Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز،  ناصر‌ابراهیمی در گفت‌وگویی در خصوص وضعیت نابه‌سامان فعلی برخی باشگاه‌هادر آستانه آغاز هجدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: حمایت نکردن دولت از باشگاه‌ها منجر به این وضعیت شده و اگر مسئولان و مدیران ورزشی می‌خواهند که از این نابه‌سامانی‌ها نجات پیدا کنیم باید هرچه زودتر خصوصی سازی در فوتبال صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: ۶۰ سال پیش در فوتبال ترکیه خصوصی‌سازی صورت گرفت و امروز شاهد فوتبال حرفه‌ای در این کشور هستیم. متاسفانه بسیار زیاد صحبت ازخصوصی سازی در مورد باشگاه‌ها به خصوص درمورد دو باشگاه بزرگ پایتخت شده اما به مرحله عمل نمی‌رسد.

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: حرف اول و آخر را در فوتبال ایران پول می‌زند و باید این نابه‌سامانی‌ها در فوتبال مدیریت شود، متاسفانه باشگاه‌ها در تیم‌داری و مدیریت صفر هستند.

ابراهیمی در خصوص وضعیت تیم‌هایی همچون سپیدرود و نفت‌مسجد‌سلیمان، تصریح کرد: خوزستان مظهر فوتبال ایران است و باید حمایت شود، وقتی بعضی از باشگاه‌ها از جیب دولت می‌خورند باید به آنها بها داده شود.

وی درباره اینکه لیگ ایران برای حرفه‌ای بودن به معنای واقعی پتانسیل چند تیم را دارد، خاطر نشان کرد: بهتر است اگر پولی در کار نباشد و خصوصی‌سازی صورت نگیرد، لیگ برتر فوتبال ایران با ۸ تیم برگزار شود.

انتهای پیام/

منبع: وانا

کلیدواژه: فوتبال ایران ترکیه باشگاه دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۱۷۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گسترش حمایت از دانش‌بنیان‌ها در مازندران

استاندار مازندران در نشست با شرکت‌های دانش بنیان، گفت: لازم است همه دستگاه‌های اجرایی مازندران حمایت از دانش‌بنیان‌های پارک علم و فناوری مازندران را در دستور کار قرار دهند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، یوسف نوری در جلسه با دانش‌بنیان‌های مازندران با اشاره به ظرفیت‌های علمی و دانشگاهی مازندران، اظهار داشت: مازندران همواره در المپیادهای علمی رتبه اول را دارد و از سال‌های نه چندان دور 20 مدال رنگارنگ از این استان داشتیم که بسیار ارزشمند است.
 
وی بر استمرار جلسات کاربردی و موضوعی بودن جلسات تاکید کرد و گفت: ایرادی که ما داریم؛ اسیر دوران مدیریت کلاسیک شدیم و این مدیریت باید به سمت مدیریت علمی و پیشرفته سوق پیدا کند.

استاندار مازندران افزود: دانش‌بنیان‌ها پیشران اقتصاد ما در همه زمینه‌ها هستند و مورد تأکید مقام معظم رهبری و دولت هستند، لذا حمایت، و هدایت نخبگان و شرکت‌های دانش‌بنیان باید در برنامه مدیران ما باشد.

نوری ادامه داد: معیار ارزیابی مدیران کل استان در همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان است و این همکاری باید به صورت عملی و با بازخورد بالایی صورت بگیرد.

وی همچنین گسترش در بخش دانش‌بنیانی را با پیوست کیفیت مهم دانست و گفت: سرعت نباید ما را از کیفیت و هدف اصلی دور کند، ایجاد مراکز و شرکت‌ها باید مد نظر قرار گیرد و رعایت  تعادل بین آنها اهمیت دارد.

استاندار مازندران نخبگان  و استعدادهای دانش بنیان را جزوی از زنجیره توسعه برشمرد و افزود: حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان پارک علم و فناوری در دستگاه‌های اجرایی به شدت ضروری است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ضرورت شفافیت عملکرد قضات
  • حضور سردار آزمون در رم مشروط شد
  • حضور سردار آزمون در تیم فوتبال رم مشروط شد
  • بخشی از آب سد گلستان امروز رهاسازی می‌شود
  • بخشی از آب سد گلستان فردا شنبه هشتم اردیبهشت رهاسازی می‌شود 
  • تغییر مدیریت در کار نیست؛ مدیران سرخابی حداقل تا پایان فصل در استقلال می‌مانند
  • سئو سایت وردپرس چیست؟
  • گسترش حمایت از دانش‌بنیان‌ها در مازندران
  • ارزیابی عملکرد فرمانداران استان تهران در امور مردمی سازی
  • عملکرد فرمانداران استان تهران در امور مردمی سازی ارزیابی می‌شود