Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری برنا به نقل از خبرگزاری تاس روسیه، وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که سرگئی لاوروف، وزیر خارجه این کشور، مسکو را به منظور یک مأموریت سیاسی دیپلماتیک فوری ترک کرد.

یک مسؤول اسرائیلی نیز اعلام کرد که لاوروف و رئیس ستاد ارتش روسیه امروز (دوشنبه) با بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در قدس دیدار می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سفر لاوروف به دستور ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه صورت گرفته است.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز در جلسه امروز کابینه تاکید کرد، با سرگئی لاوروف و والری گراسیموف، رئیس ستاد ارتش روسیه که به دستور ولادیمیر پوتین به اسرائیل سفر می‌کنند، دیدار خواهد کرد.

نتانیاهو گفت: من امروز با هیئت روسی دیدار خواهم کرد. سفر این هیئت در راستای ادامه مذاکرات اخیر صورت گرفته است. در این دیدار درباره لزوم پایبندی به معاهده سال ۱۹۷۴ درباره جولان صحبت خواهیم کرد.

وی تأکید کرد: ما درباره اوضاع منطقه و در رأس آن موضوع سوریه به گفت‌وگو می‌پردازیم. من این هیئت را در جریان موضعی که اخیرا در سفر به مسکو به پوتین اعلام کرده بودم، خواهم گذاشت.

پوتین و نتانیاهو روز جمعه تلفنی درباره تحولات اخیر در سوریه بحث کرده بودند. نتانیاهو همچنین در ۱۱ ژوئیه در مسکو با پوتین درباره مساله فلسطین، سوریه و مسائل منطقه صحبت کرده بود.

نتانیاهو تاکید کرد: مذاکرات روسیه و اسرائیل فرصتی جدید برای تضمین تحقق امنیت و تقویت اعتماد در منطقه ایجاد کرد.

سفر غیرمنتظره این دو مقام روسیه به اسرائیل دال بر این است که اجرای توافقات نشست رهبران آمریکا و روسیه در هلسینکی آغاز شده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: روسیه نتانیاهو اسرائیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۱۴۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخست وزیر انگلیس: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد

نخست وزیر انگلیس با حمایت از ادامه جنگ در اوکراین مدعی شد: پیروزی «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در اوکراین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد و باید از آن جلوگیری کرد.

به گزارش مهر به نقل از رویترز، نخست وزیر انگلیس از افزایش بودجه نظامی این کشور در بحبوحه جنگ اوکراین خبر داد.

«ریشی سوناک» نخست وزیر انگلیس روز سه شنبه اعلام کرد که دولت لندن در نظر دارد در بلندمدت ۱۰ میلیارد پوند برای حمایت از صنایع دفاعی این کشور هزینه کند.

نخست وزیر انگلیس در ادامه با حمایت از ادامه جنگ در اوکراین مدعی شد: پیروزی «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در اوکراین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد و باید از آن جلوگیری کرد.

براساس بیانیه دفتر نخست وزیری انگلیس، این کشور در نظر دارد تا بسته ۶۱۷ میلیون دلاری جدیدی را به اوکراین اختصاص دهد. این بسته شامل بیش از ۴۰۰ دستگاه خودرو، ۶۰ قایق و تعدادی موشک دوربرد «سایه طوفان» که شمار دقیق آن اعلام نشده است، می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: روسیه توافق‌نامه‌های مالیاتی با «کشورهای غیردوست» را لغو کرد پوتین: برای آزادی کل جهان می جنگیم

دیگر خبرها

  • پوتین به چین سفر می‌کند
  • «پوتین» ماه می به چین سفر می کند
  • «پوتین» ماه می به چین سفر می‌کند
  • هشدار چین به آمریکا: بین تقابل و همکاری یکی را انتخاب کنید
  • اشتیاق برای دیدن رئیس‌جمهور و ابراز احساسات شدید به رهبری در سفر خارجی رئیسی
  • تشدید اختلافات داخلی در اسرائیل؛ وزیر صهیونیستی خواهان برکناری فرمانده ارتش شد
  • تشدید اختلافات داخلی در اسرائیل؛ وزیر دارایی خواهان برکناری فرمانده ارتش شد
  • امنیت منطقه محور اصلی دیدار پوتین و علی‌اف
  • چرا پوتین در جنگ اوکراین از سلاح هسته ای استفاده نمی کند؟
  • نخست وزیر انگلیس: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد