Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور گفت: باید مدیریت مصارف آب و اصل سازگاری با کم آبی در تمامی ابعاد مورد توجه ویژه قرار گیرد.

حمیدرضا جانباز، مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور که به منظور بررسی مسائل آب و فاضلاب شهرستان‌های ارسنجان، پاسارگاد و مرودشت به استان فارس سفر کرده بود، با بررسی آخرین وضعیت منابع آب، آبرسانی به مردم و فاضلاب شهری و روستایی، بر لزوم مدیریت مصرف آب و سازگاری با کم آبی جهت مقابله با اثرات خشکسالی های مستمر در کشور تأکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور وضعیت کنونی منابع آب شرب کشور را چالش برانگیز توصیف کرد و اظهار داشت: شرایط اقلیمی به گونه‌ای است که به سمت خشکسالی مستمر می‌رویم و باید با رویکردی نوین از منابع آب موجود استفاده بهینه کنیم.

وی افزود: بدیهی است که در شرایط موجود سازگاری با کم آبی و مدیریت مصرف آب از موثرترین و کاربردی‌ترین روش‌های مقابله با کم آب است که باید به آن توجه ویژه شود.

جانباز در ادامه به بیان محدودیت‌های موجود در بخش تأمین آب در کشور به ویژه برخی از استان‌هایی که بیشتر با مشکل کم آبی مواجه هستند، پرداخت و خواستار مشارکت همگانی مردم و مسئولین در جهت مقابله با بحران کم آبی در کشور شد.

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۱۷۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ظرفیت منابع تامین آب شرب در شهرستان علی آباد کتول

داوود سوخته سرایی گفت: با تلاش همکاران معاونت بهره برداری و توسعه آب ستاد و امور آب و فاضلاب این شهرستان چاه جایگزین شماره ۳ با حضور فرماندار شهرستان علی آباد، بخشدار کمالان و جمعی از مدیران شهرستان به بهره برداری رسید.

او افزود: با بهره برداری از این چاه، مخزن ۱۰ هزار متر مکعبی کبودوال آبگیری و آب شرب ذخیره شده به مرکز و نقاط انتهایی شهر منتقل شد و مشکل افت فشار شبکه و کمبود آب شرب در فصل گرما به حداقل ممکن خواهد رسید.

سرپرست امور آب و فاضلاب علی آباد کتول ادامه داد: با بهره برداری از چاه فوق ۱۵ لیتر بر ثانیه به منابع تامین آب شرب این شهرستان اضافه شد و جمعیتی بالغ بر ۶۰۰۰ نفر از این چاه بهره‌مند شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • خرید دریچه فاضلاب چدنی در تهران | شرکت دانش بنیان ذوب ریزان
  • دانشجویان آزادی‌خواه حامی غزه را با شرایط ویژه پذیرش می‌کنیم
  • آب‌های خاکستری؛ نجات‌بخش حیات زمین
  • مردمی‌سازی منابع طبیعی با توجه به طبیعت، اقتصاد و امور اجتماعی
  • در کنار همه مسایل اقتصادی به ابعاد فرهنگی فرزندآوری توجه شود
  • واکنش معاون فرهنگی وزارت ارشاد به تحریف شخصیت حسن صباح در «حشاشین» + فیلم
  • تعمیرات پلاژ بانوان و احداث پلاژ آقایان در جزیره خارگ اجرا می‌شود
  • افزایش ظرفیت منابع تامین آب شرب در شهرستان علی آباد کتول
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان زمینه‌ساز تقویت چرخه تولید و اقتصاد کشور است
  • توجه به آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها کشور را سروسامان می‌دهد