Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-19@10:47:44 GMT

اسامی‌ فرزندان چهره‌های‌ مشهور+عکس

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۱۹۲۰۷

اسامی‌ فرزندان چهره‌های‌ مشهور+عکس

به گزارش پارس نیوز، 

اسم فرزندان سلبریتی‌ ها، در این میان برخی ها مثل شهاب حسینی که نام های «محمدامین» و «امیرعلی» را برای فرزندانش انتخاب کرده است، اسامی آشناتری را برگزیده‌اند و برخی‌ها مثل سام درخشانی که اسم «برکه» را برای دختر تازه متولد شده‌اش برگزیده است، نام های کمتر شنیده شده را برای بچه‌های خود پسندیده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین بهانه مروری می‌کنیم بر اسامی که چهره‌های معروف برای فرزندانشان انتخاب کرده است.

  بهنام صفوی اسم «سام» را برای فرزند تازه متولد شده‌اش برگزید علی کریمی دو پسر به نام های «هاوش» و «هیرسا» و یک دختر به نام «هیما» دارد محسن یگانه نام دخترش را «نگاه» گذاشته است مجید صالحی نام‌های « آروین» و «حنا» را برای دوقلوهای خود انتخاب کرده است احسان کرمی نام پسرش را «نیک مهر» گذاشته است «تیارا» و «ویانا» نام دختران رضا صادقی است محسن چاووشی نام «زانکو» را برای پسرش انتخاب کرده است احسان خواجه امیری یک پسر به نام «ارشان» دارد شیلا خداداد نام های «سامیار» و «ساتین» را برای پسر و دخترش گذاشت «نیروانا» اسم دختر مهراب قاسمخانی و «نویان» نام پسر وی و شقایق دهقان است ترانه علیدوستی نام «حنا» را برای دخترش انتخاب کرده است. کامبیز دیرباز نام «نیاز» را برای دخترش برگزید. «پناه» نامی است که شاهرخ استخری برای دختر خود انتخاب کرده است پسران سیدمهدی رحمتی «علی» و «عطا» نام دارند بابک جهانبخش نام «آرتا» را برای پسرش انتخاب کرده است پیمان معادی دو فرزند به نام های «رایان» و «باران» دارد نیما کرمی و زینب زارع نام «نیل» را برای دختر خود انتخاب کرده اند دوقلوهای شمسایی «کیمیا» و «کیانا» نام دارند و نام دختر بزرگش هم «نگار» است. نام دختر رضا رشید پور «هلن» است و فرزند پژمان بازغی «نفس» نام دارد. امیر رضا دلاوری نام «دیار» را برای دخترش برگزید فقیهه سلطانى «گندم» را برای نام دخترش پسندیده است اسم دختر علی دایی «نورا» است فرزندان بنیامین بهادری «بارانا» و «بن سان» نام دارند «پریا» نامی است که بهاره رهنما و پیمان قاسمخانی برای دخترشان انتخاب کرده‌اند امیر جعفری و ریما رامین فر اسم پسر خود را «آیین» گذاشتند «معین»، پسربزرگ عنایتی، بعد از آن «امید» است و «آریا» و «ارینا» فرزندان بعدی او هستند «سلین» نام دختر بهداد سلیمی است مهناز افشار نام «لیانا» را برای دخترش انتخاب کرده است   انتهای پیام/

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: زینب علی دایی بهاره رهنما بهاره رهنما زینب علی دایی علی کریمی پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۱۹۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک مدیرکل تجسمی برای مسعود نجابتی «چهره سال هنر انقلاب»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از واحد ارتباطات و رسانه اداره کل هنرهای تجسمی، محمد خراسانی زاده مدیرکل هنرهای تجسمی در پیامی انتخاب مسعود نجابتی را به عنوان چهره سال هنر انقلاب اسلامی و همچنین انتخاب آریستید استبان ارناندس گررو کارتونیست مطرح کوبایی را به عنوان چهره بین‌المللی هنر مقاومت تبریک گفت.

در پیام محمد خراسانی‌زاده آمده است:

«جهان هنر دائم آباد بادا

ز آن معدن فضل و کانِ هنر

انتخاب شایسته هنرمند شاخص، توان‌مند و متعهد عرصه هنرهای تجسمی کشور، استاد مسعود نجابتی به عنوان چهره سال هنر انقلاب اسلامی که به پاس فعالیت‌های اثربخش و درخشان ایشان در حوزه‌ طراحی گرافیک و خوشنویسی، به‌ویژه ترسیم دیوارنگاره «و فتح قریب» در مرز سرزمین‌های قدس اشغالی صورت پذیرفت، برگ زرین دیگری بر دفتر افتخارات پرشمار این چهره محبوب، مردمی و بین‌المللی هنر مقاومت، افزون ساخت.

این انتخاب که از جهات متعدد، حائز توجه و اهمیت است، از یک‌سو گواهی روشن بر توانایی‌های عدیده و فزاینده هنرمندان دغدغه‌مند و کنشگر سپهر شکوه‌مند هنرهای تجسمی ایران اسلامی است که سرمایه‌های یگانه و ارزشمند فرهنگ و هنر این مرز و بوم به شمار می‌آیند و از سوی دیگر، نمایان‌گر ظرفیت‌های غنی و رو به رشد هنرهای تجسمی در معرفی، تبیین و انتقال آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت در مسیر مبارزه با استکبار جهانی، به‌ویژه صهیونیسم غاصب است.

همچنین جناب آقای آریستید استبان ارناندس گررو مشهور به استاد «آرس»، هنرمند کارتونیست کوبایی که در پاییز سال ۱۴۰۲ آثار کم‌نظیرش در کنار ده‌ها هنرمند دیگر آمریکای جنوبی در نمایشگاه «کارتون و کاریکاتور آمریکای لاتین» در موزه هنرهای معاصر تهران به نمایش درآمد و میزبان حضور ارجمندش در کشورمان بودیم، به عنوان چهره بین‌المللی هنر مقاومت معرفی شد که گواه دیگری بر جایگاه هنرهای تجسمی در فضای افکار عمومی دنیاست.

اینجانب ضمن تبریک به جامعه هنرهای تجسمی به مناسبت انتخاب شایسته استاد مسعود نجابتی به عنوان چهره سال هنر انقلاب اسلامی و نیز انتخاب درخور اعتنای استاد آرس، در قامت چهره بین‌المللی هنر مقاومت در سال ۱۴۰۲، دوام درخشش و مزید توفیقات هنرمندان شایسته عرصه هنرهای تجسمی کشورمان را در ظل عنایات حضرت ولی‌ّعصر (عجل‌الله تعالی فرجه الشریف) و رهبری داهیانه حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) از خداوند منان مسالت می‌نمایم.»

کد خبر 6082391

دیگر خبرها

  • پیام تبریک مدیرکل تجسمی برای مسعود نجابتی «چهره سال هنر انقلاب»
  • (عکس) دیدار علی دایی با رپر مشهور در رستوران لاکچری محله فرشته
  • چهره هنر انقلاب سال ۱۴۰۲ انتخاب
  • مسعود نجابتی به‌عنوان چهره سال هنر انقلاب اسلامی انتخاب شد
  • چهره هنر انقلاب سال ۱۴۰۲ انتخاب شد
  • چهره برگزیده هنر انقلاب در سال ۱۴۰۲ معرفی شد
  • تعهد نسل جوان امروز در مسیر هنر انقلاب
  • پادشاه خیانتکار اردن کیست؟ | با همسر و فرزندان این عرب اسرائیل‌دوست آشنا شوید ؛ از همسر فلسطینی تا دختر خلبان | تصاویر
  • عکس | منوچهر هادی دلتنگ دخترش شد
  • نامزدهای نهایی چهره سال هنر انقلاب معرفی شدند