Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ناصر عبدی آذر نماینده شهرستان اسلامشهر در شورای استان تهران در جلسه شورای استان تهران که امروز(دوشنبه) برگزار شد، اظهار کرد: عدم شفاف سازی در حوزه تقسیمات شهری و روستایی باعث بروز مشکلاتی برای شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و مردم شده است.

عبدی آذر با اشاره به وجود دوگانگی تصمیم گیری در برخی از حوزه‌های شهری و روستایی افزود: برخی از مناطق این شهرستان با شهرستان‌های قدس، ملارد و شهریار تداخل مرزی دارند و همین امر مردم و دستگاه‌های خدمات رسان را سردرگم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به وجود بخش بزرگ شهر آفتاب در حوزه این شهرستان گفت: هنوز برای این بخش دستور کار و قانون مشخصی وجود ندارد و شهرداری تهران در برخی از امور این منطقه دخالت می‌کند.

نماینده شهرستان اسلامشهر در شورای استان تهران اجرایی نشدن مصوبات نهاد‌های بالادستی را از مشکلات عدیده این شهرستان دانست و گفت: شورا‌های روستا در این شهرستان نیز از نداشتن حریم مشخص و نبود متولی خاص برای خدمات رسانی گلایه‌مند هستند.

عبدی آذر در بخش دیگری از سخنان خود به فرآیند طولانی و بروکراسی اداری برای صدور پروانه ساخت اشاره کرد و گفت: برای احداث ۱۲۰ متر بنا در این شهرستان باید ۹ مهندس ناظر نظر کارشناسی دهند که این فرآیند باید کاهش یافته و کارشناسی‌ شود.

وی همچنین به مشکل نبود مراکز و نمایندگی‌های پزشکی قانونی در شهرستان‌های استان تهران اشاره کرد و گفت: چنانچه شخصی در شهرستان‌ها فوت کند، متوفی به علت نبود مرکز پزشکی قانونی باید حتما به پزشکی قانونی تهران منتقل و پس از آن جسد به بهشت زهرا(س) ارجاع داده می‌شود که پس از طی مراحل طولانی وابستگان متوفی می‌توانند جنازه را پس از این فرآیند طولانی به شهرستان خود منتقل کنند.

نماینده شهرستان اسلامشهر در شورای استان تهران افزود: دایر کردن دفاتر پزشکی قانونی در شهرستان‌های استان تهران با توجه به جمعیت زیاد این مناطق از ضروریات انکارناپذیر است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری تهران شورای عالی استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۱۵۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور از دادگستری سیریک

مسجدی در این سفر در جریان مشکلات جاده مواصلاتی سیریک – جاسک نیز قرار گرفت.

وی همچنین در بازدید از توقفگاه نگهداری بیش از ۱۰۷ خودروی بدون صاحب و پیگیری، در خصوص نحوه آزادسازی این خودرو‌ها گفتگو کرد.

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور با حضور در مسجد صاحب الزمان (عج) به مشکلات بیش از ۲۰ تن از مردم شهرستان سیریک در حوزه پرورش میگو، تصفیه آب و زمین‌های ملی رسیدگی کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • رفع ۳۴ مورد تجاوز به حریم راه‌های شهرستان بروجرد
  • هزینه بیش از ۶ هزار میلیارد تومان برای زیرساخت‌های ایلام
  • مرگ کودک ۷ ساله در مازندران با سقوط کمد
  • دستگیری ۷۹۸ سارق در اسلامشهر
  • سقوط کمد سبب مرگ کودک ۷ ساله در قائمشهر
  • حوزهٔ انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس
  • بازدید رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور از دادگستری سیریک
  • محکومیت ۲۶ پرونده قصور پزشکی در پزشکی قانونی کرمانشاه
  • پاسخ میراث فرهنگی به ماجرای «سنگلج»
  • آزادسازی ۳ هزار مترمربع از حریم قانونی راه در حمیدیه