Web Analytics Made Easy - Statcounter

وحید امیری پس از اینکه به تیم ترابوزان اسپور ترکیه پیوست در صفحه اینستاگرام خود دلیل جدایی از پرسپولیس را اعلام کرد و نوشت: باید به مسائل مالی و رفاه خانواده ام نیز فکر می کردم

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

وحید امیری در صفحه اینستاگرام خود، دلنوشته ای منتشر کرد و دلیل خروج خود از تیم پرسپولیس را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چندروز پیش، وحید امیری به تیم فوتبال ترابوزان اسپور ترکیه پیوست.

این بازیکن پس از رسمی شدن انتقالش در صفحه اینستاگرام خود توضیحاتی ارائه داد و نوشت:

با سلام و عرض ادب خدمت هوادارانِ فهیم باشگاه بزرگ پرسپولیس

در ابتدا باید بگویم که حرف زدن با شما آن هم در این زمان که از تیمِ محبوبم جدا شده ام خیلی سخت است ، دل کندن از شماها آنقدر دشوار بود که نتوانم احساسِ درونی ام را در قالبِ یک متن بیان کنم ، در تمامیِ این دو سال که جز بهترین سالهای زندگی ام بود سعی کردم حرفم را با شما در داخل زمین مسابقه بزنم، از زمانی که به پرسـپولیس پیوستم سعی کردم بیشتر تمرین کنم ، بیشتر بجنگم و بیشتر تمرکز کنم که شرمنده ی شما هواداران نشوم و هر چه در توان داشتم گذاشتم ، فقط به عشق شما که در سخت ترین شرایط هم پشتیبانمان بودید ، و بزرگترین هدیه برایم خوشحالی شما در روزِ جشنِ قهرمانی بود، بالا بردن کاپ قهرمانی در این دو سال افتخاری بود که نصیب من شد در سایه ی حمایت های شما که بدونِ چشمداشت فقط حمایت کردید، همانطور که قبلا هم گفتم بعضی اوقات از شدت خستگی نایِ راه رفتن هم نداشتم که با تشویقهایتان جانِ دوباره میگرفتم و زمانیکه مصدوم میشدم تا روزِ بهبودی بی قرار بودم که هر چه زودتر برای تیم محبوبم به میدان بروم، من خودم را مدیون حمایتهای بی دریغ شما میدانم

سختی های زیادی کشیدم و سعی کردم بدون توجه به حاشیه ها فقط به عشق شما در داخل مستطیل سبز بجنگم

مگر میشود در زمین مسابقه بود و حرص و جوش های شما را نادیده گرفت!؟؟ سعی کردم مثل یک سرباز باشم ، یک سربازِ وظیفه شناس که هر جا مربی دستور داد انجام وظیفه کنم چون اعتقاد داشتم بهترین خدمت به شما هواداران ، که سرمایه اصلی باشگاه هستید اجرای دستوراتِ و فرامین تاکتیکی مربیِ تیم به نحو احسن در طول مسابقات است.

صادقانه باید بنویسم که با توجه به اینکه سن و سالم به بالای سی سال نزدیک میشود ممکن بود دیگر فرصتی برای لژیونر شدنم فراهم نشود و صادقانه تر اینکه برای ادامه ی زندگی باید به مسائل مالی و رفاهِ خانواده ام هم فکر میکردم.

و از طرفی هم کیفیت هم تیمی هایم آنقدر بالاست که مطمئن هستم جای خالی ام احساس نمیشود

پرسپولیس در هیچ برهه ای از زمان متکی به شخص نبوده و بازیکنان می آیند و میروند و چیزی که میماند نام بزرگ پرسپولیس است.

در همینجا باید از زحمات آقای برانکو تشکر کنم ، از اعضای کادر فنی و‌ همه بازیکنان چون اطمینان دارم اگر بنده موفقیتِ فردی داشتم حاصل زحماتِ تمام عوامل باشگاه پرسپولیس بود، برای همین از تمامی نفرات مخصوصاً آقای برانکو و جناب آقای گرشاسبی که در این مدت همراه بنده بودند تشکر میکنم.

اگر بابتِ تصمیمم در این شرایط سخت ، دلی را آزردم به بزرگواریتان ببخشید.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: وحید امیری ترابوزان اسپور ترکیه برانکو ایوانکوویچ پرسپولیس تهران ترابوزان اسپور ترکیه وحید امیری محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید جام جهانی لیگ برتر بارسلونا استقلال تهران تیم ملی پرسپولیس تهران فوتبال ایران تیم ملی فوتبال ایران رونالدو تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا مهدی طارمی کارلوس کی روش جام جهانی 2018 اینفوگرافی باشگاه پرسپولیس تیم ملی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۱۶۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین زمان برای مصرف قهوه

به گزارش خبرآنلاین،‌ بسیاری از افراد حقیقتاً روز خود را با خوردن قهوه شروع نمی کنند و جالب است بدانید که قهوه بهترین راه برای افزایش انرژی بعد از بیداری نیست. اگر قهوه را بخشی از روتین صبحگاهی خود کنید تا تمرکزتان افزایش پیدا کند، به نتیجه زیادی نمی رسید پس بهتر است که کمی زمان مصرف آن را تغییر دهید.

مشرق نیوز نوشت: قهوه به شما کمک می‌ کند تا هوشیاری بیشتری داشته باشید و بدون اتلاف انرژی، تمرکز خود را بالا ببرید و این یک علامت خوب از خوردن قهوه است. اگر احساس اضطراب، گرسنگی، افسردگی، حالت تهوع یا احساسات عجیب و غریب و بی خوابی دارید، پس بهتر است که در مورد خوردن قهوه و کافئین تجدید نظر کنید.

بهترین زمان برای نوشیدن قهوه

شاید شما هم جزء آن دسته از افرادی باشید که روز خود را با یک قهوه گرم شروع می کنید اما بهتر است بدانید که بهترین زمان برای نوشیدن قهوه؛ در میانه صبح و ظهر است. قهوه به دلیل این که قهوه در خودش کافئین دارد، تحریک کننده بسیار شدیدی است‌ و سطح کورتیزول را بالا می‌ برد. کورتیزول هورمون اصلی استرس در بدن است که باعث تنظیم متابولیسم و سیستم ایمنی و قند خون می شود و افزایش سطح کورتیزول طبیعتاً ۳۰ الی ۴۵ دقیقه بعد از بیداری به اوج خودش می رسد. از آن جایی که کورتیزول متابولیسم و سوخت و ساز را تحریک می‌ کند، در نتیجه باعث انرژی بیشتر و هوشیاری بیشتر در طول روز خواهد شد.

برای اینکه سطح کورتیزول را متعادل نگه دارید، یک فنجان قهوه یک یا ۲ ساعت بعد از بیداری میل کنید.

تحقیقات نشان می دهد کورتیزول بعد از بیداری هنوز سطح بالایی دارد؛ بنابراین بهتر است که صبر کنید تا به میانه صبح یعنی قبل از ظهر نزدیک شوید و زمانی که سطح کورتیزول پایین تر می آید، از قهوه استفاده کنید.

قبل از ورزش

بعضی از افراد روز خود را با قهوه شروع می کنند اما بعضی دیگر هنگامی که انرژی زیادی دارند، می‌ خواهند مثلاً قبل از ورزش قهوه بنوشند. قهوه باعث می‌ شود که بعد از نوشیدن آن احساس انرژی بالایی داشته باشید. اگر به دنبال افزایش راندمان ورزشی خود هستید و می‌ خواهید کار مهمی را به انجام برسانید، ۳۰ دقیقه زودتر از ورزش قهوه بنوشید.

مصرف قهوه قبل از ورزش یا هنگام ورزش به شما انرژی بیشتری می‌ دهد. تمرکز و هماهنگی بدن را بالا می‌ برد و باعث کاهش میزان درد بدن می شود.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899185

دیگر خبرها

  • بهترین زمان برای تولد نوزاد (فیلم)
  • بهترین زمان برای مصرف قهوه
  • عجیب اما واقعی؛ پرسپولیس به زاکانی رسید
  • چرا مدیریت پرسپولیس را به شهرداری تهران واگذار کردند؟
  • درویش و تمامی اعضای هیات مدیره پرسپولیس ماندنی شدند+فیلم
  • غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید
  • ترکیبی که بهترین تیم آسیا را از مرگ نجات می‌دهد
  • سفارش غذای شرکتی آنلاین در کترینگ دنا
  • ۷ موقعیت در زندگی که هنگام مواجهه با آن ها باید «نه» بگوییم
  • چرا بخشیدن پدر و مادرمان تا این اندازه دشوار است؟