Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: برای نخستین بار در تاریخ حمل‌ونقل جاده‌ای کشور، طرح گسترده بیمه تکمیلی رایگان رانندگان حمل ونقل بار اجرایی شد.

‌عبدالهاشم‌ حسن‌نیا‌، رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: به منظور رفاه حال رانندگان حوزه حمل‌ونقل جاده‌ای کالای کشور از امروز اول مرداد‌ماه طرح بیمه تکمیلی برای 900 هزار نفر از رانندگان حمل‌ونقل کالا به همراه همسرانشان به صورت رایگان اجرایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
بر اساس این گزارش رانندگان شاغل در بخش حمل‌ونقل جاده‌ای کالا می‌توانند با مراجعه به مراکز ارائه کارت هوشمند در سراسر کشور نسبت به تکمیل اطلاعات خود اقدام نمایند. 
این گزارش حاکی است، مدارک مورد نیاز برای بهره‌مندی از خدمات بیمه تکمیلی رانندگان شامل «شماره شبای حساب بانکی راننده» و «مشخصات شناسنامه‌ای همسر (کارت ملی و شناسنامه)» است.
بر مبنای این گزارش بیمه تکمیلی رانندگان که همواره یکی از مطالبات رانندگان بوده است با فرایند محور قرار دادن کنترل هزینه بین صاحب کالا، شرکت حمل‌ونقل و راننده اجرایی خواهد شد و مقرر است، بدون پرداخت هزینه در فاز نخست رانندگان و همسران آنها و در مرحله بعد همه اعضای خانواده رانندگان تحت پوشش این بیمه قرار گیرند.

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت مهم ترین های 24 ساعت رایگان رانندگان بیمه جاده ای طرح گسترده عکس فیلم ایران دختر حوادث مرد جوان اعدام پرونده تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۱۶۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران و احتمال ریزش سنگ در جاده چالوس

رییس پلیس راه البرز از بارش پراکنده باران در جاده کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال در محدوده این استان خبر داد و از رانندگان خواست با احتیاط حرکت کنند.

به گزارش ایرنا، سرهنگ "پیمان کرمی" افزود: اکنون در جاده کرج - چالوس شاهد بارش باران هستیم که سبب لغزندگی سطح محوره شده است.

وی بیان کرد: رانندگان باید از توقف در محدوده‌هایی که احتمال ریزش سنگ وجود دارد، پرهیز کنند.

کرمی گفت: در زمان ناپایداری جوی رانندگان قبل از سفر ضمن اطلاع از وضعیت راه‌ها از هرگونه سفر غیرضروری خودداری نمایند.

رییس پلیس راه البرز افزود: اطمینان از سلامت فنی خودرو، همراه داشتن سوخت کافی از مهمترین توصیه‌ها برای پیشگیری از مشکلات سفر است و رانندگان قبل از سفر از سالم بودن بخاری و برف پاک کن خودروی خود اطمینان حاصل کنند تا سبب حوادث احتمالی نشود.

وی افزود: همراه داشتن تجهیزات، لباس گرم و غذای کافی از دیگر توصیه‌های پلیس راه البرز به رانندگان است.

وی تاکید کرد: رانندگان همچنین رعایت فاصله طولی وسیله نقلیه، عدم تغییر مسیر ناگهانی و روشن کردن چراغ مه شکن در موقع مه آلود بودن هوا را مد نظر قرار دهند.

نیمی از جاده ۱۶۰ کیلومتری جاده کرج- چالوس درحوزه جغرافیایی استان البرز و نیمی دیگر درحوزه استان مازندران واقع شده است.

دیگر خبرها

  • تحلیل کارشناسی بحران مسافربری جاده‌ای؛«واردکننده راننده اتوبوس می‌شویم!» | ثبت ساعت یک روش بی‌فایده و پرهزینه است
  • جاده‌های خراسان شمالی لغزنده است
  • تحول ساختاری در فرایند حمل‌ و نقل کالا در استان یزد
  • احتیاط کنید؛ جاده کرج-چالوس بارانی است
  • بارش باران و احتمال ریزش سنگ در جاده چالوس
  • بارش باران در محورهای البرز/خطر ریزش سنگ در جاده چالوس
  • درمان رایگان کودکان بیمه شده زیر هفت سال
  • خدمات درمانی برای کودکان زیر هفت سال رایگان است
  • تصادفات نیازمند کروکی/ آنچه رانندگان باید بدانند
  • ارائه خدمات درمانی رایگان برای کودکان زیر هفت سال