Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@20:27:05 GMT

پارما سری «آ» را با کسر امتیاز و محرومیت آغاز می کند

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۱۶۱۲۹

پارما سری «آ» را با کسر امتیاز و محرومیت آغاز می کند

تهران- ایرنا- دادگاه ملی فدرال ایتالیا پنج امتیاز از باشگاه پارما به جرم تبانی کسر و «امانوئله کالایو» مهاجم این باشگاه را نیز به مدت 2 سال از حضور در فوتبال محروم کرد.

به گزارش ایرنا، خبرگزاری رویترز روز دوشنبه نوشت: بدنبال ارسال «پیامک مشکوک» توسط کالایو به یکی از هم تیمی های اسبق خود در آستانه بازی این تیم مقابل «اسپیتزیا» در سری (بی) فوتبال ایتالیا، دادگاه ملی فدرال این کشور (TFN) رای خود را مبنی بر محرومیت این بازیکن صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علاوه بر این، بازیکن 36 ساله پارما باید مبلغ 20 هزار یورو (معادل 24 هزار دلار) به عنوان جریمه نقدی پرداخت کند.
این در حالی است که تیم پارما انجام هر گونه تخلف را رد کرد و با انتشار بیانیه ای خواستار تجدید نظر در رای دادگاه شد.
بازی مذکور با نتیجه 2 – صفر به سود پارما خاتمه یافت؛ پیروزی پارما در این دیدار بازگشت دوباره این تیم به رقابت های سری «آ» ایتالیا را تضمین کرد.
گفتنی است این تیم در سال 2015 به دلیل اعلام ورشکستگی به سری (دی) سقوط کرد اما پس از سه صعود متوالی، بار دیگر به سری «آ» بازگشت.
در بیانیه این باشگاه آمده است: ما (باشگاه پارما) با توجه به شواهد معتقدیم محکومیت در نظر گرفته شده برای امانوئله کالایو کاملا غیرعادی و ناعادلانه بوده و با تصمیمات اخیری که در محاکم ورزشی اتخاذ می شود، تناقض دارد.
ورزشی**3991**9129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش پارما ايتاليا محروميت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۱۶۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرق بزرگ پرسپولیس امسال با سال قبل

آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیس درحالی موفق شد در یک بازی سخت نساجی را شکست دهد که بیشتر از ۴۰ دقیقه را ۱۰ نفره بازی کرد. سروش رفیعی در همان اوایل نیمه دوم اخراج شد تا پرسپولیس تحت فشار قرار گیرد. پرسپولیس برای سومین هفته متوالی محروم خواهد داشت و شماره ۷ تاثیرگذار این تیم برای بازی مقابل هوادار در اختیار کادرفنی نخواهد بود. طی هفته‌های اخیر بازیکنان زیادی از پرسپولیس به دلیل محرومیت نتوانستند این تیم را همراهی کنند و ستاره‌های این تیم خیلی راحت در بازی‌های اخیر کارت گرفتند.

این درحالی است که فصل قبل و در همین مقطع تعداد زیادی از ستاره‌های پرسپولیس ۳ کارته بودند و در معرض محرومیت قرار داشتند. با این حال به خوبی این نفرات توانستند این موضوع را مدیریت کنند و حتی یک بازیکن از پرسپولیس در بازی‌های حساس پایانی در سال قبل با محرومیت مواجه نشد. به نظر می‌رسد همین موضوع یکی از بزرگ‌ترین تفاوت‌های پرسپولیس در این فصل با سال قبل بوده است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • محرومیت سنگین در انتظار هافبک استقلال
  • فرق بزرگ پرسپولیس امسال با سال قبل
  • آغاز دادگاه حقوقی بین‌المللی بیماران تالاسمی
  • دوازدهمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات منافقین آغاز شد
  • حمله موشکی مقاومت عراق به بندر عسقلان اسرائیل/ اعلام آغاز مرحله چهارم نبرد انصارالله یمن علیه اسرائیل/ بازداشت یک نظامی آمریکا توسط روسیه/ تهدید دادگاه لاهه توسط ۱۲ سناتور آمریکایی
  • خلاصه بازی اودینزه ۱-۱ ناپولی (سری آ ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • رسمی؛ پارما قهرمان سری بی در فصل 2023/24
  • کیفیت آب بندی درب و پنجره در سیل ایتالیا را حتما ببینید!
  • دلیل خشم آلگری: در این وضعیت ریسک نکنید
  • خلاصه بازی آاس رم 1-1 یوونتوس (سری آ ایتالیا - 2023/24)