Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-03@16:57:30 GMT

گوبل:ویتسل می‌تواند به فوتبال اروپا بازگردد

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۱۸۸۷۱

به گزارش وانانیوز، 

در روزهای اخیر چندین تیم از جمله بورسیادورتموند و پاری‌سن‌ژرمن خواهان به خدمت‌گیری آکسل ویتسل شده‌‌اند.

هافبک دفاعی 29 ساله‌‌ای که در تیم ملی بلژیک در جام جهانی روسیه عالی بازی کرد و توجه تیم‌های اروپایی را به خود معطوف کرد.

آلن گوبل در این‌باره اظهارداشت:آکسل در جام جهانی بازی‌های خوبی انجام داد و باعث جلب توجه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون او بعد از یک فصل سخت و طاقت‌فرسا به همراه خانواده‌اش در حال استراحت است.

او ادامه داد:تاکنون هیچ پیشنهادی از اروپا بابت او دریافت نکرده‌ایم اما این امکان است که او یکبار دیگر به فوتبال اروپا بازگردد.

ویتسل در تیم کوانجیان چین توپ می‌زند و سالیانه 18 میلیون یورو حقوق می‌گیرد.

انتهای پیام/ا

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۱۸۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحولات جهانی به سود ایران است

سعید لیلاز: غربی‌ها متوجه شدند که قسمت کوچکی از بحران میان فلسطین و اسرائیل، تحت تاثیر ایران است.

به گزارش مشرق، یک فعال سیاسی اصلاح طلب بر این باور است که تحولات جهانی چند سال گذشته به سود جمهوری اسلامی ایران بوده است.

سعید لیلاز طی گفتگویی با یورونیوز تاکید با بیان اینکه در سه سال گذشته همه تحولات بین‌المللی، کم یا زیاد، به سود جمهوری اسلامی بوده، تصریح می کند، از جمله بحران غزه که باعث شده توجه غرب همان قدر که از اوکراین منحرف شده، از روابط ایران و چین هم منحرف شود به سمت حل و فصل بحران غزه. بویژه که غربی‌ها در این فاصله متوجه شدند که قسمت کوچکی از بحران میان فلسطین و اسرائیل، تحت تاثیر ایران است.

وی همچنین در بخش دیگری از گفتگوی خود با اشاره به اینکه تحریم های جدید اتحادیه اروپا علیه ایران بیشتر اثر سیاسی و سمبلیک دارد و بر زندگی مردم و اقتصاد ایران تاثیر عمیقی نخواهد داشت، می گوید: او درباره تاثیر تحریم‌ها بر روابط ایران و اروپا گفت: تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا نقار و شکاف بین ایران و این اتحادیه را بیشتر خواهد کرد. اتحادیه اروپا در گذشته میانجی بین ایران و آمریکا بود، ولی الان کشورهای عربی این نقش را بر عهده دارند.

دیگر خبرها

  • تمجید فوق‌العاده نشریه فورفورتو از علی دایی | او سوپراستار بین‌المللی فوتبال است | شاید نمی‌دانستید که علی دایی آنجا حضور داشت!
  • مالکیت کامل اردوگاه الزهرا باید به البرز بازگردد
  • شاید نمی‌دانستید که علی دایی آنجا حضور داشت!
  • نیمه‌نهایی تکراری در فوتبال اروپا ؛ این بازی متفاوت خواهد بود!
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز پنجشنبه ۱۳‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • کنعانی: «فلسطین را آزاد کنید» یک شعار و مطالبه جهانی است
  • شجاعیان: در خواستگاری‌ام سر فوتبال دعوا شد!
  • تحولات جهانی به سود ایران است
  • کاش تلویزیون، این مدلی نبود
  • لحظه به لحظه با ال‌کلاسیکوی فوتبال اروپا