Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه موقت شهرستان حاج آقای اسدپور ضمن خرسندی از این دیدارها گفتند خانوادهای شهدا افتخار ملت و اسلام عزیز میباشند و میبایست آنها را ارج نهاده و فراموش نگردند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آغاجاری سرگرد جمالی هم در این دیدار از مشکلات خانواده شهید پرسیدند و مطالبی را جهت پیگیری یادداشت و در برنامه خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ایشان همچنین اکرام از خانواده شهدا و دلجویی از آنان را وظیفه همه نهادهای دولتی دانستند.
در پایان آقای مظفریان مسئول امورات بسیج در ناحیه مقاومت اظهار کرد طبق برنامه ای که تنظیم شده است این دیدارها را در مناسبت های ملی و مذهبی طی سال اجرا خواهیم کرد و سعی میکنیم در این دیدارها حتی الامکان از مسولین ادارات مختلف شهرستان جهت رسیدگی به برخی از مشکلات خانواده شهدا دعوت نماییم.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۲۲۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوین دانشنامه دفاع مقدس در دانشگاه آزاد استان فارس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، سومین نشست دبیرخانه کمیته علمی و پژوهشی کنگره ۱۵ هزار شهید استان فارس به ریاست دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در این نشست با تأکید بر ضرورت تدوین کتاب یا نرم‌افزاری برای احصاء و تحلیل محتوای بیانات مقام معظم رهبری با کلیدواژه‌های شهید و شهادت اظهار کرد: یکی از فعالیت‌های اصلی این کمیته استخراج اسامی شهدای علمی استان فارس و برنامه‌ریزی برای دیدار با خانواده این شهداست.

محمدرضا قائدی اضافه کرد: این وظیفه دانشگاهیان دانشگاه‌های مختلف استان فارس است که در برنامه دیدار با خانواده شهدای علمی مشارکت کنند و دانشگاه آزاد اسلامی آمادگی دارد در شهرستان‌های استان فارس از سوی واحد‌های خود متولی برگزاری این مراسم شود.

رئیس کمیته علمی آموزشی و پژوهشی کنگره بزرگداشت ۱۵ هزار شهید استان فارس تأکید کرد: در راستای گرامیداشت این شهدا تدوین دانشنامه دفاع مقدس از سوی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در حال انجام است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شهدا عزت کشور و نظام جمهوری اسلامی هستند
  • مزین شدن مبادی ورودی شهر «لنده» به تصویر شهدا+ تصاویر
  • تدوین دانشنامه دفاع مقدس در دانشگاه آزاد استان فارس
  • برگزاری مراسم شهدای امنیت در یزد
  • دیدار استاندار یزد با جمعی از خانواده‌های شهدای ارتش
  • دیدار استاندار یزد با خانواده های شهدای ارتش
  • بزرگداشت شهید حسین انتظاریان اردکانی در عقدا
  • دیدار مقامات قضائی استان با خانواده شهدا
  • دیدار مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی خراسان رضوی با خانواده‌های شهدای فاطمیون
  • جمهوری اسلامی ایران صلح طلب، اما جنگ بلد