Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارگاه آموزشی "تامین ۲۰ درصدی برق از سامانه‌های خورشیدی فتوولتاییک" در راستای الزام هیئت وزیران برای ساختمان‌های دولتی و عمومی استان البرز، در پارک علم و فناوری این استان برگزار شد.

به گزارش ایسنا، مرور وضعیت بازار و صنعت انرژی تجدید پذیر در جهان و ایران، بررسی قوانین و دستورالعمل‌های الزامی و حمایتی برای توسعه تجدید پذیرها، تحقق الزام تأمین 20 درصدی برق ساختمان‌های دولتی و عمومی از تجدید پذیرها، آشنایی با تجهیزات، نحوه کارکرد و نگهداری از سامانه‌های خورشیدی فتوولتاییک،  ارزیابی اقتصادی به کارگیری سامانه‌های خورشیدی در ساختمان‌های دولتی و عمومی و  بازدید از نیروگاه خورشیدی به همراه آموزش عملی برخی از محورهای این کارگاه آموزشی به‌شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کارگاه آموزشی با همکاری و حمایت شرکت سمانیر از شرکت‌های فناور و مستقر در پارک علم و فناوری البرز در زمینه احداث نیروگاه‌های خورشیدی توسط اعضای هیئت علمی پژوهشگاه مواد و انرژی و با همکاری آقایان دکتر رهگذر، دکتر دهقان، دکتر پور رجبیان با هماهنگی استانداری البرز و شرکت توزیع برق استان البرز  روز دوشنبه (اول مردادماه)  در محل پارک علم و فناوری البرز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز ، مخاطبان این کارگاه آموزشی، مدیران و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی، موسسات و شرکت‌های دولتی و نهادهای عمومی غیر دولتی ، مدیران و کارشناسان استان البرز و تعدادی از مدیران سایر استان‌ها بودند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام پارک علم و فناوری البرز تولید برق جهاد دانشگاهي سامانه خورشیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۱۵۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۳۰ پنل‌خورشیدی بین عشایر ایلام توزیع می‌شود

فرزاد اسماعیلی در گفت و گو با خبرنگار مهر از تامین ۶۳۰ پنل تولید برق خورشیدی برای عشایر این استان در سال‌جاری خبر داد.

وی افزود از سال ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ حدود یک هزار و ۵۵۰ پنل خورشیدی برای تامین روشنایی چادرهای عشایر ایلام با همکاری شرکت برق استان توزیع شده است.

اسماعیلی عنوان کرد: براساس نیازسنجی انجام‌شده سه هزار پنل خورشیدی رای تامین روشنایی عشایر در ایلام نیاز است.

کد خبر 6094038

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۷ درصدی توزیع کود کشاورزی در آذربایجان غربی
  • ۶۳۰ پنل‌خورشیدی بین عشایر ایلام توزیع می‌شود
  • خدمات پزشکی رایگان به ساکنان محمد شهر کرج
  • افزایش ۳۳ درصدی خدمات پستی البرز در خرید و فروش اینترنتی
  • هشدار قالیباف درباره تامین ارز دارو /بودجه شرکت های دولتی و طرح های اعتبارات عمرانی تصویب شد
  • تامین ۶۵ درصد اعتبارات شرکت‌های دولتی از محل نفت
  • ۲۳ درصد درآمد بودجه از سودِ سهام روی دوش بانک مرکزی
  • نتایح سفر ایلان ماسک به چین؛ رشد ۶ درصدی ارزش سهام تسلا
  • نخستین فراخوان نیاز پژوهشی شرکت ملی حفاری ایران در سال ۱۴۰۳ منتشر شد
  • کاهش ۵ درصدی سرانه مصرف آب از اولویت‌های آبفای کشور است