Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-28@15:54:56 GMT

خرید طلا با جعل عابر بانک سرقتی

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۲۱۸۱۰

خرید طلا با جعل عابر بانک سرقتی

سارق جوان که با شگردی جدید به جعل کارت عابربانک دزدیده شده روی آورده بود با اقدام به موقع ماموران تجسس کلانتری ۱۱۳ بازار ناکام ماند.

ایران آنلاین /سرهنگ امیرهوشنگ امیری، رئیس کلانتری ۱۱۳ بازار گفت: روز ۱۵ تیرماه بود که ماموران تجسس کلانتری در جریان حضور چهار مرد مشکوک در یک طلافروشی در محدوده بازار قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فرد تماس گیرنده که مرد طلافروشی بود مدعی شد در حال فروش طلا به چهار مرد که قصد خرید ۱۸۰ میلیون تومان طلا از او را داشتند مشکوک می شود و وقتی از مرجع صادر کننده کارت عابربانک استعلام می گیرد متوجه سرقتی بودن کارت می شود.

وی در ادامه گفت: با دریافت این اطلاعات خیلی سریع ماموران تجسس کلانتری ۱۱۳ بازار وارد عمل شده و به طلافروشی اعلامی مراجعه می کنند که در آنجا سه تن از متهمین دستگیر می شوند.

این مقام انتظامی افزود: یک نفر از افراد دستگیر شده پس از بازداشت مدعی می شود رئیس باند، متواری شده است. این متهم در تشریح ماجرا نیز می گوید فرد اصلی همان کسی است که کارت جعلی را از نمونه اصلی آن که از تبریز سرقت کرده بود ساخته و طی عملیاتی پیچیده این کارت جعلی را شارژ نگه میداشته است تا بتواند با استفاده از آن به پولشویی های چند ۱۰۰ میلیونی دست بزند.وی ادامه داد: متهم همچنین مدعی شد در یک بار خرید با استفاده از این عابربانک ۳۶۰ میلیون تومان خرید کرده اند و در خرید بعدی قرار بود ۱۸۰ میلیون تومان بخرند که گیر می افتند.

به گفته سرهنگ امیری، در بررسی های به دست آمده مشخص شد کارت عابربانک استفاده شده در طلافروشی از ناحیه پلیس فتای تبریز مورد شکایت قرار گرفته و شاکی در آن پرونده مدعی بود فردی کارت عابربانکش را دزدیده است و با اینکه او کارت را سوزانده با احتمال کلاهبرداری از فرد سارق کارتش شکایت دارد.

گفتنی است متهمین مدعی شدند در هر خرید از کارت عابربانک سردسته باند به آنها بین ۱۰ الی ۱۵ میلیون تومان پول می داده است. در انتها متهمین با قرار وثیقه سنگین بازداشت و روانه زندان شدند و پرونده برای بازداشت متهم اصلی همچنان جریان دارد.

مهر

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۲۱۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست احداث پل عابر در روستا

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، خویمن ، روستایی  از توابع بخش مرکزی شهرستان خوی در استان آذربایجان غربی  است.

شهروندخبرنگاری با ارسال فیلمی برای خبرگزاری صدا و سیما از مسولان خواسته برای ساخت پل عابر روی رودخانه قطور، این روستا فکری کنند تا رفت و آمد  اهالی از روی رودخانه تسهیل شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

متن پیام شهروندخبرنگار ما:

با عرض سلام و ادب و احترام ، رودخانه قطور واقع در شهرستان خوی  از وسط روستای خویمن عبور می‌کند و مردم به دلیل نداشتن وجود پل پیاده رو ، در سختی و مشکل به سر می برند.

دیگر خبرها

  • حمایت بانک مسکن از خانواده‌ها با پرداخت بیش از ۴۴ هزار فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۲
  • کشف محموله گوشی تلفن همراه سرقتی در گرمسار
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • کشف ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی از ۴ استان در کرمان
  • سرقت از مردم در پوشش کمک برای خرید بلیت مترو
  • آزادی ۲ زندانی جرائم غیر عمد در همدان
  • سقف تراکنش‌ خرید از کارت‌های بانکی افزایش یافت
  • درخواست احداث پل عابر در روستا
  • جزئیات دانلود و بارگذاری فیش حقوقی بازنشستگان
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران