Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اردبيل - ايرنا - فرماندار اردبيل گفت: امسال بيش از 33 هزار هکتار از اراضي اين شهرستان زير کشت گندم آبي و ديم رفته بود و پيش بيني مي شود 85 هزار تن گندم توليد شود.

به گزارش ايرنا ، جواد زنجاني روز دوشنبه درنشست بررسي خريد محصولات کشاورزي افزود: هفت مرکز خريد گندم در اردبيل فعال شده و گندمکاران مي توانند بدون نگراني گندم مازاد بر نياز خود را به اين مراکز تحويل دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اظهار داشت: کشاورزان هنگام تحويل گندم در هفته اول 50 درصد از قيمت گندم تحويلي را دريافت مي کنند و هماهنگي شده که در اسرع وقت مابقي قيمت آن نيز به زارعان پرداخت شود.
زنجاني گفت: مشکلي در خصوص تامين نهادهاي کشاورزي از جمله کود و سم نبود و عمليات برداشت نيز بموقع و سرعت در حال انجام است.
وي با اشاره به اينکه مديريت جهاد کشاورزي بر عمليات برداشت نظارت دارد و کمباين هايي که معاينه فني دارند و از حداقل ريزش برخوردار مي باشند، افزود: اجازه کار به کمباين هايي که معاينه فني ندارند، داده نمي شود.
6018/6016
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۱۴۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محصولات غذایی در اراضی اشغالی فلسطین گران شد

شرکت صنایع غذایی اسرائیلی تنووا (Tnuva)، از افزایش حدود ۱۰ درصدی قیمت محصولات متعدد خود خبر داد.

به گزارش ایسنا، این شرکت می‌گوید قیمت محصولات لبنی تحت نظارت دولت، از فردا، ۴.۴۸ درصد و کالاهای غیرنظارتی از ۱۶ مه، به میزان ۳.۵ درصد افزایش می‌یابد.

تنووا اعلام کرد قیمت محصولات سبزیجات منجمد برند «سان فراست» به طور میانگین، ۴.۵ درصد افزایش پیدا می‌کند.

بر اساس گزارش تایم اسرائیل، بزرگترین افزایش قیمت برای محصولات برند «مامز چیکن» به میزان متوسط ۹.۸ درصد و برند گوشت منجمد «تیرات زِوی» به میزان ۹.۶ درصد است.

رژیم صهیونیستی به شدت به واردات کشاورزی و مواد غذایی وابسته است و شواهد نشان می‌دهد صنعت غذایی این رژیم با اختلال بزرگی مواجه است. بسیاری از قفسه‌ها در سوپرمارکت‌های رژیم صهیونیستی خالی مانده‌اند، زیرا فعالیت‌های کشاورزی متوقف شده و کمبود کارگران لجستیک و تولیدی، باعث اختلال در عملکرد کارخانه‌های بزرگ مواد غذایی می‌شود. گفته می‌شود که کارگران کشاورزی تخلیه شده‌اند و زمین‌های اطراف غزه با خاک یکسان شده‌اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بیش از ۲۱ هزار گندم در سیستان و بلوچستان خریداری شد
  • کشاورزان خوزستانی گندم را به مراکز سرپوشیده تحویل دهند
  • محصولات غذایی در اراضی اشغالی فلسطین گران شد
  • تولید بیش از ۶۰ هزار تن گندم در کنگاور
  • خرید بیش از ۲۱ هزار تن گندم از کشاورزان سیستان و بلوچستان
  • برداشت ۷ هزار و ۴۳۸ تن عسل در سال گذشته
  • از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تا توزیع کالای اساسی طرح تنظیم بازار در فارس
  • برداشت محصول از مزرعه طــرح مــقـایـســه گندم در هندیجان
  • جلسه ستاد برداشت سال زراعی ۱۴۰۳_۱۴۰۲ برگزار شد
  • تحویل گندم به مراکز سرپوشیده خوزستان با توجه با بارندگی‌ها