Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان بیژن حیدری برترین داور لیگ برتر  در حاشیه مراسم تقدیر از برترین های لیگ برتر فوتبال وفوتسال گفت: خیلی خوشحالم که این افتخار نصیبم شد و جا دارد از کمیته داوران و فدراسیون فوتبال تشکر کنم. بزرگان زیادی به عنوان داور بازی‌های لیگ را سوت می‌زنند و اینکه من از بین آنها به عنوان داور برتر انتخاب شدم، جای خوشحالی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم در فصل جدید بتوانم از این عنوان به خوبی دفاع کنم. ضمن اینکه از پدر و مادرم هم تشکر ویژه دارم.

حیدری درباره عقب افتادن مطالبات داوران اضافه کرد: در این مورد من خیلی پیگیر نیستم، اما تا آنجا که می‌دانم بخشی از مطالبات ما باقی مانده که قرار است در چند هفته آینده پرداخت شود.

برترین داور لیگ هفدهم درباره اینکه چرا جایزه او تندیس طلایی داوری فوتسال است، عنوان کرد: فکر کنم اشتباهی صورت گرفته و باید جایزه خودم را با یکی از عزیزان عوض کنم.

او در ارتباط با دستمزد کم داوران خاطر نشان کرد: دستمزد ما داوران 650 هزار تومان است که امیدوارم مسئولان سازمان لیگ و کمیته داوران تجدیدنظری در این زمینه داشته باشند. مسلماً نزدیک شدن دستمزد داوران با قرارداد بازیکنان و مربیان فوتبال باعث می‌شود ارزش و احترام آنها هم بالا رود. چرا که واقعاً اختلاف این دستمزدها خیلی چشم‌گیر است.

حیدری درباره اینکه آیا قرار است تغییراتی در نحوه داوری مسابقات لیگ شاهد باشیم، گفت: فکر نمی‌کنم این‌طور باشد. تا آنجا که من می‌دانم AFC قصد دارد در مسابقه مرحله نهایی لیگ قهرمانان آسیا از شش داور استفاده کند که دو داور پشت دروازه خواهند بود.

بیشتر بخوانید:مراسم معرفی برترین‌های فوتبال و فوتسال ایران + تصاویر

انتهای پیام/

اظهارات حیدری درباره وضعیت داوری در فوتبال 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۱۹۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعلیق تمام مسابقات لیگ ۲ به دلیل ضرب و شتم داور

به گزارش همشهری آنلاین، او در ادامه افزود: همچنین برگزاری کلیه مسابقات لیگ دو و توابع استان تهران تا تاریخ ۱۵ اردیبهشت ماه سال جاری به حالت تعلیق درآمد.

در این باره بیشتر بدانید:

اتفاق عجیب در فوتبال پایه ایران + تصاویر | عده‌ای به جان کمک داور افتادند

کد خبر 847619 برچسب‌ها ویژه ورزشی فوتبال ورزش حوادث ایران

دیگر خبرها

  • پوچتینو: VAR به فوتبال صدمه زده است؛ تصمیم داوران بازی باورنکردنی بود
  • تعلیق تمام مسابقات لیگ ۲ به دلیل ضرب و شتم داور
  • دلیل غیبت بهترین داور زن در یورو: حسودی مردان!
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • دلیل محرومیت چی‌چی اوغلو از المپیک؛ آنتونیو کوتاه می‌آید؟
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حضور داور کشتی خوزستانی در آخرین گزینشی المپیک
  • تشکیل جلسه در مازندران درخصوص ضرب‌وشتم داور کشتی
  • شگفتی بزرگ صداوسیما برای مردم ایران؛ صبح بخیر مسئولین!
  • خسرو حیدری بمب نقل و انتقالات را خنثی کرد