Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر سید مهدی ابطحی، رئیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان طی حکمی، دکتر سید محمد دخیل علیان را به سمت معاون توسعه فناوری شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان منصوب کرد.

به گزارش ایسنا، در این حکم آمده است: "نظر به سوابق و تجربیات ارزشمند جنابعالی در حوزه علم و فناوری، به موجب این حکم به عنوان معاون توسعه فناوری شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید است با استعانت از خداوند متعال، درایت حضرتعالی و همکاری و همفکری مدیران و همکاران محترم در واحدهای مختلف شهرک، گام‌های موثری در پیشبرد امور شهرک برداشته شود.

بر اساس اعلام روابط عمومی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، سید محمد دخیل علیان در حال حاضر دانشیار دانشکده برق دانشگاه صنعتی اصفهان است و عضویت در هیات موسس و اجرایی انجمن رمز ایران، عضویت در تحریریه رایانش و امنیت دانشگاه صنعتی اصفهان، سرپرستی دانشکده مخابرات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات (واحد اصفهان)، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مهندسی پیام پرداز، رئیس هیات مدیره شرکت‌های مروارید پیام پرداز و آتیه پیام پرداز و عضو هیات نظارت واحدهای آموزش عالی استان اصفهان از جمله سوابق اجرایی وی است".

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتصاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۱۷۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای معاون رئیسی درباره مهاجرت ایرانیان | چرا پلیس وارد بحث مهاجرت شد؟

دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور در نشست خبری گفت: چین بزرگترین مهاجرفرست علمی و فناوری است ولی نگاه چین به این قصه این است کسی که از کشور چین به کشور دیگر می رود سفیر علم و فناوری است طرف که از دین و وطن پرستی خارج نشده است. کسی که از ایران خارج می شود با من نوعی مشکل دارد با وطن و ایران که مشکل ندارد. وطن پرستی یک شاخصه عمومی است. قسمت بزرگی از دستاوردهای امروز چینی ها و هندی‌‎ها به لطف محققانی از این کشورهاست که به کشورهای دیگر رفته اند. باید نگاه به کلمه فرار مغزها یا فرار از کشور را باید برداشت. هر کسی که از کشور خارج می شود و یا کسی که وارد کشور می شود یک سرمایه است. باید آمار واقعی از مهاجرت داشته باشیم تا بتوانیم تصمیم بگیریم. بنیاد نخبگان و فراجا توافق کردند تا اطلاعات خروج افراد خاص را دریافت کنند نه اینکه جلوی خروج افراد را بگیریم. منبع: دانشجو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • روند انتخاب اساتید نمونه کشوری تشریح شد
  • رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد
  • روح تمدنی انقلاب اسلامی در مباحث علمی جاری شود
  • دیدار معاون علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور با آیت الله حسینی بوشهری
  • انتصاب رییس و اعضای شورای علمی و فناوری پارک علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی
  • ایجاد ۲۲ هسته پژوهشی حوزه‌های علوم شناختی در دانشگاه‌های کشور
  • دهقانی: نظام مالکیت فکری کلید توسعه عادلانه فناوری است
  • ادعای معاون رئیسی درباره مهاجرت ایرانیان | چرا پلیس وارد بحث مهاجرت شد؟
  • قیام علیه جنایات اسرائیل برگرفته از وجدان بیدار جهانیان
  • انتصاب رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی