Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت 9 MB

اظهارات سران ایالات متحده علیه جمهوری اسلامی ایران بازتاب‌های زیادی در رسانه‌های انگلیس داشته است.

به گزارش قدس آنلاین، اظهارات ضد ایرانی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و مایک پمپئو وزیر امور خارجه این کشور و تشدید جنگ روانی علیه ملت ایران در رسانه‌های انگلیس بازتاب زیادی داشته است.

برخی کارشناسان در انگلیس معتقدند آمریکا با گذشت 40 سال از انقلاب اسلامی و دانستن نظر مردم ایران همچنان چشم خود را به روی واقعیات بسته و در تلاش است ضمن تشدید اقدامات ضد ایرانی به جای مردم ایران تصمیم بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: آمریکا دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۲۲۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحلیل حادثه اصفهان در روزنامه‌های آمریکایی و انگلیس

همشهری آنلاین: روزنامه های آمریکا و انگلیس هرکدام از نگاه خودشان به حادثه اصفهان پرداخته‌اند. در این گزارش‌ها به نوعی حادثه اصفهان به عنوان پاسخ محدود و کم اهمیت اسرائیل توصیف شده است.

دستور بایدن درباره سکوت پیرامون حادثه اصفهان

روزنامه واشنگتن پست چاپ آمریکا در گزارشی درباره حادثه اصفهان نوشته است: مقام‌های ایالات متحده در چندین ارگان دولتی به روزنامه واشنگتن پست گفتند که دولت «جو بایدن»، رئیس‌جمهور آمریکا به آنها دستور داده است که درباره حوادث مرتبط با عملیات ادعایی اسرائیل در اصفهان، به طور علنی با هیچکس صحبتی نکنند. همزمان «آنتونی بلینکن»، وزیر امور خارجه آمریکا از اظهار نظر در مورد اینکه «آیا واشنگتن در مورد حمله هشدار داده است یا خیر»، خودداری اما تاکید کرد که «ایالات متحده در هیچ عملیات تهاجمی علیه ایران شرکت نداشته است.» تنش‌ها طی چند هفته گذشته میان اسرائیل و ایران در بالاترین سطح بوده است و همزمان دولت آمریکا بر عدم همراهی با اسرائیل در اقدام علیه ایران تاکید کرده است.

اقدام اسرائیل به نفع تهران تمام شد

روزنامه فایننشال تایمز چاپ انگلیس هم در گزارشی درباره حادثه اصفهان، اقدام ادعایی تل آویو علیه ایران را بسیار محدود و ناچیز توصیف کرد و نوشت: حمله اسرائیل علیه ایران یک حمله بسیار محدود بود که عواقب انسانی و آسیب جدی به همراه نداشت. تحولات منطقه نشان می‌دهد که ایران کم کم در حال پیشروی است، در حالی که اسرائیل هر بار پاسخی نمی دهد. اگر با یک صفت بخواهیم عملیات انتقام اسرائیل علیه ایران را در روزهای اخیر توصیف کنیم، باید بگوئیم که عملیات اسرائیل یک اقدام بسیار محدود و کوچک بود. خود آمریکایی ها، اسرائیلی ها و دیپلمات های انگلیسی هم بر محدود بودن این عملیات در ایران تاکید کرده‌اند. در واقع اقدام محدود و کوچک اسرائیل علیه ایران به نفع تهران تمام شد.

کد خبر 845863 برچسب‌ها آنتونى بلينكن انگلیس اسرائیل خبر ویژه بایدن تهران ایران

دیگر خبرها

  • بازتاب گسترده سفر رئیسی به پاکستان در رسانه‌های محلی و بین‌المللی
  • اینفوگرافیک| عملیات ایران علیه اسرائیل در یک نگاه
  • واکنش یک حقوقدان به اظهارات جنجالی کریمی قدوسی: بنزین به آتش ایران‌هراسی نریزید
  • بازتاب سفر رئیس‌جمهور ایران به پاکستان در رسانه‌های انگلیسی‌زبان
  • واکنش رضا نصری به اظهارات شبهه برانگیز کریمی‌قدوسی
  • واکنش نصری به اظهارات شبهه برانگیز کریمی‌قدوسی
  • اظهارات تهدیدآمیز رئیس اسرائیل علیه ایران
  • عملیات ایران نبوغ‌آمیز بود/ ایران مانند شیر است و اسرائیل مثل یک «سگ چلاق» / نتانیاهو معادل هیتلر است/ آمریکا در آستانه جنگ داخلی قرار دارد
  • رسانه عبری: تل‌آویو نگران گام بعدی مسکو است
  • تحلیل حادثه اصفهان در روزنامه‌های آمریکایی و انگلیس