Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن –هیبنا؛ بانک مسکن همه ساله در ماه مبارک رمضان با کمک همکاران و مشتریان عزیز و با هماهنکی ستاد دیه استان تهران گامهای بسیار مثبتی را در راه حمایت و آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد بر می دارد.
 
بانک مسکن امسال نیز بنا بر سنت حسنه دستگیری از زندانیان نیازمند جرایم غیر عمد با جمع آوری مبالغی در حساب کمکهای مردمی اقدام به آزادسازی 4 نفر از هموطنان دربند نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
به گزارش هیبنا، ستاد دیه استان تهران جهت تقدیر و سپاس از بانک مسکن در انجام این عمر خیر و کمک به آزادسازی زندانیان 3 لوح تقدیر برای مدیر عامل بانک مسکن،مدیر امور ارتباطات و حوزه مدیریت بانک و رییس اداره کل روابط عمومی بانک مسکن ارسال نمود.
 
در پایان اشاره می شودحساب کمک های مردمی بانک مسکن به شماره کارت 6280231522222222 در تمامی ایام سال پذیرای همیاری شما هموطنان عزیز به منظور آزاد سازی زندانیان جرایم غیر عمد می باشد.
 

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: ایران اکونومیست آزادسازی زندانیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۱۶۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ زندانی جرایم غیر عمد همزمان با میلاد کریم اهل‌بیت (ع) آزاد شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، ایام میلاد کریم اهل بیت (ع)؛ حضرت امام حسن (ع) است و جمعی از دلدادگان به ساحت مقدس این امام کریم و بخشنده، با اهدای کمک‌های مالی خود موجبات آزادی چهار تن از زندانیان جرایم غیر عمد که پدر خانواده هستند را فراهم کردند و در این روز مبارک به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

این اقدام خداپسندانه به همت بانوان خادمِ مشغول به خدمت در بخش کفشداری‌های حرم مطهر رضوی و با جمع‌آوری مبلغ یک میلیارد و ۵۷۰ میلیون ریال و مشارکت ستاد دیه استان خراسان رضوی انجام شده است.

کد خبر 6063596

دیگر خبرها

  • آزادی ۳۴۷ زندانی مالی در استان اردبیل
  • کمک ۱۲ میلیاردی خیرین چالدران در جشن گلریزان
  • «اعتبار» جایگزین «دهن‌لق» شد
  • ۲۳۱ زندانی جرائم غیرعمد استان کرمان در انتظار آزادی
  • از گلریزان ۲ میلیاردی تا کمک ۳۰ میلیونی به آزادی زندانیـان جرایم غیر عمد در یزد
  • آغاز پویش مشهد مهربان
  • آزادی زندانیان جرایم غیرعمد به همت مشتریان و کارکنان بانک مسکن
  • ۴ زندانی جرایم غیر عمد همزمان با میلاد کریم اهل‌بیت (ع) آزاد شدند
  • آزادی ۲۲ زندانی زنجانی از ابتدای ماه مبارک رمضان
  • ۲۲ زندانی جرایم غیرعمد در زنجان آزاد شدند