Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ موسی رضازاده نماینده شهرستان بهارستان در شورای استان تهران در جلسه شورای استان تهران که امروز(دوشنبه) برگزار شد، اظهار کرد: در حالی که شورای توسعه استان مصوبات تشکیل شهر‌های جدید را ابلاغ کرده است، شورای توسعه شهرستان همچنان کد‌های روستا را در این منطقه فعال نگه می‌دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تداخل حریم شهر‌ها و روستا‌ها را در این شهرستان از معضلات جدی منطقه بیان کرد و گفت: این تداخل حریم باعث ایجاد اختلاف اداری و همچنین تعداد مراکز تصمیم گیری در این منطقه شده است.

رضازاده با اشاره به اینکه به دلیل مشخص نبودن حریم روستا‌ها، اجرایی شدن طرح توسعه این مناطق بلاتکلیف مانده است، گفت: نابسامانی در توسعه روستا‌های این شهرستان ناشی از عدم همین تعیین حریم است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای شهر شورای عالی استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۱۶۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها پل ارتباطی میان مردم و مسوولان هستند

به گزارش خبرنگار مهر، مرجانی فرماندار عصر چهارشنبه در مراسم تجلیل از اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا با اشاره به نقش اساسی شوراها به عنوان پلی بین مردم و مسؤولان اظهار کرد: نقش مهم شوراها در توسعه کشور و رفع مشکلات مردم بسیار برجسته است.

مرجانی با اشاره به اینکه شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان همواره پر تلاش ظاهر شده‌اند، افزود: مشورت مبنای دینی و عقلی دارد لذا مشورت با دیگران از ضروریات زندگی اجتماعی است که باید بیشتر به آن پرداخته شود.

وی با بیان اینکه یکی از وظایف اصلی شوراها شناخت مشکلات مردم و انتقال به مسؤولان ذیربط برای رفع آن است، ادامه داد: رمز موفقیت شوراهای شهر و روستا در خدمت رسانی بیشتر به مردم، حفظ روحیه تفاهم و همدلی با شهردار و دهیار است.

فرماندار فومن بر لزوم همدلی و هم افزایی برای توسعه شهر روستا تاکید کرد و گفت: شوراها به عنوان پل ارتباطی میان مردم و مسؤولان نقش مهمی در توسعه متوازن شهرها و روستاها ایفا می‌کنند.

مرجانی با اشاره به اینکه تعامل و ارتباط متقابل بین اعضای شوراها و مسؤولان از اهمیت بالایی برخوردار است، تصریح کرد: مجموعه مدیران شهرستان نیز برای رفع مشکلات و جلب رضایت مردم تلاش کنند و خدمت رسانی به مردم را نوعی افتخار برای خود و مجموعه دولت تلقی کنند.

کد خبر 6094652

دیگر خبرها

  • شوراها پل ارتباطی میان مردم و مسوولان هستند
  • تغییر ۲۱ شهردار و شورای شهر نسیم‌شهر در ۴ سال
  • روستای حسین آباد شهرستان جم به اینترنت نسل چهارم متصل شد
  • اجازه حاشیه‌سازی در حریم شورا و شهرداری را نمی‌دهیم
  • شورای راهبردی توسعه گردشگری در ساری شکل گرفت
  • کم‌توجهی به روستاها موجب حاشیه‌نشینی در شهرها می‌شود
  • رفع تداخل ۵ هزار و ۲۵۳ هکتار از اراضی کشاورزی استان قزوین
  • انتظار ۱۰ ساله مردم ۳۰ روستا برای تکمیل پل سوخته سرا پایان رسید
  • رفع تصرف ۲۰۰۰ متر از رودخانه‌های استان یزد
  • توسعه خط انتقال آب روستای آبخورده شهرستان پیرانشهر