Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه علی بهرامی رئیس قرارگاه ملی راهیان نور بسیج دانشجویی گفت: دانشجویان برای ثبت نام در اردو‌های راهیان نور می‌توانند به وب سایت مرکز مراجعه و علاوه بر ثبت نام، کاروان خود را نیز انتخاب کنند.

وی گفت : نام نویسی از متقاضیان تا دهم مرداد ادامه دارد و کاروان‌های اعزامی در تابستان از مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب کشور بازدید خواهند داشت و اردو‌های راهیان نور جنوب را در تابستان نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهرامی افزود : کاروان‌ها به چهار دسته استان‌های میزبان شامل کرمانشاه و ایلام، استان‌های هم مرز با استان‌های میزبان، استان‌های شرقی و جنوبی کشور (که بیشترین مسافت را با مناطق عملیاتی غرب و شمالغرب دارند) و سایر استان‌ها تقسیم می‌شود.

وی افزود : در این اردوها، نیرو‌های بسیج و سپاه منطقه، پیشمرگ‌های کرد و نیرو‌های ارتش به عنوان راوی و فعال فرهنگی و اجرایی در این اردو‌ها شرکت دارند.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

نام نویسی از متقاضیان راهیان نور تا دهم مرداد ادامه دارد

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهیان نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۱۵۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی اسکواش آقایان در مشهد اردو زد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به نقل از سایت رسمی فدراسیون اسکواش، تیم ملی اسکواش آقایان جهت شرکت در مسابقات قهرمانی تیمی آسیا در دالیان چین از ۱۵ اردیبهشت در مشهد تمرینات خود را آغاز کردند

نوید ملک ثابت، محمد رضا ضیاء کاشانی (یزد)، پویا شفیعی فرد ( آذربایجان شرقی )، سپهر اعتماد پور ( مرکزی)، سمیع الله قاصد آبادی ( تهران)، مجتبی کفیلی ویجویه ( کیش)، ۶ ملی پوشی هستند که زیر نظر مجید روحانی مربی تیم ملی تا ۲۱ اردیبهشت در اردو به تمرین می پردازند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903152

دیگر خبرها

  • تیم ملی اسکواش آقایان در مشهد اردو زد
  • ستاد مرکزی راهیان نور از ظرفیت‌های دستگاه‌ها بهره‌مند می‌شود
  • ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس فعال می‌شوند
  • سردار علی فضلی از مناطق راهیان نور بازدید کرد
  • دردسر جدید بارسا: حتما باید سوپرجام بگیرند
  • طارمی زنگ خطر را برای مارتینز و تورام به صدا در آورد
  • مورد عجیب گزینه تابستانی استقلالی‌ها
  • چند نفر از تهران به حج می‌روند؟
  • ژاوی اولین نیروی تابستانی بارسا را اعلام کرد
  • جلسه ویژه برای ستاره ناراضی رئال: بمانم یا بروم