Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: هر میزان تقاضا برای سوخت مایع را بدون محدودیت در ۲۴ ساعت اخیر و همچنین روزهای گذشته پاسخ داده ایم و اکنون نیز (صبح روز دوم مردادماه ۹۷) وضعیت تأمین و عرضه سوخت در تمام ایران عادی است. ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۴ اقتصادی نفت و انرژی نظرات

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در 24 ساعت اخیر، برخی اخبار و شایعه ها در مورد کمبود عرضه گازوئیل (نفت گاز) و بنزین در برخی نقاط کشور مثل تهران، موجب مراجعه بیش از حد معمول متقاضیان سوخت گیری به جایگاههای عرضه سوخت مایع شده بود که این مسئله در برخی نقاط کشور از جمله حاشیه برخی کلانشهرها، موجب ایجاد صف های طولانی سوخت گیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاطمه کاهی سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در این خصوص در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم گفت: در حال حاضر و همچنین روزهای اخیر، هیچ گونه محدودیت و مشکلی در عرضه نفت گاز و بنزین در هیچ نقطه کشور نداشته ایم.

وی افزود:  تمامی شایعه ها و اخباری که به محدودیت و یا توقف عرضه سوخت مایع در کشور اشاره دارد، تکذیب می شود؛ چرا که وضعیت تأمین و عرضه سوخت مایع اعم از نفت گاز و بنزین کوچکترین اختلالی ندارد.

کاهی در خصوص شکل گیری صف های طولانی تقاضا برای سوخت گیری در برخی جایگاههای عرضه سوخت در صبح امروز و همچنین شب گذشته گفت: بخشی از این تقاضا به دلیل افزایش ترددهای بین شهری و رونق سفرهای تابستانی است و بخشی هم ممکن است تحت تأثیر شایعه ها شکل گرفته باشد.

وی ادامه داد: در هر صورت هر میزان تقاضا برای سوخت مایع را بدون محدودیت در 24 ساعت اخیر و همچنین روزهای گذشته پاسخ داده ایم و اکنون نیز (صبح روز دوم مردادماه 97) وضعیت تأمین و عرضه سوخت در تمام ایران عادی است.

انتهای پیام/

R32317/P1010113/S7,80/CT1 واژه های کاربردی مرتبط شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۲۳۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در خاتم

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سردار عباسعلی بهدانی فرد در تشریح این خبر گفت: پس از دریافت خبری مبنی بر تردد نفتکش حامل سوخت قاچاق در محور‌های مواصلاتی یزد بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان خاتم قرار گرفت. 
 وی افزود: ماموران با کنترل خودرو‌های عبوری، یک دستگاه نفتکش اسکانیارا متوقف و پس از بازرسی از آن ۳۲ هزار لیتر گازوئیل که بدون مجوز قانونی به صورت قاچاق حمل می‌شد را کشف کردند. 
فرمانده انتظامی استان یزد با بیان اینکه محموله سوخت کشف شده از استان‌های مرکزی بارگیری و به مقصد جنوب شرق کشور حمل می‌شد خاطرنشان کرد: در این خصوص یک متهم دستگیر و به مراجع قانونی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • بومی‌سازی کاتالیست‌هایی کاربردی در تولید بنزین توسط محققان یک شرکت دانش‌بنیان
  • پمپ بنزین ابوظبی رباتیک شد
  • ارسال بیش از ۳۰ میلیون لیتر سوخت مایع به نیروگاه سبلان اردبیل
  • استفاده از خودروهای برقی، دوگانه سوز و هیبریدی راهکار برون رفت از بحران ناترازی بنزین 
  • توقف واردات گوشت مرغ؛ خرید هیچ محدودیتی ندارد
  • کشف بیش از ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در کرخه
  • کشف و ضبط ۳۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در شهرستان کرخه
  • کشف ۳۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در خاتم
  • کشف ۳۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در کرخه
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد