Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-23@06:58:47 GMT

انقلاب اسلامی موجب تحولات عظیمی در سطح منطقه شد

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۱۷۳۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم،  ابرهیم سانی خانی طی سخنانی در جلسه فرماندهان پایگاهای حوزه بسیج فاطمیه ناحیه بسیج امام رضا(ع) در حسینیه شهید حجت الاسلام لی زاده این ناحیه، با اشاره به نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: امروز این جمعیت انبوه زنان به برکت انقلاب اسلامی است، شما فرزندانتان را برای انقلاب آماده کردید، انقلابی که رودر روی ابرقدرت و شیطان بزرگ ایستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به دوران زندگی سخت و طاقت فراسای مردم قبل از انقلاب و نبود امکانات در کشور اظهار کرد: باید آن دوران ستم شاهی (ظلم وبیداد) را به مردم تبیین کرد، انقلاب اسلامی توانست در ابعاد مختلف تحول عظیمی را درکشور ایجاد کند.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) با اشاره به دشمنی دشمنان برای تطهیر رژیم پهلوی و آن دوران خف بار اظهار کرد: تحولات ایجاد شده بعد از انقلاب اسلامی قابل مقایسه با آن دوران نیست. حکومت وابسته که مسئولان آن و حتی همسرانشان در عیش و نوش بودند اصلا به فکر مردم نبودند، چه برسد به فکر محرومان.

 وی نقش خانواده را در جامعه مهم ارزیابی و تاکید کرد: این خانواده است که جامعه را می سازد و لذا دشمنان تمام هجمه های خودر را برای به انحراف کشاندن این مرکزیت مهم در جامعه متمرکز نموده است و باید منویات و رهنمودهای رهبرمعظم انقلاب اسلامی در خصوص سبک زندگی را در جامعه پیاده کنیم.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) با بیان اینکه هدایت بنیان خانواده توسط زن صورت می گیرد بیان کرد: جامعه ما، با حضور زنان و فعالیت آنان مخالف نیست اما زنان باید جایگاه شریف و الهی خود را محافظت کنند زنان می توانند با درک درست از موقعیت جامعه به سمت آن شغل هایی که جامعه زنان به آن احتیاج دارد تحصیل نماید.

 سانی خانی با ذکر این نکته که انقلاب به ما آزادی و استقلال داده است تصریح کرد: 65 درصد کنکور امسال از زنان بوده است، امروز به برکت انقلاب اسلامی تمام مسئولان کشور توسط خود مردم با رای مستقیم انتخاب می شوند در حالی که قبل از انقلاب اینگونه نبوده است.

 در ابتدای این جلسه، اعظم طراوتی فرمانده حوزه فاطمیه و تعدادی از فرماندهان پایگاه های تابعه به بیان دیدگاه ها و مسائل مبتلابه محدوده ماموریت خود پرداختند.

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۱۷۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات صادقانه و بی منت در منطقه سیدآباد مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی مهاباد گفت: حفظ سلامت همگانی در مناطق کمتر برخوردار با خدمات رایگان بسیج جامعه پزشکی ادامه دارد.

خیری افزود: بمناسبت هفته سلامت به همت بسیج دانشجویی در قالب اردوهای جهادی در روستای سیدآباد با یک اکیپ پزشکی متشکل از پزشک متخصص زنان و زایمان،پزشک عمومی،پرستار و ماما و دارویار حاضر شدیم.

او اضافه کرد: در قالب این طرح خدمات مامایی،پرستاری، دیابت، قند وفشارخون ارائه می شود.

پارسال کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان مهاباد به هزارو۷۸۰ نفر در مناطق روستایی و شهری خدمات رایگان پزشکی ارایه کرده است.

دیگر خبرها

  • بررسی دستاوردهای ایران در مرکز شرق شناسی روسیه 
  • خدمات صادقانه و بی منت در منطقه سیدآباد مهاباد
  • ایران نقش کلیدی در تأمین امنیت ایران و منطقه دارد
  • خدمت‌رسانی به آحاد جامعه رسالت سپاه پاسداران است
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است / دوران کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه نهادی برآمده از بطن مردم/ عملیات وعده صادق موجب تحقیر تاریخی رژیم صهیونیستی شد
  • سپاه نهادی برآمده از بطن مردم/ عملیات وعده صادق سپاه موجب تحقیر تاریخی رژیم صهیونیستی شد
  • حجاب مقوم عاملیت زن مسلمان
  • زنان پیشرو و علمدار انقلاب اسلامی هستند