Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: روزنامه ایران گفته های یک عضو هیأت علمی مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور را منتشر کرده است که از درآمد حیرت انگیز پست های سلبریتی های ایرانی پرده برداری می کند؛ البته او لابد فراموش کرده اشاره اش به هر پست، مقصود پست هایی ست که از آن بوی تبلیغات می آید.

امیر ناظمی با اشاره به درآمدهای سلبریتی‌ها در فضای مجازی گفته است: سلبریتی‌ها در ایران از 15 تا 35 میلیون تومان می‌گیرند و در اینستاگرام Instagram پست می‌گذارند که این مبلغ برای تلگرام Telegram ۱۰ میلیون است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در سلسله نشست‌های «رسانه، افکار عمومی و بازنمایی رویداد» که در وزارت رفاه برگزار شد، به جایگاه شبکه‌های اجتماعی در دنیا اشاره کرد و گفت: شاهد کسب درآمد سلبریتی‌ها از شبکه‌های اجتماعی و اثرگذاری آنها هستیم. بالاترین درآمد از پست‌های اینستاگرامی در دنیا مربوط به خواننده مشهور «سلنا گومز» است؛ وی هر پست خود را ۵۳۰ هزار دلار می‌فروشد. در واقع با سلبریتی‌هایی مواجهیم که قرارداد فیلم و بازی می‌بندند اما عمده درآمد آنها تحت‌الشعاع پست‌های اینستاگرامی است.

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت مهم ترین های 24 ساعت فضای مجازی اینستاگرام Instagram تلگرام Telegram خواننده فیلم ایران تبلیغات درآمد ایرانی اینستاگرام عکس فیلم ایران جوان کودک دختر تهران تهدید پرونده حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۸۲۳۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس | جواد کاظمیان با رضا مالدینی تمرین می کند!

به گزارش همشهری آنلاین،جواد کاظمیان ستاره سابق پرسپولیس این روزها با فاصله گرفتن از فوتبال حرفه ای به زندگی‌اش ادامه می دهد. کاظمیان در عوض در اینستاگرام فعالیت بالایی دارد و از تمرینات و تفریحاتش عکس و فیلم منتشر می کند. در آخرین استوری منتشر شده از جواد کاظمیان او در کنار رضا شاهرودی که روزی به مالدینی ایران ملقب بود در حال تمرین دیده می‌شود و در کنار آنها محمدرضا خانزاده نیز حضور دارد.

کد خبر 848309 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها جواد کاظمیان فوتبال اینترنت - اینستاگرام ورزش چهره‌های مشهور باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • پوست موز زیر پای بی‌بی‌سی
  • چرا گزارش بی‌بی‌سی درباره نیکا شاکرمی جعلی است؟
  • عکسی که امیر غفارمنش، هومن حاجی‌عبداالهی و محمدرضا علیمردانی در پستی مشترک از ۱۵ سال پیش خودشان منتشر کردند
  • نمای حیرت‌انگیز اسب سیاه آسمان از نگاه تلسکوپ فضایی جیمز وب / عکس و فیلم
  • عکس | جواد کاظمیان با رضا مالدینی تمرین می کند!
  • (ویدئو) تصاویر حیرت‌انگیز از لحظه تولد بچه دلفین
  • روایت حیرت‌ انگیز یک نویسنده از خاطره‌بازی دو فرمانده ایرانی و عراقی سال‌ها پس از جنگ تحمیلی
  • فیلتر شکست خورد / حضور بیش از 40 میلیون ایرانی در اینستاگرام
  • مقاومت کسب و کارهای کوچک اینستاگرامی در مقابل فیلترینگ
  • گزارش‌های غیررسمی: بیش از ۴۰ میلیون ایرانی همچنان کاربر اینستاگرام هستند