Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ شاپور طیفونی رئیس هیات سوارکاری استان فارس گفت: با هماهنگی‌های انجام گرفته از سوی فدراسیون جهانی، فارس میزبان رقابت‌های جهانی هنر‌های رزمی سواره کمان‌گیری روی اسب است.

وی افزود: استان فارس و شهر شیراز تجربه برگزاری رویداد‌های بین‌المللی را دارد و شهر شیراز در دو سال گذشته میزبان دو رویداد مهم بین‌المللی در رشته سوارکاری بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاپور طیفونی بیان کرد: در همین راستا علی قورچیان رئیس کمیته هنر‌های رزمی فدراسیون سوارکاری کشور و ناظر فدراسیون جهانی در سفر به شیراز از زیرساخت‌های ورزش سوارکاری این شهر بازدید کرد.

رئیس هیات سوارکاری استان فارس افزود: برای برگزاری این رقابت‌ها پیست در حال احداث لپویی زرقان (باشگاه سوار کاری شهر راز) در نظر گرفته شده و به فدراسیون جهانی پیشنهاد شده است.

وی گفت:این طرح در حال احداث تاکنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و قرار است در هفته دولت افتتاح شود.

طیفونی افزود: استان فارس با داشتن پتانسیل و ظرفیت‌های مناسب در زیر ساخت‌های ورزشی و برخورداری از موقعیت جغرافیایی از لحاظ شرایط آب و هوایی و داشتن مکان‌های سیاحتی و زیارتی می‌تواند نه تنها در رشته سوارکاری بلکه در تمامی رشته‌های ورزشی میزبان مسابقات بین‌المللی باشد.

نخستین کارگاه آموزشی کمان‌گیری روی اسب با حضور رئیس کمیته هنر‌های رزمی فدراسیون سوارکاری کشور به مدت سه روز و با حضور ۸۰ نفر در دفتر هیات سوارکاری واقع در ورزشگاه حافظیه و همچنین مجتمع سوارکاری و گردشگری سلطان در کیلومتر یک جاده پل فسا به سمت کوار در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ن

مسابقات جهانی رزم سواره در فارس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان اسب سواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۱۶۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد

دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر و دسته یک با حضور رئیس و مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی محمد نبی، نایب رئیس فدراسیون فوتبال درباره برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر و دسته یک فوتبال گفت: این جلسه با حضور رئیس، نواب رئیس ، دبیرکل، ارکان قضایی، روسای دپارتمان‌های  روابط عمومی، داوران و فناوری اطلاعات به همراه رئیس، دبیر و مسئولان مسابقات سازمان لیگ فوتبال برگزار و موارد مختلفی درباره رقابت‌های لیگ فوتبال در هفته‌های پایانی به بحث و بررسی گذاشته شد.

مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها

وی افزود: مقرر شد نمایندگان ارکان قضایی در جلسه هماهنگی قبل از هر مسابقه در هفته‌های پایانی حضور یافته و موضوعات مرتبط را مطرح و تایید کنند. همچنین قرار شد حضور تماشاگران متعاقب با آیین‌نامه بلیت فروشی مسابقات برگزار شود و هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • اعطای گواهینامه فرودگاه بین المللی شیراز توسط رئیس سازمان هواپیمایی کشور
  • رئیس FIA: می‌دانم چه کسی پشت اتهامات علیه من است
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو
  • روستا‌های حاشیه شیراز مظلوم‌ترین روستا‌های فارس هستند
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد
  • فرهنگسازی گسترش ورزش در جامعه کارگری ضروری است
  • برنامه‌ریزی برای برگزاری مسابقات بین‌المللی توان در شیراز