Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-25@14:07:36 GMT

مصطفی قنبرپور مدیر تیم فوتبال پرسپولیس شد

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۱۷۳۵۱

خرداد:هیات مدیره باشگاه پرسپولیس امروز با حضور همه اعضا در محل ساختمان باشگاه تشکیل جلسه داد. در این نشست، تصمیمات مهمی اخذ شد که از جمله آنها باید به تعیین مدیر تیم فوتبال پرسپولیس طبق ضوابط سازمان لیگ اشاره کرد.
به گزارش خرداد، به نقل از باشگاه پرسپولیس، هیات مدیره پرسپولیس امروز با حضور همه اعضا در محل باشگاه تشکیل جلسه دادند و با توجه به نامه سازمان لیگ فوتبال ایران مبنی بر این که صدور مجوز فعالیت مدیران و کلیه عوامل کادر فنی در باشگاه منوط به معرفی و ثبت قرارداد مدیر تیم (سرپرست)، سرمربی و پزشک تیم است، نسبت به معرفی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس اقدام کرد به این ترتیب مصطفی قنبرپور به عنوان مدیر تیم بزرگسالان معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این نشست همچنین درباره مسائل گوناگونی گفت‌وگو و تبادل نظر صورت گرفت. بررسی گزارش مالی ارائه شده از سوی سرپرست باشگاه از جمله این موارد بود. در جریان این گزارش مالی به بررسی آخرین وضعیت مطالبات طلبکاران باشگاه پرداخته شد.
بررسی وضعیت بدهی‌های باشگاه و پرداخت‌های صورت گرفته به طلبکاران از جمله موارد مطروحه در این جلسه بود. این موضوع از آن جهت اهمیت داشت که بر سرنوشت باشگاه در جریان پرونده حرفه‌ای‌سازی و حضور در لیگ قهرمانان آسیا اثر گذار است.
در این نشست همچنین با توجه به قرار داشتن در آستانه شروع رقابت‌های لیگ برتر آخرین وضعیت تیم بزرگسالان مورد بررسی قرار گرفت و گزارش نهایی از وضعیت نقل و انتقالات تیم  ارایه شد. همچنین برنامه‌ریزی‌های سفر به مشهد برای انجام اولین بازی اعلام گردید. برچسب ها: مصطفی قنبرپور ، تیم فوتبال پرسپولیس ، باشگاه پرسپولیس

منبع: خرداد

کلیدواژه: مصطفی قنبرپور تیم فوتبال پرسپولیس باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۱۷۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال از شکایت ۴۲میلیاردی یک ایجنت تبرئه شد

آفتاب‌‌نیوز :

یک مدیر برنامه معروف با طرح شکواییه‌ای در کمیته تعیین وضعیت، خواهان دریافت ۱۷ میلیارد ریال بابت حق کارگزاری محمد حسین زواره و ۲۵ میلیارد ریال حق ترانسفر آرش رضاوند شد، اما بخش حقوقی باشگاه استقلال که زیر نظر محمدرضا بختیاری، معاونت حقوقی و بین‌الملل اداره می‌شود، با ارائه دفاعیه و لایحه‌ای مستند، استقلال را از پرداخت خسارت به این ایجنت تبرئه کرد.

ادعای ۴۲ میلیارد ریالی این مدیر برنامه به دوران یکی از مدیرعاملان پیشین استقلال برمی‌گشت و این ایجنت ادعا کرده بود باشگاه استقلال باید حق کارگزاری او را بپردازد، اما کمیته تعیین وضعیت حکم به تبرئه باشگاه استقلال داد.

بر اساس قوانین جدید نقل و انتقالات در فوتبال ایران، ایجنت‌ها باید حق کارگزاری خود را از بازیکنان دریافت کنند نه باشگاه.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • گزارش تمرین پرسپولیس؛ اجرای برنامه‌های ویرا بعد از جلسه فنی
  • استقلال از شکایت ۴۲میلیاردی یک ایجنت تبرئه شد
  • بررسی آخرین وضعیت روستاهای برده میش و کپه‌کند بخش مرکزی مهاباد
  • نامه رسمی فدراسیون فوتبال به AFC برای تغییر مالکیت پرسپولیس و استقلال
  • بررسی وضعیت طرح های عمرانی مسکن مهر صفادشت
  • بررسی مشکلات خبازان خندابی در کارگروه آرد و نان
  • حمله به دروازه در تمرین پرسپولیس بدون کاپیتان
  • آغاز مذاکرات بایرن مونیخ با رالف رانگنیک
  • واعظ آشتیانی: امیدوارم خریداران به وضعیت سرخابی ها سر و سامان بدهند/ گرانی فوتبال پاشنه آشیل ورزش کشورمان است
  • بررسی وضعیت آزاد راه شیراز اصفهان