Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-07@08:24:27 GMT

اخاذ فیلم‌های سیاه دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۲۲۳۸۰

مرد 33 ساله ای که متهم است با اغفال زنان و دختران جوان و به قصد اخاذی از آنان فیلم برداری می کرد با تلاش ماموران دستگیر شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در پی اعلام شکایت چند خانواده از مردی که با تهدید به انتشار فیلم قصد اخاذی از طعمه های خود را داشت، این پرونده مورد بررسی قرار گرفت. قضات پس از بررسی محتویات پرونده و شنیدن اظهارات شاکیان، درحالی دستور دستگیری متهم جوان را صادر کرد ند که تحقیقات ماموران انتظامی نشان می داد  این متهم در مکان نامعلومی به سر می برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماموران انتظامی در بررسی های مقدماتی خود به سرنخ هایی رسیدند که نشان می داد متهم مذکور از طریق تماس های تلفنی، زنان ودختران جوان را اغفال می کند و با کشاندن آن ها به یک منزل مسکونی دست به اقدامات مجرمانه می زند.

بنابراین آن ها با همکاری شاکیان وطی یک قرار صوری موفق شدند این مرد را که شهرام نام داشت و 33 ساله بود ، دستگیر کنند. 

تحقیقات پلیس درحالی این مرد را در برابر اتهام اخاذی های میلیونی قرار داده است که تاکنون 10 تن از طعمه های وی با مراجعه به کلانتری از این فرد شکایت کرده اند.

منبع: رکنا

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۲۲۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زوج سارق دلار از اتباع بیگانه در چالوس دستگیر شدند

سرهنگ محسن سلیمانی فرمانده انتظامی شهرستان چالوس گف: طی وقوع یک فقره سرقت از اتباع بیگانه در شهرستان چالوس، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: متهمان با مراجعه به مناطق تفریحی در شهرستان چالوس با اتباع خارجی مورد نظر را تحت نظر قرار می‌دادند و در موقیعت مناسب اقدام به سرقت دلار‌ها می‌کردند و متواری می‌شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس گفت: ماموران با اقدام اطلاعاتی، متهمان را که یک زن و مرد بودند در یکی از شهرستان‌های همجوار شناسایی و دستگیر کردند.

او افزود: ماموران در بازدید از خودروی متهمان ۴ برگ اسکناس یکصد دلاری، ۴۲ برگ اسکناس یک دلاری، یک برگ اسکناس دو دلاری، دو برگ اسکناس ده دیناری، یک برگ اسکناس بیست دیناری کویت و مبلغ ۷ میلیون و ۶۰۰ هزارتومان وجه نقد و چهار دستگاه تلفن همراه لمسی کشف کردند.

سرهنگ سلیمانی در پایان خاطرنشان کرد: متهمان اهل یکی از استان‌های مرکزی کشور بودند و پس از تشکیل پرونده جهت سیرمراحل قانونی به دادسرا اعزام و روانه زندان شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • مهمترین اخبار فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در روز دوشنبه
  • کلاهبردار ۶۰ هزار دلاری در مترو تهران به دام افتاد
  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • بررسی علل سیاه شدگی میوه پسته باغات مزرعه کلانتر
  • زوج سارق دلار‌های گردشگران خارجی در چالوس دستگیر شدند
  • چاقو پسر درون سینه پدر 
  • دستبند پلیس بر دستان قاتلان جوان ۲۳ ساله‌ حاجی آبادی
  • زوج سارق دلار از اتباع بیگانه در چالوس دستگیر شدند
  • دستگیری قاتل فراری دو میهمان عروسی در مخفیگاهش
  • قاتل فراری دو میهمان عروسی در مخفیگاهش دستگیر شد