Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساره جوانمردی، دوشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان داشت: هم اینک در ششمین مرحله اردوی آمادگی در تهران حضور داریم و تمرینات بسیار خوبی را پشت سرگذاشتیم و تا شروع بازی ها که یازدهم مهرماه 97 است، چند اردوی دیگر هم برگزار می کنیم.
دارنده عنوان بهترین تیرانداز جهان افزود: در اردوی تیم ملی نیز سمیرا ارم از شیراز که پرچمدار آیین اختتامیه است حضور دارد و وجود 2 نماینده از فارس در بازی های پارا آسیایی نشان از وجود استعدادهای زیاد این استان است که باید به خوبی شناسایی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جوانمردی، که خود پرچمدار آیین افتتاحیه بازی های پارا آسیایی جاکارتا است، بیان داشت: هم اینک در این مرحله از اردوی آمادگی هفت تیرانداز با انگیزه بسیار زیاد در حال تمرین هستند.
سومین دوره بازی های پارا آسیایی 2018 از یازدهم لغایت بیست و یکم مهرماه 97 در شهر جاکارتا پایتخت کشور اندونزی برگزار می شود.
کاروان ورزشی جانبازان و معلولان ایران قرار است در رشته های، دو و میدانی، پینگ پنگ، تیراندازی، تیر و کمان، شنا، والیبال نشسته، دوچرخه سواری، بسکتبال با ویلچر، بوچیا (ورزش توپی) و بدمینتون در بخش بانوان و آقایان در رقابت های پارا آسیایی 2018 جاکارتا شرکت کنند.
ورزشکاران جانباز و معلول ایران در دومین دوره این بازی ها که در سال 2014 در شهر اینچئون کشور کره جنوبی برگزار شد با 37 طلا، 54 نقره و 31 برنز به مقام سوم آسیا دست یافتند.
7368 /6118
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت اردوی تیم ملی بازی تیراندازی جهان والیبال نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۱۴۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، حسین اوجاقی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران در پنجاه و یکمین نشست کمیسیون فرهنگی و اجتماعی مجمع شهرداران کلانشهر‌ها و مراکز استان‌های ایران از ورزش به عنوان عاملی منسجم کننده یاد کرد و از همت سازمان متبوعش برای فراهم آوردن امکانات تفریحی و ورزشی در این راستا سخن گفت.

وی افزود: رویکرد ما در سال جدید، مسجد محور و با نگاه به قرارگاه تعلیم و تربیت معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران تنظیم شده است و بر همین اساس حرکت می‌کنیم. اگر بتوانیم مدارس، مساجد و اماکن ورزشی را با یک‌دیگر پیوند دهیم کار به نحو احسن انجام خواهد شد. 

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران تأکید کرد: با بهره‌مندی از تجربیات برگزاری ۲ دوره مسابقات قهرمان شهر، در سال جاری به سمت برگزاری مسابقات پایتخت‌های آسیایی خواهیم رفت.

اوجاقی در بخش دیگری از اظهارات خود به ارتباط بین ورزش شهروندی و جامعه قهرمانی نیز اشاره کرد و گفت: بخشی از رویداد‌هایی که تعریف می‌شود مرتبط با حوزه تفریحات است و مواردی مانند همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی، کوهنوردی و... را با مخاطبین مختلف در رده‌های سنی متفاوت شامل می‌شود. بخشی دیگر نیز مانند قهرمان شهر و مسابقه محور است و ما در تلاشیم با برگزاری این مسابقات، شرایط قهرمانی را در یک رشته خاص ورزشی برای صد‌ها یا هزاران نفر در مناطق و محلات شهر تهران ایجاد کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم
  • بازخوانی کارنامه 8 تیم برتر جام حذفی؛ 3 قهرمان در کنار 5 مدعی
  • برنز جام جهانی پاراتیراندازی به ساره جوانمردی رسید
  • تائید زیرساخت‌های شیراز برای میزبانی از رویداد آسیایی هندبال
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • نسرین شاهی صاحب مدال طلا شد، مدال برنز برای ساره جوانمردی
  • طلای نسرین شاهی در جام جهانی کره جنوبی/ ساره جوانمردی برنز گرفت
  • نسرین شاهی صاحب مدال طلا شد/ مدال برنز برای ساره جوانمردی
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • از بازی با استقلال خیالمان راحت است | انگیزه آسیایی شدن داریم