Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - شهرکرد- ايرنا- فرماندار بروجن با بيان اينکه اين شهرستان يکي از نقاط صنعتي است ، گفت: هم اکنون 40 درصد از واحدهاي توليدي چهارمحال و بختياري در اين شهرستان فعال است.

به گزارش ايرنا، مسعود ملکي روز دوشنبه در ديدار از واحدهاي توليدي شهرک صنعتي بروجن تاکيد کرد: 283 واحد توليدي در 5ناحيه و شهرک صنعتي اين شهرستان استقرار و فعاليت دارد که بخش عمده اي از توليدات اين واحدها در کشور بي نظير است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: کمبود سرمايه در گردش، نبود مواد اوليه و رکود در بازار فروش جزو مهمترين مشکلات توليد کنندگان شهرک صنعتي شهرستان بروجن است که بايد براي رفع اين مشکلات چاره انديشي کرد.
ملکي تصريح کرد: البته با وجود اين مشکلات اما خط هاي توليدي واحدهاي صنعتي شهرستان بروجن فعال است.
وي يادآور شد: بررسي مشکلات واحدهاي توليدي و طرح آن در ستاد تسهيل و رفع موانع توليد با هدف ايجاد رونق کسب و کار از مهمترين برنامه هاي مسئولان براي ارتقاي وضعيت کارخانه هاي شهرک هاي صنعتي شهرستان بروجن است.
فرماندار و تعدادي مسئولان شهرستان بروجن از واحدهاي توليدي همايون گاز، جي بام، آراميس و کاشي ارس بازديد کردند.
همچنين در حکمي از سوي کوروش بيگدلي مديرکل امور مالياتي چهارمحال و بختياري و با حضور فرماندار شهرستان بروجن محسن برجيان به عنوان مدير امور مالياتي بروجن معرفي و از خدمات مهران کيواني مدير سابق امور مالياتي اين شهرستان قدرداني شد.
بروجن در 60 کيلومتري مرکز چهارمحال و بختياري قرار دارد و از لحاظ موقعيت جغرافيايي و قرارگيري در محور ارتباطي ترانزيتي استان هاي مرکزي به بنادر جنوب و جنوب غرب کشور به عنوان يکي از مهمترين شاهراه هاي اقتصادي به حساب مي آيد.
7362/2097
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۱۷۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از کارگران نمونه چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: در این جشنواره از میان ۵۰۰ واحد صنعتی گروه کاری و کارگری از ۴۰ کارگر برتر در بخش‌های مختلف جشنواره، تجلیل شد.
مولوی افزود: یک واحد صنعتی کارگری نمونه، دو گروه کاری و کارگری نمونه و سه نفر کارگران برتر استان از برگزیدگان سی و پنجمین جشنواره کارگری امتنان چهارمحال و بختیاری بودند.
وی ادامه داد: همچنین در سال گذشته سه نفر از کارگران استان در مسابقات قرآنی کشور و ۱۲ نفر هم در جشنواره‌های مختلف ورزشی عناوین برتر ملی را از آن خود کردند.

دیگر خبرها

  • حمایت از تولید از اولویت دولت سیزدهم است
  • لزوم پرداخت پاداش افزایش تولید به کارگران در واحدهای تولیدی
  • بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان غربی
  • بیش از ۴ هزار میلیارد ریال برای احیای واحدهای تولیدی سیستان و بلوچستان هزینه شد
  • برخی بی تدبیری‌ها باعث استمرار مشکلات کارگران می‌شود
  • طبقه‌بندی مشاغل در واحدهای تولیدی زنجان به طور ویژه پیگیری شود
  • تجلیل از کارگران نمونه چهارمحال و بختیاری
  • تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است
  • یک‌هزار و ۷۰۰ واحد بهره‌بردار در شهرک‌های صنعتی قم فعال هستند
  • به مناسبت روز جهانی کار و کارگر