Web Analytics Made Easy - Statcounter

کسب عنوان موفق ترین گردان در سطح گردان های بیت المقدس سپاه ولی عصر (عج) خوزستان و موفق ترین حوزه بسیج در سطح حوزه های سپاه خوزستان توسط گردان و حوزه بسیج میداوود بدست آمد

 

این عناوین در هشتمین جشنواره استانی مالک اشتر فرماندهی سپاه ولی عصر(عج) توسط فرماندهان محترم حوزه بسیج و گردان بخش میداوود کسب گردید که برادر بسیجی اکبر ممبینی فرمانده حوزه و حسن امیدی فرمانده گردان لوح خود را از دستان سردار حسن شاهوارپور دریافت کردند

 

اکبر ممبینی فرمانده حوزه در گفتگو با خبرگزاری بسیج گفت:از طرف نیروهای حوزه و فرمانده گردان این مقام و رتبه تقدیم می گردد به خانواده شهدا، ایثار گردان و جانبازان و همچنین تمامی بسیجیان و مردم ولایی بخش میداوود که درطول سال 96 همکاری و همیاری با ما را داشتنن وهمچنین تشکر ویژه و وافری از بسیجیان گردان بیت المقدس میداوود بخاطر تلاشهای این عزیزان بعنوان گردان ویژه و سطح یک شهرستان باغملک.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده حوزه امیرالمومنین(ع)میداود در پایان بیان کرد: اشرافیت و تلاش نسبت به حسن اجرای برنامه های و ماموریتهای سال 96گردان بیت المقدس میداوود و حوزه امیرالمومنین بود که باعث به دست آوردن چنین رتبه حایزی گردید

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۲۲۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب رتبه های برتر کاراته کاهای زیر ۲۱ سال اصفهانی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ در مسابقات کاراته قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی، در وزن ۵۵- کیلوگرم زیر ۲۱ سال: طا‌ها خراسانی از استان اصفهان اول شد و سبحان اخلاقی از استان تهران مقام دوم و فرزام صادقی از استان گیلان و محمد رضا سواری از استان اصفهان مشترکا سوم شدند.


مسابقات کاراته قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در رده‌های سنی بزرگسالان، زیر ۲۱ سال، جوانان و نوجوانان با حضور چهارهزار و ۳۰۰ ورزشکار از یکشنبه گذشته در دانشگاه آزاد اسلامی همدان آغاز شده است.

دیگر خبرها

  • کسب رتبه های برتر کاراته کاهای زیر ۲۱ سال اصفهانی
  • برگزاری جشن تکلیف دانش آموزان دختر هندیجان
  • معرفی ۱۰ بیزینس کوچ برتر ایرانی
  • کارگردان «دلشکسته» فیلمی درباره فرمانده لوتی‌ها می‌سازد
  • فرمانده گردان لوتی‌های دفاع مقدس کیست؟ |‌ عکس
  • «فرمانده لوتی‌ها» مستند شد
  • رمز پیروزی و حفظ انقلاب اسلامی روحیه جهادی است
  • معرفی هنرمند برتر کانون بسیج هنرمندان شهرستان آباده
  • معرفی برگزیدگان جشنواره رسانه و روز جهانی قدس در قم / عکاس خبری باشگاه خبرنگاران جوان درخشید
  • معرفی برگزیدگان جشنواره رسانه و روز جهانی در قم