Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم کهگیلویه درمجلس شورای اسلامی به همراه مدیرعامل شرکت هلدینگ خلیج فارس وفرماندارکهگیلویه ازپتروشیمی دهدشت بازدید کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از  چرام،نماینده مردم کهگیلویه درمجلس شورای اسلامی به همراه مدیرعامل شرکت هلدینگ خلیج فارس وفرماندارکهگیلویه ازپتروشیمی دهدشت بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دراین بازدید عدل هاشمی پورگفت:مردم این منطقه ۱۲سال است که برای بهره برداری این طرح بزرگ صنعتی روزشماری می کنند.

 

نماینده کهگیلویه بزرگ گفت:وضعیت خاکبرداری و دیوار حائل پتروشیمی دهدشت قابل قبول است اما کافی نیست که این طرح بیش از این از نظر تجهیزکارگاه وساختمان های صنعتی وغیرصنعتی بلاتکلیف باشد.

 

هاشمی پورازمدیرعامل هلدینگ خلیج فارس خواست تاطبق زمانبندی موردتایید وزیرنفت منابع مالی موردنیاز پتروشیمی دهدشت را هرچه سریعتر تامین کند.

 

تصویر:

   

انتهای پیام/

   

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۲۱۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر به نیروگاه بوشهر حمله کنید اولین ضربه را متحدین شما در خلیج فارس خواهند خورد!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 5 کارشناس عراقی در یک مناظره با یک کارشناس صهیونیست، در پاسخ به پرسش خبرنگار شبکه عراقی درباره جنگ تمام عیار ایران و پیرامون حمله به مراکز هسته‌ای ایران گفت: «اگر به نیروگاه بوشهر حمله کنید اولین ضربه را متحدین شما در خلیج فارس خواهند خورد!» مواضع این کارشناس عراقی را با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • اگر به نیروگاه بوشهر حمله کنید، نخستین ضربه را متحدین شما در خلیج فارس خواهند خورد!
  • اگر به نیروگاه بوشهر حمله کنید اولین ضربه را متحدین شما در خلیج فارس خواهند خورد!
  • ابراز رضایت رئیس هیئت مدیره استقلال از واگذاری به هلدینگ خلیج فارس
  • رئیس هیات مدیره استقلال: انتقال مالکیت به هلدینگ خلیج فارس، اتفاقی عالی است
  • انتقال مالکیت استقلال به هلدینگ خلیج فارس، عالی است
  • واگذاری پرسپولیس به ۴ بانک و استقلال به هلدینگ خلیج فارس
  • پرسپولیس بانکی شد، استقلال نفتی!
  • مالکان جدید استقلال و پرسپولیس مشخص شدند
  • فجر انرژی خلیج‌فارس، ضامن تولید پایدار شرکت‌های پتروشیمی در منطقه ویژه اقتصادی
  • تاکید بازرس کل لرستان بر تسریع در روند احداث پل «شوراب»