Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزاری خبرگزاری فارس، امیر حسین فتحی در گفت و گو با رادیو ایران در خصوص آخرین وضعیت سید مجید حسینی و قراردادش با ترابوزن ترکیه گفت:من هم خبر دقیقی ندارم و خبر من محدود به اخبار رسانه‌ها است. او یک رفتار غیر حرفه‌ای را انجام داده چه برسد به حضور در تست پزشکی، حسینی تمرینات ما را ترک کرده و به همین دلیل شب گذشته نامه‌ای را به فدراسیون فوتبال زدم و اعلام کردم این عمل او هم برای خودش و باشگاه ترابوزن ترکیه عواقب سختی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز هم با دوستانم در فدراسیون فوتبال مشورت‌هایی را انجام دادم و جهت پیگیری حقوق باشگاه بسیار جدی هستم. موضوع از همه جهت در حال بررسی است و امیدوارم سید مجید حسینی جواب خوب کشورمان به باشگاه استقلال برگردد و برای تیم بازی کند.

وی در خصوص گلایه‌های پادووانی و اینکه قرار است وی دستیار شفر شود گفت: البته شرایط فیزیکی پادووانی در مسابقات و کنار زمین مهیا نیست. من هفته گذشته به همراه دکتر نوروزی از وی بازدید کردم،البته از بازدیدهای بدون عکس که هیچ علاقه‌ای به این حوزه ندارم.او در حین مسابقه برای استقلال مصدوم شده و امیدوارم هر چه سریعتر سلامتی او به دست بیاید. سلامتی او از همه چیز مهمتر است و سپس در مورد حضورش در کادر فنی و سرپرستی امیدواریم اتفاق خوبی رقم بخورد.

سرپرست جدید استقلال در خصوص حضورش در این باشگاه و روزهای سخت خود گفت: شاید در یکی از سخت‌ترین مقاطع قبولی باشگاه استقلال در چند دهه اخیر را بنده پذیرفته‌ام. امیدوارم بتوانم با کمک اعضای هیات مدیره و نمایندگان رسانه‌ها کار را به خوبی پیش ببرم.

وی در خصوص کارنامه ورزشی خود گفت: من سه دهه است که در فوتبال حضور دارم، از سال 68 تا 76 به صورت متوالی مسئولیت کمیته انضباطی، استیناف،سرپرستی تیم های ملی و مسئولیت کمیته های فوتبال را بر عهده داشتم، چند سالی هم در هیات مدیره اماکن ورزشی بودم،مدتی در هیات مدیره باشگاه بهمن بودم و در باشگاه استقلال مسئول معاونت حقوقی باشگاه بودم.

فتحی در خصوص شایعه تغییر مدیر ورزشی و معاون ورزشی باشگاه گفت: هیچ تغییری در باشگاه رخ نداده است، آقای توفیقی قبل از انتصاب من استعفا کرده بود و من هنوز او را در باشگاه ندیده‌ام و به باشگاه نیامده است، اگر چه چند بار تلفنی با هم صحبت کردیم ولی چیزی به من نگفته است.من برای اینکه هفته حساسی در پیش داریم و ثبت قراردادها صورت بگیرد، از آقایان مباشری، رضایی فر و مانوسی فر کمک گرفته‌ام تا ان شاالله بتوانیم کار را به خوبی جلو ببریم.

سرپرست باشگاه استقلال در خصوص اینکه چه برنامه ای برای تیم های پایه این باشگاه دارد یا خیر گفت: به نکته خوبی اشاره کردید، شاه بیت برنامه من در این حوزه خواهد بود، اجازه بدهید این هفته کار را خوب پیش ببریمۀ وقتی در هیات مدیره هم بودم با سایر اعضا در این زمینه صحبت کردم، هم در بعد فنی و هم اخلاقی برنامه‌های خوبی خواهیم داشت. مطمئن باشید این حوزه فعال خواهد شد و باشگاه از دسترنج خودش بهره مند خواهد شد.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۱۷۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیادت رئیس فراکسیون ورزش مجلس از غلامحسین پیروانی

رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با حضور در منزل غلامحسین پیروانی از این پیشکسوت فوتبال عیادت کرد.

به گزارش ایسنا، محمد مهدی فروردین رئیس فراکسیون ورزش مجلس با حضور در منزل غلاحسین پیروانی ضمن عیادت از این پیشکسوت فوتبال، از خدماتش در طول سالیان متمادی به ورزش کشور قدردانی کرد.

وی ضمن تشکر از دکتر ملک حسینی پزشک جراح او به نمایندگی از جامعه ورزش، از مردم به ویژه علاقه‌مندان به فوتبال خواست برای سلامتی کامل غلام پیروانی دعا کنند.

در این دیدار تصویری از غلامحسین پیروانی که توسط دختر هنرمند فراشبندی نقاشی شده بود به او تقدیم شد.

غلامحسین پیروانی ماه گذشته مورد عمل جراحی روده بزرگ قرار گرفت. در این عیادت علی دوران برادر شهید دوران و مربی اسبق فوتسال نیز رئیس فراکسیون ورزش مجلس را همراهی کرد.

پایان پیام

دیگر خبرها

  • اوزونیدیس: به بازیکنانم گفته بودم صبر داشته باشند
  • گفته بودم مراقب بازیکن لالیگایی باشید / مسئولان هم به ورزشگاه بیایند
  • گل اول سپاهان به استقلال ملاثانی + فیلم
  • رضایی: المپیکی شدن امامی و آذرپیرا تصمیم درست و عادلانه بود
  • دنبال تحقق خواسته هواداران تراکتور هستیم
  • بازیکنان برای تراکتور باید سرشان را هم بدهند/ باید همدل باشیم
  • خسرو حیدری بمب نقل و انتقالات را خنثی کرد
  • فعالیت روانشناسان بدون پروانه اشتغال حرفه‌ای تخلف تلقی می‌شود + فیلم
  • عیادت رئیس فراکسیون ورزش مجلس از غلامحسین پیروانی
  • طی مدتی که معاون اول قوه قضاییه بودم، ارتباطات خوبی را با مجلس و دولت برقرار کردیم