپ توصیه کنند که...
  • دفاع مقدس نسلی نظیر سردار سلیمانی‌ها پرورش داد
  • کاپیتان تیم ملی هندبال ساحلی ایران:خیلی دوست دارم لحظه تحویل سال در حرم امام رضا (ع) باشم
  • هدفم پوشیدن پیراهن تیم ملی است/ دوست دارم لحظه تحویل سال در حرم امام رضا (ع) باشم