Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ نشست مشترک شهردار تهران با فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) به منظور رفع مشکلات و موانع در انجام پروژه‌های شهری امروز به میزبانی قرارگاه خاتم برگزار شد.

سردار عبادالله عبداللهی در این نشست به ضرورت همکاری و مساعدت شهرداری با قرارگاه در جهت انجام پروژه‌‌‌های شهری اشاره کرد و گفت: مردم شهر تهران از مجموعه مدیریت شهری انتظار دارند با مدیریت جهادی موانع و مشکلات پیشروی این شهر را مرتفع کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به وضعیت کنونی جامعه و ضرورت تلاش مضاعف مدیران در رفع مشکلات مردم اظهار داشت: یکی از راه کارهای مهم در شرایط کنونی برای شهرداری اولویت‌‌بندی پروژه‌‌های در حال اجراست زیرا که این اولویت‌‌بندی با توجه به میزان درآمد شهرداری، به مدیران کمک می‌‌کند تا وضعیت پروژه‌‌های در دست اجرا، مشخص شود.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) با بیان اینکه در انجام پروژه‌‌‌های شهری رفع معارضان، پرداخت طلب پیمانکاران و رفع گره‌‌های اداری امری مهم و ضروری است، تصریح کرد: تلاش می‌‌کنیم پروژه‌‌‌های شهری که در دست اجرا است بر اساس تعهدمان به سرانجام برسانیم اما از مجموعه شهرداری نیز انتظار داریم که به تعهدات خود عمل کند و برای تامین هزینه‌‌های پروژه‌‌ها اقدام کند.

سید محمدعلی افشانی نیز ضمن تقدیر و تشکر از تعامل و همکاری قرارگاه سازندگی خاتم‌‌‌الانبیاء (ص) با مجموعه شهرداری تهران خاطرنشان کرد: از قرارگاه سازندگی خاتم‌‌‌الانبیاء (ص) انتظار داریم همچون گذشته پروژه‌‌‌های در دست اجرا را با قدرت و قوت انجام دهد.

وی افزود: برای پرداخت طلب پیمانکاران و رفع معارضات برنامه‌‌‌ریزی شده است و امیدوارم تا شش ماه آینده، هزینه‌‌های پروژه‌‌‌های در دست اجرا تامین شود تا شاهد به اتمام رسیدن بعضی از پروژه‌‌‌های شهری باشیم.

گفتنی است، در این نشست مدیران عامل گروه‌‌‌های تخصصی زیرمجموعه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) و همچنین معاونان و مدیران شرکت‌‌‌های تابعه شهرداری تهران نسبت به پروژه‌‌های در دست اجرا گزارشی ارائه کردند.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت شهرداری تهران محمدعلی افشانی قرارگاه خاتم الانبياء قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء ص نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۱۵۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۷۰۰ پروژه محرومیت زدایی در مازندران

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمد مهدی اقبال‌پور بعدازظهر چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران شمار پروژه‌های محرومیت‌زدایی را که توسط بسیج سازندگی سپاه کربلا اجرا شد، هزار و۶۶۶ پروژه اعلام کرد و ارزش آن را ۶۷۵ میلیارد تومان بیان کرد.

وی افزود: از این تعداد ۳۷ پروژه به طول ۵۵ کیلومتر مربوط به راه روستایی، ۸۵ پروژه به طول ۱۳۰ کیلومتر آبرسانی، ۲۱ پروژه به میزان هفت هزار و ۴۰۰ متر مکعب احداث مخزن، هشت پروژه ایستگاه پمپاژ آبرسانی، ۱۰ پروژه برق رسانی در حوزه آبرسانی بوده است.

وی گفت: همچنین ۳۱ پروژه مدیریت بحران شامل احداث دیواره حفاظتی رودخانه‌ها، هشت پروژه لایروبی و ساماندهی رودخانه‌ها و ۵ پروژه فیبر نوری مخابرات نیز توسط بسیج سازندگی اجرا شده است.

سرهنگ اقبال پور از اجرای ۱۰ پروژه مخابراتی و سایت مخابرات و ۴۵ پروژه جاده بین مزارع به طول ۱۰۰ کیلومتر خبر داد و گفت: ۹۵ خانه محروم و ۳۲۰ گلزار شهدا نیز اجرا شده است.

مسئول بسیج سازندگی استان مازندران با بیان اینکه ۴ پروژه مزرعه اقتصاد مقاومتی با اعتبار ۶۰ میلیارد تومان اجرا شده است، گفت: چهار پل روستایی نیز احداث شده است.

وی از غرس ۲۰۰ هزار اصل نهال در سواحل مناطق شهری و روستایی خبر داد و اعتبار اجرای این طرح را ۱۰ میلیارد تومان بیان کرد.

سرهنگ اقباپور با اشاره به افتتاح ۹۰۰ کارگاه اقتصاد مقاومتی و مشاغل خرد ارزش ریالی این پروژه را ۱۴۰ میلیارد تومان بیان کرد و گفت ۴۰ صندوق قرض الحسنه به ارزش یک میلیارد تومان در استان فعال شده است.

وی بر پایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و دستاوردهای بسیج سازندگی به تعداد ۲۲ مورد را ز دیگر برنامه‌ها بیان کرد و درباره خدمات اجتماعی و کمک مومنانه نیز گفت: ۸۰ هزار و ۱۰۰ فقره کمک مومنانه شامل البسه، پوشاک، لوازم التحریر، تبلت، بسته معیشتی، کارت هدیه و غیره به ارزش ۴۱ میلیارد تومان توزیع شده است.

سرهنگ اقبالپور ارزش ریالی پروژه‌های محرومیت زدایی و اشتغال زدایی را ۶۷۵ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت ۷۰۰ گروه جهادی نیز برای ارائه خدمات محرومیت زدایی به استان اعزام شده است.

کد خبر 6100590

دیگر خبرها

  • افتتاح پروژه ملی آبرسانی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در ساوه
  • اجرای ۱۷۰۰ پروژه محرومیت زدایی در مازندران
  • شهرداری قم در مسیر تغییر ریل / کیفی‌سازی فضای شهری در اولویت قرار گرفت
  • انعقاد تفاهم‌نامه بین شهردار اصفهان و مدیرعامل بانک شهر برای توسعه همکاری‌ها
  • زاکانی: به جای ملک به مدیران وام بانکی دادیم!
  • مشهد شهری فرا ملی اما با اعتبارات محلی است
  • ارائه گزارش عملکرد مدیریت شهری شیراز در سال ۱۴۰۲
  • اعتبارات مولدسازی باید به صورت بهینه استفاده شود
  • یک هزار و ۹۱۹ عنوان برنامه عمرانی و غیر عمرانی در استان سمنان انجام شده است/ پروژه آب‌رسانی به ۲۶۰ روستا در دستور کار است
  • جلسه استیضاح شهردار ساری برگزار شد