Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-30@20:06:59 GMT

صدور ۲۲ جواز تاسیس واحد صنعتی در استان

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۱۷۵۱۶

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد؛ رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد از صدور ۲۲ جواز تاسیس صنعتی با حجم سرمایه گذاری ۳۴۶ ‌میلیارد ریال طی سه ماهه ابتدایی سال جاری در استان خبر داد و گفت: این جوازها عمدتا در حوزه های کانی های غیر فلزی، شیمیایی و کود، تولید پوشاک، شن و ماسه، ساخت تجهیزات پزشکی، مبلمان، ماشین آلات کشاورزی و محصولات پلاستیکی است که در سطح استان صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داریوش دیودیده افزود: ۲۲ طرح مطرح شده ظرفیت ایجاد ۷۸۹ فرصت شغلی را دارا است.

رئیس صنعت، معدن و تجارت استان با بیان اینکه در حوزه پروانه های بهره برداری صنعتی طی همین مدت4 مورد صدور پروانه با حجم سرمایه گذاری ۵۲ میلیارد ریال محقق شد گفت: پروانه های صادر شده دارای ظرفیت اشتغالزایی برای ۳۳ نفر است.

دیودیده اضافه کرد: ۲۶ هزار و ۴۳۵ واحد صنفی در استان وجود دارد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت صدور جواز تاسیس صنعتی فرصت شغلی واحد های صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۱۷۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات بیش از یک میلیارد ریال محصولات چاپی غیر کتاب از خراسان رضوی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: در این مدت مبلغ یک هزار و ۱۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال محصولات چاپی غیر کتاب به کشور‌های آسیای میانه و افغانستان صادر شده است.   بی بی فاطمه حسینی کرمان افزود: در این بازه زمانی در حوزه محصولات چاپی غیر کتاب، مجوز چاپ و صادرات ۷۳۰ هزار کیلوگرم فرآورده‌های چاپی و بسته بندی شامل سلفون، لفاف، پاکت، لیبل، برچسب و پاکت آبمیوه و نیز ۷۸۶ هزار عدد کارتن خالی صادر شده است که نسبت به مدت مشابه پارسال، ۲۰ درصد افزایش داشته است.

دیگر خبرها

  • نیم قرن مجاهدت «فقیه مجاهد»/ از تاسیس شبکه ماهواره ای تا دانشگاه
  • صادرات بیش از یک میلیارد ریال محصولات چاپی غیر کتاب از خراسان رضوی
  • یک‌هزار و ۷۰۰ واحد بهره‌بردار در شهرک‌های صنعتی قم فعال هستند
  • باز شدن پای محصولات صنعتی قزوین به بازار‌های بین المللی
  • صدور مجوز برای تأسیس ۵ کارگاه صنایع‌دستی در آبدانان ایلام
  • ۲۶۵۰۰۰ واحد فرسوده در استان تهران درحال نوسازی است
  • تمدید ۳۴ پروانه اشتغال مسافربری و باری در شهرکرد
  • صدور مجوز ۱۸ پروانه ساختمانی در یک ماه
  • لزوم صدور پروانه‌های ساختمانی در کمتر از یک‌ماه
  • پروانه فعالیت رسمی شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی صادر شد