Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورای امنیت سازمان ملل از روسای جمهور ایران و آمریکا خواست، تنش‌های لفظی را کنار بگذارند.

خبرگزاری مهر: نماینده سوئد در سازمان ملل و رئیس کنونی شورای امنیت سازمان ملل بر لزوم توقف تنش لفظی بین ایران و آمریکا تاکید کرد.

بر این اساس «اولف اسگوک» از «حسن روحانی» رئیس جمهور ایران و «دونالد ترامپ» همتای آمریکایی وی خواست اتهامات و تهدید‌های لفظی علیه یکدیگر را متوقف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی که در کنفرانسی خبری سخن می‌گفت: نسبت به گسترش تنش بین دو طرف در وضعیت کنونی منطقه ابراز نگرانی کرد و گفت: در این شرایط، منطقه نیازمند کاهش تنش است.

اسگوک همچنین از مطرح شدن این موضوع در نشست روز سه شنبه شورای امنیت سازمان ملل خبر داد.

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا شب گذشته در صفحه توییتر خود به سخنان اخیر حسن روحانی رئیس جمهوری ایران واکنش نشان داد.

روحانی پیشتر در واکنش به ادعای آمریکایی‌ها مبنی بر جلوگیری از صادرات نفت ایران تأکید کرده بود: آمریکا با دُم شیر بازی نکند.

ترامپ در توییتر خود نوشت: خطاب به حسن روحانی رئیس جمهوری ایران؛ هرگز، هیچگاه دوباره ایالات متحده را تهدید نکن. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003Yho

منبع: فردا

کلیدواژه: ترامپ روحانی سازمان ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۲۰۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسپوتنیک: الجزایر خواستار برگزاری نشست شورای امنیت درباره گورهای جمعی در غزه شد

رسانه روسی خبر داده الجزایر خواستار برگزاری شنست شورای امنیت سازمان ملل متحد درباره کشف گورهای جمعی در غزه شده است.

به گزارش ایسنا، یک منبع آگاه می‌گوید الجزایر در پی کشف گورهای جمعی در غزه، خواستار برگزاری نشست شورای امنیت سازمان ملل متحد در روز سه‌شنبه شده است.

خبرگزاری اسپوتنیک روز شنبه خبر داده الجزایر به‌عنوان عضو غیردائم شورای امنیت، خواستار برگزاری این نشست پشت درهای بسته است.

مقامات فلسطینی اعلام کرده‌اند بیش از ۳۰۰ جسد از جمله زنان، کودکان، افراد مسن و مجروح در گورهای جمعی در محوطه بیمارستان ناصر در خان‌یونس، دومین شهر بزرگ غزه و مجتمع پزشکی الشفا در شهر غزه پیدا شده است.

پیش از این «واسیلی نبنزیا» سفیر روسیه در سازمان ملل گفته بود روسیه خواستار انجام تحقیقات بین‌المللی مستقل برای محاکمه عاملان ایجاد گورهای جمعی گزارش شده در نوار غزه است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اسپوتنیک: الجزایر خواستار برگزاری نشست شورای امنیت درباره گورهای جمعی در غزه شد
  • دیوان لاهه خواهان توقف تلاش‌ها برای تضعیف این نهاد شد
  • حماس خواهان فشار بر رژیم صهیونیستی برای توقف جنایت‌هایش علیه خبرنگاران شد
  • مسکو: واشنگتن در ۶ ماه اخیر، شورای امنیت را گروگان گرفته است
  • ایران قوی مدیون خون شهدا
  • اعلام تحریم های ایران علیه افراد و نهادهای آمریکایی و انگلیسی/  نامه ایران به شورای امنیت در رد اتهامات اسرائیل/ حمله آمریکا و انگلیس به شمال یمن/ اعلام برگزاری رزمایش نظامی آمریکا و پاکستان
  • نبنزیا: شورای امنیت به گروگان آمریکا تبدیل شده است
  • سفیر ایران در سازمان ملل: شروع کننده جنگ علیه اسرائیل نبوده ایم/ حق پاسخ به هرگونه تجاوز محفوظ است
  • سفیر ایران: شروع کننده جنگ علیه اسرائیل نبوده ایم؛ حق پاسخ به هرگونه تجاوز محفوظ است
  • به هرگونه تجاوز علیه حاکمیت و تمامیت ارضی خود پاسخ می‌دهیم