Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-26@17:14:08 GMT

لباس پوشیدن ملکه اسپانیا سوژه رسانه‌ها شد+عکس

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۱۹۶۶۱

لباس پوشیدن ملکه اسپانیا سوژه رسانه‌ها شد+عکس

به گزارش پارس نیوز، 

پادشاه اسپانیا فیلیپه ششم و همسرش ملکه لتیسیا، در شهر بایلن جنوبی حاضر شدند تا نبرد خونین بایلن را که 210 سال پیش رخ داد و 2200 سرباز فرانسوی و 243 سرباز اسپانیایی در آن کشته شدند را، گرامی بدارند.

ملکه لیتسیا با دامن منحصر به فرد سفید خالدار چیفون با طراحی «کارولینا هیریرا» در این مراسم حاضر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پادشاه فیلیپه و همسرش در طول مسیر گفت و گو و سپس از موزه باتل دیدار کردند، اما نکته جالب این است که ملکه لیتسیا این لباس را در چند مراسم رسمی پوشیده بود و گویا علاقه ی زیادی به آن دارد، او پیش از این هم لباس سفید خود را در ماه مه گذشته و در دیدار از جمهوری دومینیکن به تن کرده بود.

لتیسیا اورتیس روکاسولانو، ملکه اسپانیا، دختر یک روزنامه نگار و یک پرستار است که توانست مجری تلویزیونی موفقی شود. او انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، حملات یازدهم سپتامبر و جنگ در عراق را گزارش کرده بود.

اما همه اینها وقتی به پایان رسید که او در سال ۲۰۰۳ میلادی نامزد وارث تاج و تخت اسپانیا شد و شغلش را به عنوان مجری تلویزیونی ترک کرد تا نقش جدیدش را به عنوان پرنسس آغاز کند.

 

انتهای‌پیام/

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: اسپانیا موزه پرستار انتخابات ریاست جمهوری جنگ عراق اسپانیا انتخابات ریاست جمهوری پرستار جنگ موزه پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۱۹۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ سند همکاری میان مقام‌های ایران و سریلانکا امضا شد

مقام‌های عالی ایران و سریلانکا پس از برگزاری نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه دو کشور، پنج سند همکاری در حوزه‌های مختلف امضا کردند.

به گزارش شانا به‌نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، مقام‌های عالی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری دمکراتیک سوسیالیستی سریلانکا امروز (چهارشنبه، پنجم اردیبهشت) در حضور سیدابراهیم رئیسی و رانیل ویکرماسینگه رؤسای جمهوری دو کشور، پنج سند همکاری در حوزه‌های همکاری‌های فرهنگی، علمی، فنی، رسانه‌های گروهی و ورزش و جوانان، همکاری میان کتابخانه‌های ملی دو کشور، همکاری اتاق تعاون ایران و شورای ملی تعاون سریلانکا، همکاری‌های رسانه‌ای و جهانگردی بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و وزارت رسانه، جهانگردی و هواپیمایی سریلانکا و همکاری در زمینه صنعت فیلم بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و شرکت ملی فیلم سریلانکا امضا کردند.

دیگر خبرها

  • اسپانیا موشک‌های پاتریوت به اوکراین می‌فرستد
  • ورزنه شهر فرشتگان چادر سفید ایران
  • پاسخ کوبنده مدیر تراکتور به یک برنامه تلویزیونی
  • ورزنه شهر فرشتگان چادر سفید ایران + فیلم
  • دستگاه تلقیح مصنوعی ملکه ثبت اختراع شد
  • دنیای مد به روایت «حسنا و ملکه‌های رنگی»
  • اختلاف علنی رئیس فدراسیون و مجری تلویزیونی؛ دبیر با پیمان یوسفی دست نداد! / فیلم
  • امضای ۵ سند همکاری بین ایران و سریلانکا
  • ۵ سند همکاری میان مقام‌های ایران و سریلانکا امضا شد
  • همه دستگاه ها در کنار یکدیگر باید مجری عدالت باشند