Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید حسام بنی فاطمه در گفتگو با خبرنگار مهر از جاری شدن ۲۰ خطبه عقد با حضور کاروان زیر سایه خورشید در گلستان خبر داد و اظهار کرد: با حضور کاروان زیر سایه خورشید طرحی با عنوان «با اجازه امام رضا بله» در همه شهرستان‌های استان اجرا شد.

وی افزود: ترویج ازدواج آسان از اهداف اصلی این طرح است که با حضور خدام حرم رضوی در استان شاهد جاری شدن خطبه عقد زوج‌های گلستانی در شهرهای مختلف بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر جشن‌های زیر سایه خورشید استان گلستان از برگزاری جشن ازدواج برای ۴۳ زوج در مرزبانی گلستان خبر داد و گفت: با برنامه ریزی‌های انجام شده توانستیم با حضور کاروان زیر سایه خورشید مراسم ازدواج ۳۰ زوج را در روستای سرکلاته کردکوی برگزار کنیم.

وی تصریح کرد: اهدا جهیزیه برای ۱۱۰ زوج گنبدی همراه با مبلغ یک میلیون تومان بلاعوض و ۵۰ میلیون تومان وام از دیگر برنامه‌هایی بود که توسط این کاروان در استان انجام شد که این برنامه در روز دوشنبه با حضور ۱۶۵ زوج در گرگان برگزار خواهد شد.

کد خبر 4355131

منبع: مهر

کلیدواژه: حرم رضوی زیر سایه خورشید گرگان بوشهر خبرگزاری مهر کرمانشاه گرگان مشهد دهه کرامت شهرکرد خرم آباد شیراز یاسوج مجلس شورای اسلامی بیرجند حجاب و عفاف سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۱۵۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام کاروان زائران مازندران و گلستان به سفر حج

علی اسماعلی مدیر حج و زیارت مازندران عصر دوشنبه در حاشیه اعزام کاروان زائران حج عمره مفرده از فرودگاه ساری با اظهار اینکه پس از سال ها وقفه با پیگیری صورت گرفته از سوی مسؤولان حج زیارت، سفر حج عمره مفرده از سر گرفته شد، افزود: امروز دو کاروان به ظرفیت ۱۷۰ نفر از مازندران و ۸۵ نفر از گلستان روانه سرزمین وحی شدند.

وی گفت: کاروان حج عمره با یک پرواز عصر امروز از فرودگاه ساری انجام شدند.

وی هزینه سفر عمره مفرده را ۴۲ میلیون تومان بیان کرد و گفت: کارهای مرتبط با سفر حج تمتع شامل انجام آزمایشات و برپایی کلاس‌های آموزشی برای زائران در دست اقدام است و اعزام زائران نیز از روز شش تا ۱۲ خرداد انجام می‌شود.

اسماعیلی گفت: هزینه سفر حج تمتع در سال جاری تقریباً ۱۶۰ میلیون تومان تا ۱۹۰ میلیون تومان در نوسان است.

مدیر حج وزیارت مازندران به زائران توصیه کرد تا از ظرفیت معنوی سفر حج بهره گیرند و گفت: همچنین از آوردن داروهای ممنوع پرهیز کنند و باید به عنوان میهمان، قوانین مقرراتی کشور عربستان را رعایت کنیم.

کد خبر 6091859

دیگر خبرها

  • هرمزگان میزبان ۳۰۰ برنامه بزرگداشت دهه کرامت
  • هفدهمین کاروان زیر سایه خورشید در مسیر استان سمنان
  • برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه با حضور دو کاروان خدام رضوی همزمان با دهه کرامت
  • کیمیای سایه در اهواز/ خورشید در کمین است+فیلم
  • آغاز سفر عمره مفرده زائران گلستانی‌ها
  • ۸۹گلستانی عازم سرزمین وحی شدند/۷۵ هزار نفر در لیست انتظار حج عمره
  • اعزام کاروان زائران مازندران و گلستان به سفر حج
  • اختیارات درویش محدود شد؛ سایه ناظر مالی روی امضاهای مدیرعامل پرسپولیس
  • سایه ناظر مالی روی امضاهای مدیرعامل پرسپولیس
  • موزه قجری در کاخ مخصوص