Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای تابستان امسال تاکنون هیچ یک از شهرهای استان با مشکل قطعی آب مواجه نشدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، قدرت الله بیگلری، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری چهارمحال و بختیاری شب گذشته (1 مرداد) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد گفت: تنها شهر استان که وضعیت تامین آب آن بحرانی است و با تانکر آبرسانی می شود شهر سردشت در شهرستان لردگان است که برای رفع مشکل آن طرح انتقال آب از آتشگاه در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: همچنین شهرهای بروجن، فرادنبه، فرخشهر، سفیددشت، سامان و شهرکرد در پی وقوع یک دهه خشکسالی و افت منابع آب زیرزمینی با مشکل تامین آب روبرو است اما با مدیریت به موقع مانع از بحرانی شدن وضعیت شدیم.

 

بیگلری، میانگین مصرف آب در استان را بیش از حد مجاز دانست و گفت: میزان مصرف سرانه آب در استان بین 180 تا 200 لیتر نفر بر روز است در حالی که میزان استاندارد مصرف سرانه 176 لیتر نفر بر روز می باشد.

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری چهارمحال و بختیاری با اشاره به مطالبه مردم شهر کاج مبنی بر بهره مندی از آب چشمه دزداران و سرداب، تصریح کرد: به سبب فشار کم آب که از چشمه دزداران و سرداب به مناطق پایین دست منتقل می شود این شهر با مشکل تامین آب مواجه شده و برای رفع آن آب یک چاه در منطقه را وارد مدار کرده ایم.

 

بیگلری بابیان اینکه آب این چاه مورد قبول مردم شهر کاج نیست، افزود: مردم از بابت سلامت آب نگران هستند در حالی که کیفیت آب مورد تائید دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد است.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت مجلس امام رضا ع دولت زلزله کرمانشاه حادثه منا مساجد اقتصاد هرمزگان روزنامه های ورزشی شرکت آب و فاضلاب شهری قطعی آب خط انتقال آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۲۰۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستبند پلیس بر دستان سارقان در شهرکرد

عسگری معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز چهارمحال و بختیاری گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل برق در شهرکرد موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

انهدام باند سارقان جیب بر در چهارمحال و بختیاری

وی افزود: ۸ سارق سیم برق که به صورت گروهی اقدام به سرقت کابل‌های برق و خرید و فروش آن‌ها می‌نمودند، با صدور دستورات قضایی دستگیر و با صدور قرار متناسب روانه زندان شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • لغزندگی محور‌های مواصلاتی در چهارمحال و بختیاری
  • عبور موفق از پیک تابستان امسال نیازمند همراهی مردم کردستان
  • کلنگ‌زنی و افتتاح ۴ طرح بزرگ کشاورزی و دامپروری در چهارمحال و بختیاری
  • ۳۰۰ ثانیه با خبر چهارمحال و بختیاری+فیلم
  • دستبند پلیس بر دستان سارقان در شهرکرد
  • شهرکرد خنک‌ترین مرکز استان کشور
  • یک فوتی در تصادف پراید و بنز
  • افتتاح گلخانه سبزی و صیفی هفشجان
  • آغاز عملیات گازرسانی به مجتمع دامپروری شهر کیان
  • کلنگ مجتمع پرورش اسب در شهرکرد به زمین زده شد