Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه‌های یمنی از سرنگونی پهپاد متجاوزان سعودی در اطراف نجران خبر دادند. ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۵ بین الملل آسیای غربی بیداری اسلامی نظرات

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، پدافند هوایی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن موفق شد یک پهپاد جاسوسی ائتلاف متجاوز سعودی را در منطقه "رشاحه" در اطراف نجران سرنگون کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پدافند هوایی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن از ابتدای تجاوز عربستان به این کشور تاکنون، ده‌ها هواپیمای جاسوسی را سرنگون کرده است.

از سوی دیگر نیروهای یمنی مراکز تجمع مزدوران ارتش سعودی در تپه الخشباء و منطقه "البقع" در نجران را هدف حملات توپخانه‌ای خود قرار دادند.

اعلام آماده باش قبایل بخش "الجمیمه" در حجه

قبایل بخش الجمیمه در استان حجه امروز دوشنبه در یک گردهمایی خواستار آماده‌باش عمومی برای واکنش به جنایات ائتلاف متجاوز سعودی و مزدورانش در ربودن زنان شدند.

شرکت کنندگان در این گردهمایی قبیله‌ای که با حضور هلال الصوفی استاندار استان حجه و شیخ احمد العرجلی رئیس بخش الجمیمه برگزار شد، بر ضرورت ادامه بسیج مردمی و اعزام نیرو به جبهه‌ها و حمایت مالی از جبهه‌ها به‌ویژه جبهه ساحل غربی تاکید کردند.

شیوخ و سرشناسان بخش الجمیمه و مسئولان محلی این منطقه تاکید کردند که جنایات ائتلاف متجاوز سعودی با همه ادیان، قوانین، عرف‌ها منافات دارد و میزان تهی بودن مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی از هرگونه ارزش و اصول را نشان می‌دهد.

شرکت کنندگان در این گردهمایی بر همبستگی خود با قبایل أرحب و الجوف برای واکنش به جنایات ائتلاف متجاوز سعودی و مزدورانش تاکید کردند.

قبایل یمنی خواستار همبستگی و وحدت در برابر دشمنان و عزیمت به جبهه‌های عزت و کرامت برای مقابله با متجاوزان شدند.

عربستان سعودی از ششم فروردین 94 با تشکیل ائتلافی متجاوز از رژیم‌های مرتجع عربی، جنگی ویرانگر را علیه یمن با هدف تسلیم کردن مردم این کشور در برابر سیاست‌های خود و جلوگیری از تشکیل دولت مستقل و غیروابسته به خود آغاز کرده است که این حملات هیچ نتیجه‌ای به‌جز قربانی شدن میلیون‌ها انسان بیگناه و ویران شدن زیرساخت‌های حیاتی یمن نداشته است.

انتهای پیام/

R36348/P36446/S8,90,1115/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۱۸۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبرد مسلحانه نیروهای مقاومت فلسطین با متجاوزان در «طولکرم»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه المیادین، نظامیان صهیونیست به صورت گسترده به شهر طولکرم واقع در کرانه باختری حمله کرده و با بولدوزرهای خود خیابان‌های این شهر را تخریب کردند.

در جریان حمله عناصر متجاوز به شهر طولکرم برق این منطقه به صورت گسترده قطع شده بود.

نیروهای مقاومت فلسطین نیز در این میان برای مقابله با تجاوز نظامیان صهیونیست وارد صحنه نبرد شده و با بمب‌های دست ساز تجهیزات این عناصر را در اردوگاه نور شمس واقع در طولکرم هدف قرار دادند.

عناصر صهیونیست به مسجد الشهدا واقع در اردوگاه طولکرم نیز حمله کردند.

روز گذشته نیز گردان‌های قسام با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند نظامیان اشغالگر صهیونیست را در پایگاه نظامی کرم ابو سالم و اطراف آن با موشک‌های کوتاه برد ۱۱۴ میلیمتری رجوم هدف قرار دادند.

گردان‌های قسام تاکید کردند که در عملیاتی مشترک با گروهان‌های قدس پایگاه صهیونیستی کرم ابو سالم را هدف حمله موشکی قرار دادند.

بنابر اذعان منابع عبری در این حمله دست کم سه نظامی صهیونیست کشته و ۱۰ نفر دیگر زخمی شدند.

پیشتر نیز منابع عبری اذعان کردند که این رخداد در جریان نبرد زمینی غزه، رخدادی غیر عادی بوده و در پی آن بالگردهای متعددی برای انتقال زخمی‌ها به پایگاه کرم ابوسالم اعزام شدند.

کد خبر 6097816

دیگر خبرها

  • سناریوهای تجاوز به رفح و واکنش جبهه‌های حامی غزه
  • رسانه آمریکایی: خریداران پهپادها و تجهیزات ایرانی به صف شدند
  • پایگاه آمریکایی: خریداران پهپادها و تجهیزات ایرانی به صف شدند
  • انصراف قالیباف از نمایندگی مجلس جدی است؟ /برنامه ریزی ۵ ساله برای ورود به انتخابات ۱۴۰۸ /دولت رئیسی علیه قالیباف دست به کار شد
  • هراس نتانیاهو از صدور حکم بازداشت/ اسرائیل منتظر تحولات در جبهه‌های همزمان است
  • نبرد مسلحانه نیروهای مقاومت فلسطین با متجاوزان در «طولکرم»
  • آماده باش دستگاه‌های اجرایی البرز با اعلام هشدار هواشناسی
  • احتمال انصراف قالیباف از ادامه حضور در مجلس
  • آماده شدن ناتو برای جنگ با روسیه/ افشای طرح بزرگ ترامپ برای پایان جنگ اوکراین
  • آماده شدن ناتو برای جنگ با روسیه