Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: پس از استورمی دانیلز یک زن دیگر هم به دادگاه شکایت برده و می‌گوید، به او حق‌السکوت پرداخت شده تا در مورد رابطه جنسی با دونالد ترامپ سخن نگوید. سامر زرووس نیز شکایتی را علیه رئیس‌جمهور مطرح کرده است.

به گزارش رکنا، وکلای کارن مک‌دوگال، مدل سابق مجله مستهجن شکایت او از دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا را تسلیم دادگاهی در لس‌آنجلس کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارن مک‌دوگال، مدل سابق مجله پلی‌‌بوی

‌آن‌ها می‌گویند، شرکت "امریکن مدیا" (AMI) طبق قراردادی به موکل آن‌ها که اینک ۴۶ سال دارد، در رقابت‌های انتخاباتی سال ۲۰۱۶ مبلغ ۱۵۰هزار دلار پرداخت کرده تا در مورد رابطه جنسی احتمالی خود با ترامپ Trump سکوت کند.

مک‌دوگال می‌گوید، از سوی تیم ترامپ مورد تهدید قرار گرفت، در صورتی که این موضوع را با رسانه‌ها در میان بگذارد "از نظر مالی نابودش" خواهند کرد.

مک‌دوگال می‌گوید، با دونالد ترامپ در طول سال‌های ۲۰۰۶ تا ۲۰۰۷ بیش از ۱۰ ماه رابطه جنسی داشته است.

رابطه جنسی احتمالی ترامپ با استورمی دانیلز، بازیگر Actor فیلم‌های پورنو در آمریکا نیز در همین بازه زمانی مطرح شده است. ترامپ در آن زمان با سومین همسر خود ملانیا که هم‌اینک بانوی اول ایالات متحده است زندگی می‌کرده و بارون، پسر مشترک‌شان چندماهه بوده است. ترامپ رابطه با هر دوی این زن‌ها را رد می‌کند.

استورمی دانیلز که نام اصلی‌اش استفانی کلیفورد است نیز شکایتی علیه ترامپ به دادگاه ارائه کرده و می‌گوید، به او حق‌السکوت پرداخت شده تا در مورد رابطه جنسی خود با ترامپ چیزی نگوید.

استورمی دانیلز، بازیگر فیلم‌های جنسی در آمریکا

استفانی کلیفورد ستاره ۳۹ ساله فیلم‌های جنسی مدعی است، در سال ۲۰۰۶ با ترامپ رابطه جنسی داشته و مایکل کوهن، وکیل شخصی ترامپ به او در اکتبر ۲۰۱۶ در آستانه انتخابات ریاست جمهوری ۱۳۰هزار دلار پرداخت کرده تا در این مورد سکوت اختیار کند. کلیفورد می‌گوید، وکیل گفت، پول را بدون اطلاع ترامپ پرداخت کرده، پس چون این توافق امضای ترامپ را ندارد، معتبر هم نیست.

سومین مورد که ترامپ را احتمالا با عصبانیت قضایی بزرگ‌تری مواجه خواهد کرد پرونده سامر زرووس است. زرووس زنی است که می‌گوید، در یکی از شوهای تلویزیونی ترامپ شرکت کرده و در ماجراهای پس از آن مورد تعرض جنسی ترامپ قرار گرفته است. او به این دلیل که از سوی ترامپ به دروغگویی متهم شده به دادگاهی در نیویورک شکایت برده است.

سامر زرووس آمریکایی ترامپ را به تعرض جنسی متهم کرده است

دونالد ترامپ مدعی است، زنانی که او را به تعدی جنسی متهم کرده‌اند دروغ می‌گویند. زرووس می‌گوید، ترامپ او را به‌‌رغم میل‌اش در سال ۲۰۰۵ بوسیده و دستمالی کرده است.

ترامپ می‌خواست این شکایت را با این استدلال که دادگاه‌های ایالتی آمریکا فاقد صلاحیت قضایی در مورد او هستند متوقف سازد. اما جنیفر شکتر، قاضی Judge آمریکایی سه‌شنبه ۲۰ مارس (۲۹ اسفند) درخواست رئیس‌جمهور را رد کرد و گفت، "هیچ کس از قانون Law بالاتر نیست" حتی رئیس‌جمهور.

به گفته قاضی، وقتی پای پرونده‌‌های خصوصی در میان باشد با رئیس‌جمهور نیز همانند سایر شهروندان مطابق قوانین عمومی برخورد خواهد شد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

10 مرد افغان با حمله به ویلایی در لواسان 2 دختر تهرانی را آزار دادند!

این دختر 54 شوهر داشت + تصاویری عجیب

پرتاب شدن 4 سرنشین پژو به بیرون بعد از تصادف وحشتناک در خیابان رجایی + عکس

اسیدپاشی روی کودک ۳ ساله‌+ عکس

شکار موش توسط زنبور! + تصویر

داعشی ها در تهرانپاس گروگانگیری کردند! / رییس پلیس تهران چه گفت؟ + فیلم

فوری / زلزله شدید کرمانشاه / بازگشت وحشت بین مردم

پوست سر درویش افضلی پور را از ته کندند! / وحشتناکترین مرگ

رباینده کودک 100 میلیونی در تهران خیلی به آنها نزدیک بود!+ عکس

فوری / شلیک مرگ به امام جماعت یک مسجد + عکس

اولین عکس و فیلم از اعدام در ملاء عام قاتلان ندا و محمد حسین در مشهد

قیمت سکه به سه میلیون و ۲۰۸ هزار تومان رسید

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت مهم ترین های 24 ساعت مدل ترامپ Trump بازیگر Actor قاضی Judge قانون Law رابطه جنسی دادگاه تصاویر ترامپ یک زن عکس فیلم ایران جوان کودک پرونده تهدید دختر حوادث تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۲۰۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد

به گزارش همشهری آنلاین «جو بایدن» که لقب پیرترین رئیس‌جمهور تاریخ ایالات متحده را به خود اختصاص داده، بیش از هر زمان دیگری به دلیل نزدیک‌تر شدن به انتخابات ۲۰۲۴ و هم‌چنین گاف‌های بی‌پایانش زیر ذره‌بین قرار دارد.

«اسکارلت ماگوآیر» رئیس موسسه تحقیقاتی «جی‌ال پارتنرز» در گفت‌وگو با نشریه سان تاکید کرد که بسیاری از آمریکایی‌هایی نسبت به «سن بایدن و توانایی‌هایش» نگران هستند.

او گفت به همین دلیل است که نظرسنجی‌ها نشان از احتمال پیروزی «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور سابق آمریکا دارد.

البته ناگفته نماند که این نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا هم صرفا چهار سال از جو بایدن کوچکتر است اما گاف‌های پی در پی رئیس‌جمهور کنونی آمریکا نگرانی‌ها را درباره «زوال عقل» او چندین برابر کرده است.

نشریه سان هم‌چنین به نقل از خانم ماگوآیر می‌نویسد: «بسیاری از آمریکایی‌ها نگرانند که جو بایدن قادر نخواهد بود از پس جلسه با ولادیمیر پوتین (رئیس‌جمهور روسیه) که ۱۰ سال از او جوان‌تر است، بربیاید.»

جو بایدن از ابتدای شروع ریاستش تاکنون گاف‌ها و حرکات نمایشی مضحکی را در مقابل حضار و بینندگان پخش زنده انجام داده است؛ این موارد از اشتباهات لفظی گرفته تا افتادن روی صحنه و هم‌چنین هذیان‌گویی شهرت و محبوبیت رئیس‌جمهور آمریکا را به خطر انداخته است.

نشریه سان می‌افزاید: «از هر ۱۰ آمریکایی، چهار نفر (۴۰ درصد) فکر می‌کنند که جو بایدن در صورت پیروزی، نمی‌تواند دوره دوم ریاستش را به اتمام برساند و احتمالا در دفتر کارش فوت خواهد کرد.»

هم‌چنین برخی از رای‌دهندگان معتقدند شاید بایدن بتواند به مسائل داخلی کشورش رسیدگی کند اما بعید می‌دانند او قادر باشد نسبت به مسائلی که در خاورمیانه رخ می‌دهد، مدیریت خوبی از خود نشان دهد.

در این میان برخی دیگر به نگرانی‌هایی نظیر جنگ اوکراین و توانایی جو بایدن درخصوص مواجه شدن با رئیس‌جمهور روسیه اشاره کرده‌اند.

نشریه سان در پایان با اشاره به اظهارات رای‌دهندگان آمریکایی می‌نویسد: «بسیاری از آمریکایی‌ها خواستار پیروزی ترامپ هستند زیرا معتقدند او نسبت به بایدن قادر به انجام کارهاست. آن‌ها به طور کلی رئیس‌جمهوری را می‌خواهند که به لحاظ ذهنی سالم باشد و بتواند پا به پای رهبران جهان قدم بردارد.»

کد خبر 847156 برچسب‌ها ایران و آمریکا خبر ویژه جوزف بایدن

دیگر خبرها

  • افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان
  • واکنش دستیار رئیس جمهور به رفتار‌های تند در مواجهه با بی حجابی (فیلم)
  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • (ویدیو) واکنش دستیار رئیس جمهور به رفتار‌های تند در مواجهه با بی‌حجابی
  • هشدار درباره انتقال بیمار از مراکز دولتی به بیمارستان‌های خصوصی!/ باید چرخه پرگلایه «بیمه» اصلاح شود/ متاسفانه از اولویت نخست یعنی بهداشت غفلت شده است
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • انتقاد رییس اتاق بازرگانی تهران از دلار ۴۰ هزار تومانی: دولت هم چوب را می‌خورد هم پیاز را
  • انتقاد رییس اتاق بازرگانی تهران از دلار ۴۰ هزار تومانی: دولت هم چوب را می‌خورد هم پیاز را/ دود این سیاستها به چشم صادر کننده‌ها می‌رود
  • ماجرای رابطه جنسی یک مرد انگلیسی با اجساد
  • افشاگری درباره رفتار‌های جانی دپ سر صحنه فیلمبرداری