Web Analytics Made Easy - Statcounter

سال های زیادی است که بانوان یاسوجی در انتظار احداث یک مجتمع مخصوص بانوان هستند که بتوانند در آن به دور از هیاهو کار کنند اما گویا فعلا از این خبرها نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایل بانو سال های سال است که هر کسی بر سر کار می آید بعد از وعده و وعیدهای مختلفی که می دهد سراغ قشرهای خاص از جمله ورزشکاران، هنرمندان و بانوان می روند و از حمایت هایی که قرار است انجام دهد می گوید در این میان با توجه به جمعیت بانوان استان سرمایه گذاری بیشتر بر روی بانوان انجام می شود و وعده وعیده ها برای این قشر پررنگ تر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتخابات که می شود می گویند برای بانوان چنین کاری را انجام می دهیم و چنان می کنیم هنگام تحویل گرفتن پست که می شود باز هم برای بانوان فلان کار را انجام می دهیم و فلان مشکلشان را برف می کنیم اما در میدان عمل که می آیند بانوان فراموش می شوند و انگار نه انگار روزی وعده هایی داده اند.

 

بانوان یاسوجی  در میان وعده وعیدهای انتخاباتی تنها یک پارک بانوان نصیبشان شد که آن هم صدها انتقاد بر آن وارد است البته ناگفته نماند که شهرداری یاسوج در چند ماه اخیر به دنبال رفع مشکلات پارک است اما بانوان یاسوجی هنوز منتظر محقق شدن یک وعده مسئولان هستند وعده ای که گویا فراموش شده است.

به دلیل شرایط اقتصادی خیلی از بانوان در بخش های مختلف از جمله مغازه ها کار می کنند در کنار اینکه از مزایای بیمه محروم هستند گاهی نیز در این بازار کار دچار آسیب های اجتماعی می شوند وقتی در یک پاساز چند خانم و آقا با هم کار کنند بدون شک ممکن است مشکلاتی ایجاد شود وقتی در یکی از پاساژهای یاسوج خیاط های خانم و آقا با هم کار می کنند آسیب هایی ایجاد می شود.

 

زهرا زمانی عضو سابق شورای شهر یاسوج وعده ساخت یک مجتمع مخصوص اشتغال بانوان را داد تا جایی که ما می دانیم در شورای شهر نیز تصویب شد اما دیگر خبری نشد و هنوز هم خبری نشده است و هر بار قول های دیگری داده می شود که بانوان دیگر  توجهی نمی کنند.

 

مجتمعی که قرار بود ساخته شود مجتمع شهربانو بود که در چند طبقه ساخته و بانوان در بخش های مختلف بتوانند در آن کار کنند مثلا خیاط های بانوان از آقایان جدا شوند، آرایشگاه ها در یک طبقه قرار بگیرند و سایر موارد اما این وعده محقق نشد و بانوان همچنان منتظرند ببینند ایا مسئولی پیدا می شود فکری کند.

یاسوج به صورت جدی نیازمند ساخت چنین مجتمعی است با توجه به افزایش حاشیه نشینی در شهر و افزایش آسیب های اجتماعی بدون شک ساخت چنین مجتمعی کاری مثبت و درخور شان بانوان یاسوجی خواهد بود و خیلی ها را از آواره بودن از این مغازه به آن مغازه نجات می دهد که انجام چنین کاری نیازمند همت مسئولان است.

قرار بود که این مجتمع با اولویت زنان بی سرپرست و بد سرپرست ساخته شود که گویا به خاطره ها پیوسته است اکنون که هیچ یک از اعضای شورای شهر خانم نیستند مسئولیت مدیرکل امور بانوان سنگین تر می شود و باید در ابتدا فکری برای زنان بی سرپرست و بد سرپرست کند و به دنبال ساخت چنین مجتمعی در شهر باشد.

 

اگر آذر صفایی نیا به عنوان مدیرکل چنین کاری را انجام دهد بدون شک کاری بزرگ برای زنان شهرش انجام داده است ساخت این مجتمع کاری ضروری و مورد نیاز بانوان شهر یاسوج است که انتظار می رود از مدیرکل امور بانوان در این راستا گام بردارد.

 

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۲۱۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهال‌کاری در ۵۰ هکتار از اراضی تفرجگاه عینالی تبریز

سیامک آسیایی  گفت:کاشت درختان سرو نقره‌ای، کاج سیاه داغداغان، اقاقیا و سنجد در این محدوده انجام می‌شود.

وی افزود:ایجاد و توسعه شبکه آب خام نیز برای تأمین منابع آبی مورد نیاز انجام گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه آب‌رسانی مجتمع شهدای هزارجریب گلوگاه
  • وعده مهدی تاج؛ از فصل آینده هر تماشاگر با کد ملی روی صندلی خودش می نشیند!
  • ۱۰ روستای گلوگاه با مجتمع شهدای هزارجریب آبرسانی می شود
  • پروژه آزوریان؛ تلاش سیا برای سرقت زیردریایی هسته ای شوروی(+تصاویر)
  • وعده چمران برای عدم قطع درختان پارک لاله
  • نهال‌کاری در ۵۰ هکتار از اراضی تفرجگاه عینالی تبریز
  • از حصار کشی در پارک لاله تا وعده چمران مبنی بر عدم قطع درختان
  • پایداری تولید در نفت و گاز مارون با تکمیل ۲۲ پروژه در سال ۱۴۰۲
  • لزوم تسریع در روند اجرای پروژه‌های مجتمع فولاد بافق
  • برگه‌های آزمایش الکی!