Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم برترین‌های فوتبال ایران با تاخیری چهل دقیقه‌ای آغاز شد.

به گزارش ایسنا، مراسم برترین‌های فوتبال ایران قرار بود امشب (دوشنبه) از ساعت ۲۱:۴۵ در سالن همایش‌های برج میلاد آغاز شود اما برگزاری این مراسم با تاخیر مواجه شد. در نهایت این مراسم با ۴۰ دقیقه تاخیر آغاز شد.

در این مراسم ابتدا مجری برنامه به صحبت پرداخت و گفت که در مراسم امسال برخلاف سال‌های گذشته که فقط برترین‌های لیگ برتر معرفی می‌شدند، برترین‌های تمام بخش‌های فوتبال و فوتسال معرفی می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که در مراسم پارسال هم برترین‌های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی در تمام بخش‌های بانوان و آقایان مشخص شدند تا اشتباه پوربخش نشان دهد که مجری برگزاری مراسم اطلاعات کاملی از این مراسم ندارد.

اولین سخنران رسمی این مراسم مهدی تاج بود. او گفت: امسال سال فوتبالی بهتری نسبت به سال گذشته بود و ما نتایج خوبی کسب کردیم. این نتایج باعث شد صعود مقتدرانه به جام‌جهانی داشته باشیم و نمایش خوبی در این رقابت‌ها داشته باشیم. همچنین فوتسال و فوتبال ساحلی هم سوم جهان شدند. تیم فوتبال نوجوانان به جمع هشت تیم برتر دنیا راه پیدا کردند. به همه موفقیت‌ها درخشش تیم داوری ایران در جام‌جهانی هم اضافه می‌شود. مقام معظم رهبری هم دو بار پیام روحیه بخشی برای فوتبال ایران ارسال کردند. ما در حد خودمان تلاش کردیم.

او افزود: من آرزوی توفیق برای فوتبال ایران در آینده دارم. امیدوارم استقلال و پرسپولیس که پس از بیش از ۳۰ سال با هم به جمع هشت تیم برتر آسیا راه پیدا کردند موفق باشند. ما جام‌ملت‌های آسیا را در پیش داریم که امیدوارم با ادامه همکاری با کی‌روش در آن موفق شویم.

رییس فدراسیون فوتبال با ابراز امیدواری از موفقیت تیم امید در بازی‌های آسیایی جاکارتا توضیح داد: هر تیم باید دو بازیکن به تیم امید بدهد تا ما بتوانیم پس از بیش از ۴۰ سال به المپیک راه پیدا کنیم.

تاج در ادامه درباره لیگ برتر بیان کرد: ما لیگی داشتیم که جوانگرایی در آن رخ داد. تلاش‌های زیادی برای برگزاری منظم این رقابت‌ها انجام شده است و از تمام کسانی که در این راه تلاش کردند تشکر می‌کنم.

تاج در پایان صحبت‌هایش تاکید کرد که باشگاه‌ها باید بازیکنان خود را در اختیار تیم ملی امید قرار دهند.

:حواشی این مراسم به شرح زیر است

- نکته عجیب درباره مراسم برترین‌ها، حضور افراد غیر فوتبالی بود که بخش زیادی از افراد حاضر در مراسم را تشکیل می‌دادند.

- در حالی که قرار بود مراسم ساعت ۲۱:۴۵ آغاز شود با این حال در این ساعت حتی درهای سالن برگزاری باز نشده بود تا مهمانان مراسم در سالن مستقر شوند. این وضعیت حتی باعث شد مهمانان ویژه این مراسم مانند حمیدرضا گرشاسبی پشت درهای سالن برگزاری سرگردان شوند.

- در هنگام ورود مهمانان به محوطه اطراف محل برگزاری مراسم برترین‌ها، حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل پرسپولیس و محسن مسلمان بازیکن فصل گذشته این تیم دیدار دوستانه‌ای با هم داشتند.

- به نظر می‌رسد تاخیر در آغاز مراسم برترین‌ها به خاطر برقرار نشدن شرایط مناسب برای پخش زنده این مراسم است.

- محمدرضا منصوری و رضا سخندان داوران ایرانی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه که به همراه علیرضا فغانی دیدار رده‌بندی این جام را هم سوت زدند با یکدیگر برای شرکت در مراسم برترین‌ها حضور پیدا کردند اما فغانی در بین‌ آن‌ها غایب بود. با این‌حال غیبت فغانی خیلی طولانی نشد و با آغاز مراسم او هم در برج میلاد حاضر شد.

- درهای سالن ساعت ۲۲ باز شد تا بالاخره مهمانان بتوانند در سالن برگزاری مراسم مستقر شوند.

- حسن روشن پیشکسوت فوتبال ایران پیش از آغاز این مراسم به دلیل ناهماهنگی‌های موجود، مراسم برترین‌های لیگ برتر را ترک کرد.

 -مراسم برترین‌های فوتبال ایران با حدود ۴۰ دقیقه تاخیر با پخش سرود ملی در ساعت ۲۲:۲۵ آغاز شد.

ادامه دارد...

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام برترین های لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۱۸۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ در پایان مسابقات مینی گلف قهرمانی کشور که به مدت ۳ روز به میزبانی سایت استاندارد مینی گلف اصفهان برگزار شد تیم‌های تهران و قم به ترتیب در بخش آقایان و بانوان بر سکوی قهرمانی ایستادند.

نایب رئیس انجمن مینی گلف کشور با بیان اینکه این مسابقات در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد گفت: بیش از ۱۷۰ ورزشکار از ۲۴ استان کشور در این مسابقات حضور داشتند.

خانم جهانی افزود: این هفتمین دوره مسابقات کشوری مینی گلف بود که با حضور برترین‌های ایران برگزار شد سطح بسیار بالایی داشت.

وی گفت: این رقابت‌ها در کنار سنجش میزبان آمادگی ورزشکاران مینی گلف کشور فرصتی هم برای کشف استعداد‌های جدید بود تا از آنها در اردو‌های تیم ملی برای رویداد‌های بین المللی دعوت شود.

جهانی افزود: مینی گلف یکی از رشته‌های جذاب و پرهیجان ورزشی است که سن و سال در آن مطرح نیست و‌در حوزه قهرمانی می‌توان از سنین پایین تا سنین بالای ۶۰ الی ۷۰ در این ورزش فعالیت کرد.

نایب رئیس انجمن مینی گلف کشور با اشاره به جایگاه خوب ایران در آسیا گفت: ایران در سال‌های اخیر همواره جزو ۳ تیم برتر آسیا در مینی گلف بوده است و تلاش این است که در جهان هم بتوانیم جزو ۱۰ کشور برتر باشیم.

خانم جهانی افزود: با پایان این مسابقات قرار است برترین‌ها با حضور در تیم ملی به زودی راهی رقابت‌های بین المللی شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حکم کمیته انضباطی به لغو جنجالی بازی لیگ یک صادر شد
  • معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان
  • علی عسکری: استقلال باید در ابعادملی، منطقه‌ای و جهانی برترین باشد
  • علی عسکری: استقلال باید در ابعاد ملی، منطقه‌ای و جهانی جزو برترین‌ها باشد
  • عکس| برترین پنالتی زن‌های تاریخ فوتبال کدام بازیکنان هستند؟
  • ایران اکسپو رسما آغاز به کار کرد
  • ایران اکسپو رسما آغاز به کار کرد/ میزبانی از ۲ هزار تاجر خارجی
  • تعیین تکلیف حق پخش ورزش
  • ملی پوشان ایران حریفان خود را شناختند
  • گزارش تصویری | مراسم قهرمان ایران با حضور رییس رسانه ملی و وزیر ورزش