Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیرجند - ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان‌ جنوبی گفت: عرضه مستقیم لاستیک در نمایندگی‌های فروش استان ویژه رانندگان حمل و نقل کالا و مسافر آغاز شد.

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان جعفر شهامت افزود: مالکان ناوگان حمل و نقل عمومی متقاضی لاستیک در استان می ‌توانند برای تکمیل فرم درخواست لاستیک به انجمن های صنفی مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: در مرحله نخست این طرح 100 حلقه لاستیک برای توزیع بین رانندگان حمل و نقل کالای استان و 592 حلقه لاستیک برای رانندگان سواری اعم از پژو و سمند، اختصاص و به نمایندگی‌ های فروش لاستیک استان در روز‌های گذشته ارسال شد.
شهامت با تاکید بر اینکه رانندگان موظف هستند پس از صدور معرفی نامه حداکثر ظرف مدت یک هفته نسبت به دریافت لاستیک اقدام کنند اظهار داشت: اگر چه سهمیه توزیع شده در حال حاضر کمتر از نیاز رانندگان استان است، اما با پیگیری ویژه استاندار، خراسان جنوبی به جمع اولویتهای توزیع لاستیک که با هدف تنظیم بازار انجام می‌گیرد اضافه شد که در روزهای آتی سهمیه متناسب با نیاز استان در سایزها و برندهای داخلی و خارجی به رانندگان فعال در حوزه حمل و نقل کالا و مسافر داده می شود.
اکنون حدود 6 هزار و 800 دستگاه کامیون و اتوبوس در خراسان جنوبی فعال هستند که از این تعداد حدود 560 دستگاه مسافری و بقیه تریلر و ناوگان سبک تر است.
9766 * 6054

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد رانندگان لاستيك حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۲۱۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اجرای خط انتقال ۱۰ اینچی گاز در هشترود

 کمالی در بازدید از پروژه‌های گازرسانی شهرستان هشترود و اطلاع از آخرین روند پیشرفت پروژه‌ها گفت: با توجه به اهمیت ایستگاه CGS هشترود که علاوه بر تامین گاز این شهرستان، توزیع گاز در شهرستان‌های همجوار نظیر چاراویماق و برخی از روستا‌های بستان آباد و مراغه را بر عهده دارد ارتقای ظرفیت این ایستگاه از ۵۰ هزار به ۱۰۰ هزار در دستور کار قرار گرفت.

وی اظهار کرد: با ارتقای ظرفیت ایستگاه CGS علاوه بر توزیع پایدار گاز برای مشترکین خانگی ظرفیت سازی لازم برای بهره مندی  بخش‌های صنعتی و تولیدی و شهرک‌های صنعتی فراهم خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • لزوم آغاز عملیات اجرایی احداث ایستگاه مسافربری بیرجند
  • توزیع بیش از ۶۰۰ مورد تجهیزات بیمارستان در خراسان جنوبی
  • سرمایه‌گذاری ۹۷۹ میلیارد تومانی‌ در صنعت برق خراسان جنوبی
  • میزان خاموشی برق خراسان رضوی به ۸۶ دقیقه کاهش یافت
  • مشکلات پیش روی طرح راه آهن خراسان جنوبی روی میز بررسی
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رایگان در همدان
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رايگان در همدان
  • آغاز اجرای خط انتقال ۱۰ اینچی گاز در هشترود
  • جاده‌های خراسان شمالی لغزنده است
  • دریچه‌های فاضلاب خیابان ادهم اهواز و دردسر‌های آن برای رانندگان به روایت فیلم