Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، داریوش بیات‌نژاد در مراسم اختتامیه نمایشگاه عرضه محصولات مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان تهران، افزود: این نمایشگاه با همکاری شهرداری تهران (معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری) و مدیریت برج میلاد از ۲۸ تیر تا اول مرداد ماه برگزار شد.

وی با اشاره به ظرفیت و توانمندی‌های مددجویان اعم از معلولان تحت پوشش بهزیستی استان تهران گفت: این نمایشگاه فرصت مناسبی بود تا شهروندان تهرانی آشنائیت بیشتری را نسبت به توانمندی‌های جامعه هدف بهزیستی استان تهران داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیات‌نژاد گفت: در سال جاری که از سوی مقام معظم رهبری مزین به تولید ملی و حمایت از کالای ایران، عنوان شده است و بهزیستی برنامه‌های متعددی را برای حمایت از تولیدات مددجویان پیش‌بینی کرده است، بنا داریم نمایشگاه‌های دائمی را در سطح تهرانی برپا کنیم که البته در این بخش نیازمند مساعدت و همکاری سایر بخش‌ها از جمله مجمع امور صنفی، وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین شهرداری تهران هستیم.

وی افزود: در بخش اشتغال نیز دولت تدبیر و امید برنامه‌های بسیار مناسبی را اجرا کرده است و در واقع محدودیتی برای ارائه تسهیلات در حوزه اشتغال نداریم. ضمن این که هم اکنون تا سقف ۲۰ میلیون تومان وام اشتغال به مددجویان تحت پوشش استان تهران با کارمزد ۴ درصد و بازپرداخت ۵ ساله پرداخت می‌شود.

وی تاکید کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته، در سازمان بهزیستی، میزان اشتغال مددجویان اعم از زنان سرپرست خانوار، معلولان و معتادان بهبود یافته افزایش یابد.

کد خبر 4355539 مهناز قربانی مقانکی

منبع: مهر

کلیدواژه: بهزیستی مددجویان شورای شهر تهران شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش شهر تهران سازمان حج و زیارت سازمان تامین اجتماعی حیات وحش بیمه مجلس شورای اسلامی قوه قضاییه سازمان بیمه سلامت ترافیک معلولان معاونت امور زنان ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۲۳۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورداری بیش از 5500 مددجو از خدمات اشتغال و حرفه‌آموزی

به گزارش قدس خراسان، سید امیر مرتضوی با اشاره به سیاست‌های حمایتی و پیشگیرانه دستگاه قضایی در خصوص زندانیان افزود: یکی از مهمترین رویکردهای دستگاه قضایی به ویژه طی سالیان اخیر، حبس‌زدایی و کاهش جمعیت کیفری بوده است.

وی گفت: انجام اقدامات حمایتی درخصوص خانواده زندانیان و فعالیت‌های پیشگیرانه در مورد خود مددجویان، با هدف کاهش نرخ بازگشت به زندان و همچنین پیشگیری از وقوع جرایم، به صورت جمعی در حال انجام است و در این زمینه حرفه‌آموزی و توانمندسازی مددجویان، برای بازگشت به آغوش خانواده و جامعه، از اهمیت زیادی برخوردار است.

معاون قضایی رییس کل در امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی بیان کرد: استفاده از ظرفیت نهادهای مردمی و خیرین در بازاجتماعی شدن محکومان و زندانیان از طریق هماهنگی و برگزاری جلسات با اداره کل زندان‌های استان و ستاد دیه در خصوص استفاده از ظرفیت خیرین، منجر به نتایج خوبی شده که هم مددجویان و خانواده آن‌ها و هم جامعه از آن نفع می‌برد.

مرتضوی افزود: در کنار اقدامات پیش گفته، نظارت و پیگیری در خصوص تعامل و همکاری با اداره کل زندان‌ها نیز در دستور کار بوده و نهایتا با برگزاری جشن گلریزان با حضور مسئولین استانی و مشارکت اصناف و خیرین، مددجویان تحت پوشش خدمات قرار گرفتند.

وی گفت: همچنین با عنایت به انجام اقدامات فرهنگی و آموزشی در مجموعه زندان استان، تعداد زیادی از مددجویان از اینگونه خدمات برخوردار و227نفرنیز از برنامه مددکاری و معاضدت قضایی بهره‌مند شدند.

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۲ هزار بسته معیشتی میان مددجویان کمیته امداد مازندران
  • آرزوهای مددجویان و نیازمندان را برآورده کنید!
  • برگزاری پویش «مثبت ماه» برای برآورده کردن آرزو‌های مددجویان
  • برگزاری پویش «مثبت ماه» برای برآورده کردن آرزوهای مددجویان
  • نماینده مجلس: واریز نشدن عیدی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد قابل قبول نیست
  • برخورداری بیش از 5500 مددجو از خدمات اشتغال و حرفه‌آموزی
  • عیدی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد واریز شود
  • فعالیت ۱۱۴ آشپزخانه مهدوی در خراسان شمالی
  • اختصاص ۴۵ میلیارد ریال برای گازرسانی به مسکن مددجویان آذربایجان غربی
  • گازرسانی به بیش از ۳۰۰ مسکن مددجویان بهزیستی آذربایجان غربی