Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@13:46:24 GMT

درهای سینما «فلیک» ویژه دانشجویان باز می شود

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۸۲۲۴۱۴

درهای سینما «فلیک» ویژه دانشجویان باز می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، برای حمایت از دانشجویانی که علاقه مند به تماشای نمایش «فلیک» به عنوان جدیدترین اثر گروه تئاتر «لیو» هستند، این اثر نمایشی روز یکشنبه ۷ مرداد علاوه بر اجرای متداول خود در ساعت ۱۹:۳۰، در ساعت ۱۷ و در قالب یک اجرای ویژه دانشجویی نیز در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می رود.

دانشجویان علاقه مند می توانند با شماره دانشجویی خود از طریق سامانه فروش بلیت و با داشتن کارت دانشجویی خود از گیشه پردیس تئاتر شهرزاد، بلیت اجرای دانشجویی نمایش «فلیک» را تهیه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«فلیک» نوشته آنی بیکر و ترجمه بهرنگ رجبی، با کارگردانی حسن معجونی اجرا می شود و نوید محمدزاده، ستاره پسیانی، حسین حسینیان و برنا انصاری در این نمایش به ایفای نقش می پردازند.

«فلیک» روایتگر روابط انسانی ۳ جوان در سینمایی قدیمی به نام فلیک است.

مهدی چاکری دراماتورژ، شایلان عشایری طراح لباس، صبا کسمایی طراح نور، سیاوش البخشی نائینی دستیار کارگردان و برنامه ریز، مانی لطفی زاده عکاس و سبا غروی مدیرتولید از جمله عوامل این اثر نمایشی هستند.

کد خبر 4355506

منبع: مهر

کلیدواژه: تئاتر ایران تماشاخانه شهرزاد حسن معجونی ستاره پسیانی نوید محمدزاده تئاتر ایران فیلم سینمایی موسیقی ایرانی سینمای مستند فیلم کوتاه برنامه تلویزیونی کارگردان تئاتر سریال ایرانی رادیو خانه هنرمندان ایران کنسرت موسیقی سینمای آمریکا جشنواره سینمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۲۲۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، این جشنواره با حضور ۱۲ گروه نمایشی از سراسر کشور، از ۱۸ تا ۲۱ مردادماه در شهر بافق استان یزد برگزار می‌شود و نمایش ۴۴۴ به کارگردانی نرجس آخوندپور در این جشنواره حضور خواهد داشت.   گروه تئاتر شهیدانه، از جمله گروه‌های شرکت کننده در جشنواره تئاتر مساجد مشهد است که با نمایش ۴۴۴ و به نمایندگی از پایگاه مقاومت بسیج شهید گذری مسجد صاحب‌الزمان (عج) منطقه توس مشهد در این جشنواره حضور یافت.

دیگر خبرها

  • شش نمایش همراه جشنواره تئاتر رضوی شدند
  • چرا ژاپنی‌ها به نقاشی «ارواح» علاقه دارند؟
  • راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور
  • تئاتر ۲ روز تعطیل می‌شود
  • اجرای طرح تدریس با جهت‌گیری الهی برای هدایت دانشجویان
  • حضور فرهاد ناظرزاده‌کرمانی در اجرای نمایش «نظامِ ابن عربی»
  • تقدیم اجرای «نظامِ ابن عربی» به فرهاد ناظرزاده‌کرمانی
  • آیین پاسداشت استاد سعید امیر سلیمانی هنرمند پیشکسوت سینما و تلویزیون
  • سالن‌های تئاتر ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت اجرا ندارند
  • موافق اجرای نمایش در سالن‌های خصوصی نیستم/ اقتصاد تئاتر رضایت‌بخش نیست