Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سفير الجزاير در تهران امروز ضمن بازديد از موزه بانک ملي ايران، مجموعه سکه و اشيا نگهداري شده در اين موزه را نشان دهنده عمق تاريخ کشور عنوان کرد.
به گزارش خبرگزاري آريا، عبدالمنعم احريز در بازديد دو ساعته خود از آثار، اشياء و بخش هاي مختلف اين موزه که با حضور سعداله عيسي زاده مدير امور حوزه مديريت و روابط عمومي بانک برگزار شد، ضمن ابراز خرسندي از حضور در مجموعه موزه بانک ملي ايران، اظهار داشت: مجموعه ارزشمند اين موزه نشان دهنده عمق تاريخ ايران به ويژه در بخش بانکي است که براي بنده فراتر از انتظار بود و محافظت ممتاز از اين اشياي ارزشمند، نشان دهنده ارتباط آن با تاريخ ايران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در جريان اين بازديد طرفين توافق کردند تا در فرصت هاي آتي نسبت به بارگزاري نمايشگاه هاي مشترک اقدام نمايند.
در پايان اين بازديد نيز سفير الجزاير با درج يادداشتي در دفتر يادبود موزه بانک ملي ايران، مجموعه به نمايش درآمده در ساختمان فاخر صندوق پس انداز بانک ملي ايران را ستود.
موزه بانک ملي ايران در خيابان فردوسي تهران رو به روي سفارت آلمان واقع است که در آن مجموعه اي ارزشمند از سکه ها، تابلوهاي نفيس خوشنويسي، فرش و مينياتور، نقاشي هاي مدرن و کلاسيک، مسکوکات، اشياي قيمتي و کهن اهدا شده از طرف بانک ها و يا شخصيت هاي برجسته، آثار قلمزني، ادوات و ابزارهاي تاريخي و قديمي بانکداري و نيز اسناد معاملات بزرگ به نمايش درآمده است.
علاقه مندان و بازديدکنندگان داخلي و خارجي مي توانند روزهاي شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت 13تا 17براي بازديد به اين موزه مراجعه کنند.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۲۲۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست الجزایربرای برگزاری جلسه شورای امنیت سازمان ملل

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، الجزایر اقدام جدیدی را برای حمایت از ملت فلسطین در سازمان ملل صورت داده است.

منابع دیپلماتیک به الجزیره اعلام کردند که الجزایر درخواستی را مبنی بر برگزاری جلسه مشورتی غیرعلنی شورای امنیت سازمان ملل متحد جهت بررسی موضوع گورهای دسته جمعی یافته‌شده در نوار غزه ارایه داده است.

بنا بر این گزارش‌ها الجزایر خواسته است که این جلسه غیرعلنی روز سه‌شنبه پیش‌رو برگزار شود.

پیش‌تر نیز «آنتونیو گوترش» دبیرکل سازمان ملل متحد در سخنانی گفت: مهم است که تحقیقاتی مستقل در خصوص گورهای جمعی تازه یافته‌شده در غزه صورت بگیرد. جنگ، نظام بهداشتی غزه را ویران کرده است و برخی بیمارستان‌های این باریکه اکنون به گورستان شباهت دارند.

گفتنی است پس از عقب‌نشینی نظامیان ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی از شهر خان‌یونس در جنوب نوار غزه پیکر صدها شهید فلسطینی از گورهای دسته جمعی در اطراف بیمارستان ناصر این شهر بیرون کشیده شد.

کد خبر 6096107

دیگر خبرها

  • برگزاری ششمین نشست کمیسیون مشترک کنسولی ایران و تاجیکستان
  • جنجال تصویر گردشگر روس با یک بغل اسکناس ایرانی/ کارت‌های گردشگری چه نقشی دارند؟
  • بازدید سفیر ایران در عراق از پایانه مرزی مهران
  • سفیر ایران در عراق از پایانه مرزی مهران بازدید کرد
  • جزئیات پرداخت ارز به زائران حج
  • جایگزین اسکناس کیلویی
  • سلمان فارسی؛ روایت درست تاریخ
  • روزگار سپری شده اسکناس ایرانی
  • درخواست الجزایر برای برگزاری جلسه شورای امنیت سازمان ملل
  • درخواست الجزایربرای برگزاری جلسه شورای امنیت سازمان ملل