Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون حدود ۲۰ هزار نفر در طرح جریمه مشمولان غایب ثبت‌نام کرده‌اند، از اعلام جزئیات کسرخدمت فرزندان همه ایثارگران در روز‌های آتی خبر داد.

سردار ابراهیم کریمی جانشین سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا درخصوص آخرین وضعیت طرح ثبت‌نام جریمه مشمولان غایب اظهار داشت: طرح ثبت‌نام جریمه مشمولان غایب تا پایان سال در دستور کار است و با توجه به اینکه در سال آینده این طرح اجرا نخواهد شد به کسانی که خواهان استفاده از این طرح هستند، توصیه می‌کنیم که حتما امسال ثبت‌نام را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا، تصریح کرد: افرادی که خواهان استفاده از طرح اقساطی جریمه مشمولان غایب هستند باید هرچه زودتر در این طرح ثبت‌نام کنند چرا که بر طبق قانون، اقساط این طرح باید تا پایان سال تسویه شود.

وی با بیان این مطلب که از ابتدای سال تاکنون حدود ۲۰ هزار نفر در طرح جریمه مشمولان غایب ثبت‌نام کرده‌اند در پاسخ به دیگر پرسش فارس درخصوص آخرین آمار مشمولان غایب موجود در کشور گفت: از مشمولان غایب آمار درستی در دست نیست.

این مقام ارشد نیروی انتظامی تصریح کرد: قرار است مجددا پیامک‌هایی برای مشمولان غایب ارسال شود تا براساس این پیامک‌ها وضعیت آن‌ها تعیین تکلیف شود؛ با این اطلاع‌رسانی نفر به نفر می‌توان اظهار امیدواری کرد که به آمار واقعی مشمولان غایب دست یافت.

وی گفت: در بین لیست افرادی که به عنوان مشمول غایب تلقی می‌شوند افرادی هستند که وضعیت سربازی‌شان تعیین تکلیف شده است، اما مدارکشان را ثبت نکرده‌اند؛ درست مثل کسانی که کارت پایان خدمت قدیمی خود را تعویض نکرده‌اند یا افرادی که بیماری یا اختلالات جسمی و روانی داشتند و هیچگاه برای تعیین تکلیف سربازی مراجعه نکرده‌اند.

این مقام ارشد نظام وظیفه از خانواده این دسته از افراد تقاضا کرد تا با مراجعه به دفاتر پلیس + ۱۰ یا حوزه وظیفه عمومی ناجا نسبت به درج سوابق این افراد و تعیین تکلیف سربازی آن‌ها اقدام لازم را انجام دهند.

سردار کریمی در پاسخ به دیگر پرسش فارس درخصوص آخرین وضعیت طرح کسری خدمت فرزندان ایثارگران اعلام کرد: هم اینک طرح اعطای معافیت به فرزندان ایثارگرانی که دارای ۲۸ و ۲۹ ماه سابقه ایثارگری هستند در دستور کار این پلیس است.

وی گفت: کسر خدمت فرزندان ایثارگران از سال گذشته عملاً متوقف شده و فقط اعطای معافیت به فرزندان ایثارگران دارای ۲۸ و ۲۹ ماه سابقه ایثارگری انجام می‌شود؛ اما با توجه به صحبت‌هایی که با نمایندگان مجلس انجام شده، قرار است راهکاری ویژه در این خصوص اندیشیده شود.

جانشین سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا خاطرنشان کرد: صحبت‌های امیدوارکننده‌ای درخصوص اینکه فرزندان همه ایثارگران از طرح کسری خدمت ایثارگری بهره‌مند شوند انجام شده است و امیدواریم در روز‌های آتی بتوانیم جزئیات این طرح را اعلام کنیم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: نظام وظیفه نیروی انتظامی سربازی خانواده نمایندگان مجلس خانواده سربازی نظام وظیفه نمایندگان مجلس نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۲۱۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان / کدام بازیکنان غایب هستند؟

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و سپاهان اصفهان در هفته ۲۵ لیگ برتر در حالی برگزار می شود که اتفاقات عجیبی در آستانه برگزاری این دیدار در اردوی سرخپوشان پایتخت رخ داده است.

بیشتر بخوانید: ترکیب احتمالی سپاهان مقابل پرسپولیس

اوسمار ویه را پس از بازگشت امید عالیشاه به تمرینات گروهی تصمیمی کاملا متفاوت با تفکرات مشاوران خود گرفت. او قصد دارد به جای اینکه کاپیتان پرسپولیس را به لنکان بازیکن تعویضی وارد زمین کند قصد دارد از ابتدا به بازی بگیرد تا از همان ابتدا روی دروازه سپاهان فشار بیاورد.

محرومیت انضباطی دانیال اسماعیلی‌فر باعث شد تا غایب بازی امروز باشد. از این رو وحدت هنانوف پس از مدت هادر ترکیب قرار می گیرد.

چالش برای انتخاب دروازه بان سرخ ها برای تقابل با مهاجمانی همچون شهریار مغانلو، رضا اسدی و کاوه رضایی وجود دارد.

علیرضا بیرانوند همچنان احساس درد از ناحیه مچ دارد اما اصرارا به بازی مقابل سپاهان اصفهان دارد.

او در آخرین تست تخصصی پزشکی هم درد داشت اما اصرار به حضور دارد و هرگونه عواقب آن را نیز پذیرفته است.

حال آنکه باید دید آیا ظهر امروز با معاینه دوباره دست مصدومش مجوز پزشکی برای بازی دریافت می کند یا باید روی نیمکت نشسته و امیررضا رفیعی را برای حفظ تمرکز در جریان این مسابقه بزرگ تشویق کند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس برای دیدار با سپاهان به شرح زیر است:

علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی زادگان، عبدالکریم حسن، وحدت هنانوف، مسعود ریگی، سروش رفیعی، اوستون اورونوف، مهدی ترابی، امید عالیشاه، عیسی آل‌کثیر.

کد خبر: 1229083 برچسب‌ها پرسپولیس تهران

دیگر خبرها

  • لاپید خواستار اعزام فوری حریدی‌ها به خدمت اجباری شد
  • حذف معافیت مشمولان بالای ۳۵ سال از برنامه هفتم
  • فوت راهدار لرستانی حین انجام‌وظیفه
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان / کدام بازیکنان غایب هستند؟
  • به زودی دغدغه خانواده شهدا هرمز با احداث گلزار شهدا رفع خواهد شد
  • دیدار فرماندار شهرستان ارومیه به مناسبت روز کار و کارگر با خانواده شهید
  • حذف معافیت مشمولان ۳۵ ساله و دارای دو فرزند
  • معافیت مشمولان ۳۵ساله و دارای ۲فرزند از قانون بودجه حذف شد
  • ثبت‌ نام بیش از ۶۰۰۰ نفر از مادران غیرشاغل لرستانی در صندوق بیمه
  • استقلال با چند غایب به مصاف تراکتور می‌رود؟