Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: مدیرکل حفاظت محیط‌زیست خراسان رضوی گفت: خبر کذب منتشره در شبکه‌های اجتماعی فضای مجازی مبنی بر تلف‌شدن هشت قلاده ببر در باغ وحش مشهد به‌هیچ وجه صحت ندارد.

به گزارش گروه اجتماعی رکنا، تورج همتی اظهار کرد: فضاسازی و انتشار اخبار کذب پیرامون حوزه محیط‌زیست خراسان رضوی موجب ناآرام جلوه دادن فضا می‌شود در صورتی که تلف شدن هشت قلاده ببر باغ وحش مشهد تاکنون در هیچ دوره‌ای رخ نداده و کاملا بی‌اساس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: هم اکنون باغ وحش مشهد به عنوان قدیمی‌ترین باغ وحش کشور دارای 14 قلاده ببر است که وضعیت مناسب زیست، تغذیه، بهداشت، فضا و امنیت محل زندگی آنان تحت نظارت کامل اداره کل حفاظت محیط‌زیست قرار دارد.

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست خراسان رضوی گفت: تنها مورد سابقه تلف شدن ببر در باغ وحش مشهد خرداد امسال رخ داد که آن هم ناشی از درگیری دو ببر نر و ماده در قفس بود که موجب بریدگی دم ببر ماده، عفونت شدید و مرگ آن شد.

وی افزود: این ببر زخمی بلافاصله توسط دامپزشک باغ‌وحش تحت عمل جراحی و اقدامات درمانی قرار گرفت اما 10 روز بعد از درگیری تلف شد.

همتی بیان کرد: در زمینه نگهداری و وضعیت زیست گونه‌های مختلف باغ وحش مشهد نگرانی‌هایی وجود دارد که آن هم به دلیل قدیمی بودن فضای فیزیکی این مکان و نبود امکانات لازم برای اجرای آئین نامه‌ها و دستورالعمل‌های جدید است اما با فراهم شدن یک فضای جدید این مسائل مرتفع می شوند. در شرایط و فضای فعلی زیست گونه‌ها تحت کنترل کامل قرار دارد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

4 دختر ایتالیایی تاجر ایرانی را از اعدام نجات دادند!

پرسه زنی رئیس شورا در خانه های فساد لو رفت! + تصویر

درخواست کمک پدر طاها برای نجات زندگی پسر 2 ماهه اش + عکس

قتل رفیق در بزم مستانه در انتهای مجیدیه+ عکس

فیلم زنده کردن مرده توسط پیامبر خودخوانده

بچه غول به دنیا آمد + فیلم باورنکردنی

فیلم هنگام جزغاله شدن مرد جوان در خیابان/ او به کابل فشار قوی دست زد! /16+

وقتی با رحیم ازدواج کردم نمی دانستم او با خاله مجردش ارتباط صمیمی دارد!

اقدام عجیب یک کودک ربا / او نیمای 5 ساله را در تهران به گردش برد + عکس و فیلم گفتگو اختصاصی

حمله کثیف 2 موتور سوار ساعت به زن جوان آبادانی / 2 بامداد رخ داد

همسر داوطلب مجلس شورای اسلامی اسرائیلی بود! + تصویر

آزار دختر 15 ساله در برابر چشمان بازیگران صحنه تئاتر / پیرمردهای کثیف پارک دستگیر شدند

حکم اعدام برای جوانی که دختر 7 ماهه را آزار داده بود + عکس

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت مهم ترین های 24 ساعت اخبار باغ وحش خراسان رضوی مشهد ببر عجیب عکس فیلم ایران جوان کودک تهدید پرونده دختر تهران حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۲۱۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشته‌شدن ۱۰ تروریست در درگیری با نیروهای امنیتی پاکستان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روزنامه پاکستانی داون، پلیس و نیروهای امنیتی پاکستان در جریان عملیاتی دست کم ۱۰ تروریست را در مناطقی از ایالت‌های بلوچستان و خیبرپختونخواه کشتند.

سرویس مطبوعاتی ارتش پاکستان با صدور بیانیه‌ای در این ارتباط اعلام کرد که این رخ‌داد در تبادل آتش جداگانه در مناطقی از ایالت‌های بلوچستان و خیبرپختونخواه رخ داده است.

شاخه رسانه‌ای ارتش پاکستان در این باره خبر داد که ۶ تروریست در یک عملیات اطلاعاتی که توسط نیروهای امنیتی در منطقه وزیرستان شمالی واقع در خیبرپختونخواه انجام شد، کشته و مخفیگاه آنها نیز منهدم شد.

از سوی دیگر، اداره مبارزه با تروریسم (CTD) بلوچستان پاکستان اعلام کرد که ۴ تروریست در این ایالت کشته شدند.

به گزارش روابط عمومی ارتش پاکستان (ISPR)، نیروهای امنیتی این عملیات را در پی گزارش‌هایی مبنی بر حضور تروریست ها در منطقه انجام دادند.

ارتش پاکستان در بیانیه خود تصریح کرد: عملیات پاکسازی در این منطقه در حال انجام است.

کد خبر 6097479

دیگر خبرها

  • هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد «سالم» است
  • مشهد میزبان هوای سالم؛ ۱۷ اردیبهشت
  • ارتش صهیونیستی کشته شدن ۳ نظامی خود را تائید کرد
  • تائید کشته شدن نظامی صهیونیست در حمله مقاومت فلسطین
  • کشته‌شدن ۱۰ تروریست در درگیری با نیروهای امنیتی پاکستان
  • درگیری ماموران امنیتی پاکستان و کولبران یک کشته برجای گذاشت
  • درگیری مسلحانه و ۴ کشته و زخمی در زاهدان
  • سلامت هوای کلانشهر مشهد؛ یک شنبه ۱۶ اردیبهشت
  • درگیری مسلحانه در زاهدان یک کشته و سه مجروح برجا گذاشت
  • درگیری مسلحانه در زاهدان / ۴ کشته و زخمی